ik wel! meneer heeft zeker meesterwerken als Saving Private Rayn niet gezien?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:44 schreef StrayDog het volgende:
Nou joepie...
Tom Hanks en Steven Spielberg, ik zit er niet op te wachten![]()
Meestelijke filmquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:45 schreef thomastux het volgende:
[..]
ik wel! meneer heeft zeker meesterwerken als Saving Private Rayn niet gezien?
das expiriment! waargebeurd en meesterlijk! vager maar cool is Avalon.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:46 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
ik zou graag eens meer top films zien met een goede, onbekende cast, die NIET uit hollywood komen..
Wéér een meesterwerk?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tuurlijk heb ik die gezien, en dat vind ik afgezien van de openingsscenes zeker geen meesterwerk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:45 schreef thomastux het volgende:
[..]
ik wel! meneer heeft zeker meesterwerken als Saving Private Rayn niet gezien?
Ehhhh hoe vaak slaap jij? Ik noem:quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:49 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Wéér een meesterwerk?
Ik vind dat Spielberg de laatste jaren maar aan de lopende band vrij middelmatige filmpjes uitpoept.
hmm, voordat ik je een zeikerd noemquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:53 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die gezien, en dat vind ik afgezien van de openingsscenes zeker geen meesterwerk.
Typisch Amerikaans zoetsappig verhaaltje voor de rest, geeft ook niet bepaald een uiterst realistisch beeld van de oorlog en teveel bekende acteurs vind ik ook altijd een minpunt in dit soort films, maar dat is persoonlijk.
Allemaal vrij goede tot prima films, maar geen meesterwerken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehhhh hoe vaak slaap jij? Ik noem:
Catch Me If You Can (2002)
Minority Report (2002)
"Band of Brothers" (2001) (mini) Misschien wel geen film maar toch meesterlijk.
Saving Private Ryan (1998)
Amistad (1997)
En daarnaast is hij de laatste jaren bij veel topfilms executive producer geweest!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehhhh hoe vaak slaap jij? Ik noem:
Catch Me If You Can (2002)
Minority Report (2002)
"Band of Brothers" (2001) (mini) Misschien wel geen film maar toch meesterlijk.
Saving Private Ryan (1998)
Zeer uiteenlopend.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:55 schreef thomastux het volgende:
[..]
hmm, voordat ik je een zeikerd noem, van wat voor films hou jij dan wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |