abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2004 @ 22:16:29 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_17970605

Film van Nick Hamm, bij mij enkel bekend als regisseur van The Hole (met Thora Birch en Keira Knightley). Het verhaal gaat over een koppel, gespeeld door Greg Kinnear en Rebecca Romijn-Stamos die een hun 8-jarig zoontje verliezen in een auto-ongeluk. Dan worden ze benaderd door een dokter (gespeeld door Robert De Niro) die beweert hun zoon te kunnen klonen. Het lukt en ze voeden het kind opnieuw op. Wanneer de kleine echter de leeftijd (8) bereikt wanneer hij de eerste keer was gestorven, begint hij zich vreemd te gedragen en krijgt hij last van nachtmerries.

Officiële site

Trailer

Enkele nietszeggende prentjes:

Hij komt uit in de VS op 30 april. In Belgie op 14 juli. In Nederland op 4 november.

[ Bericht 90% gewijzigd door SaintOfKillers op 07-11-2005 21:18:27 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_17970734
Godsend

wat is Mike toch streng he?

lijkt me wel een aardige film, ben erg benieuwd

donderdag 25 maart 2004 @ 22:29:27 #3
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_17971031
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 22:20 schreef kinky_queen het volgende:
Godsend

wat is Mike toch streng he?

lijkt me wel een aardige film, ben erg benieuwd

[afbeelding]
Ik heb plaatjes En een poster En een summary. En een trailer. En een officiële site
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_17971108
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik heb plaatjes En een poster En een summary. En een trailer. En een officiële site
had mij nooit gelukt...

donderdag 25 maart 2004 @ 22:40:06 #5
71181 Paul_Brummen
...--***BuRp!***--...
pi_17971340
ben wel onder de indruk van de trailer...
time flies when i have fun.... man my life will be short ;-)
pi_21352473
wat een verschrikkelijk slome film was dit zeg...
oersaai...
omdat we zoooo teleurgesteld waren, hebben we zelfs alle vijf de alternate endings gekeken... (hopende op nog wat boeiende shizzle)
wat enkel meer ergernissen teweeg bracht.

matige prestatie van rebecca... de niro was ook niet echt overtuigend.
en die andere vent, speelt die ook niet in zo'n halfzachte serie als dominee oid?
de enige die nog wat uitstraalde was die kleine, maar dat kwam misschien enkel door z'n rotkop.

het idee was aardig, het zit wel okay in elkaar... maar verder totaal niet boeiend.
je verwacht veel meer. althans, ik toch.

kan iemand me, tussen spoilerdinges, vertellen welk einde in de bios getoond wordt?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:16:02 #7
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_21360164
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:08 schreef realist_ik het volgende:
kan iemand me, tussen spoilerdinges, vertellen welk einde in de bios getoond wordt?
Denk 't niet, want dat duurt nog even. (30 september.)
The short weekend begins with longing...
pi_21362627
Antwerpen en Turnhout enzo draaien 'm al... dus even de auto in dan.
of net niet dus, want zo heftig is de film dus niet...
pi_21371201
Saaie film... Ik kan er niks goeds of fouts over zeggen. Het kostte me moeite m'n ogen open te houden.

Het verhaal deed me trouwens erg denken aan de aflevering 'Re-Generation' uit het derde seizoen van de serie 'The Outer Limits (1995)'.
quote:
Re-Generation:
After their four-year-old son Justin dies in a household accident aspiring politician Graham Highfield (Daniel Benzali, ex-'Murder One') and his wife Rebecca (Kim Cattrall, ex-'Sex and the City') get a second chance at happiness. Dr. Lucy Cole clones a new embryo from Justin's brain and nerve cells and implants it in Rebecca's womb. As the pregnancy progresses, however, it becomes clear to Rebecca that this isn't just any fetus -- this is Justin himself, a fetus with the skills -- and the memories -- of a little boy. As he shares those memories with his mother, Justin reveals secrets that may destroy the whole family.
Deze aflevering laat zien dat het ook anders (lees: beter) kan.
pi_21371823
Ik vond de film ook erg tegenvallen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')