Oh.quote:Op zondag 3 oktober 2004 08:48 schreef weirdmiss het volgende:
heb hem al gezien gister........film is saai...........
waar danquote:Op zondag 3 oktober 2004 08:48 schreef weirdmiss het volgende:
heb hem al gezien gister........film is saai...........
De 20ste (deze week dus).quote:Op zondag 16 januari 2005 12:39 schreef Hare het volgende:
Wanneer komt deze officieel uit in Nl?
quote:
Hopelijk dus eens wat prijzen voor Scorsese en Blanchett. Beide verdienen ze zeker. Sterke film dusquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:25 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag gezien:
The Aviator
Biopic over het leven van vliegenier en filmmaker Howard Hughes (Leonardo DiCaprio). Het gedeelte van z`n leven waarin we hem volgen brengt ons van 1927 tot 1947. We zien hoe hij films maakt, maar nog meer over zijn liefde voor vliegtuigen. Ook zien we hoe hij liefdesverhoudingen heeft met Katharine Hepburn (Cate Blanchett) en Ava Gardner (Kate Beckinsale) in de jaren `30 en `40...
Een nieuwe film van Martin Scorsese, dus dat belooft wat. En die beloften worden ook waargemaakt. The Aviator is een erg goede en indrukwekkende film geworden. Scorsese zet de persoon Hughes neer met veel gevoel, maar laat daarbij ook de tragische feiten van z`n leven niet onberoerd. En die scenes zijn nog t meest interessant. Leonardo DiCaprio zet een fantastische rol neer en bewijst eens te meer dat hij een goed acteur. Net als Cate Blanchett trouwens, die in ongeveer t uur dat ze in de film voorkomt heel goed weet te overtuigen als Katharine Hepburn. Een fantastisch geacteerde rol, waar ze in mijn mening zeker een Oscar voor verdiend. Want laten we we wel wezen: een briljant actrice is t zeker en daar verdient ze eindelijk eens voor beloond te worden.
Het geheel is mooi gefilmd en Scorsese weet tijdens de bijna 3 uur durende film de gehele tijd je aandacht erbij te houden. Ook de muziek is erg lekker en zodoende een goede aanvulling op de film.
Al met al een zeer sterke film, die zeker zal gaan meedingen bij de Oscars voor de beste film. Zeker de moeite van t kijken waard![]()
![]()
IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 8,2/10
Ik vond hem ook erg goed in deze filmquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:47 schreef nietzman het volgende:
Hele toffe film. DiCaprio zet een behoorlijk overtuigende Hughes neer.
Persoonlijk had ik liever Seagal gezienquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:25 schreef Bertie het volgende:
goed maar niet briljant,
misschien dat chuck norris iets overtuigender was geweest als howard hughes...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |