hehe, snap niet dat mensen de muziek in de trailer er niet bij vinden passen. Vind t juist super gekozen. Een track met de titel "Jesus Walks", die qua tekst ook goed past bij datgeen wat soldaten moeten voelen in tijd van oorlog. En natuurlijk past t ook goed bij de beelden die te zien zijn in de trailer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:17 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind de trailer wel aardig, maar ik vind de muziek keuze echt slecht past er totaal niet bij.... hopen dat Thomas Newman de muziek weer gaat doen, net zoals bij American Beauty & Road to perdition
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
zoals eerder gezegd: vind die andere poster mooierquote:
Tis van de maker van American Beauty...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:04 schreef the900 het volgende:
Voor de rest lijkt de film me wel aardig maar wel een beetje een stereotiep blockbuster.
en dat zie je ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef Pugsley het volgende:
[..]
Tis van de maker van American Beauty...![]()
idd ik vond jesus walks ook super goed passen. Kreeg rillingen toen ik die trailer bekeek. Kijk er zeker naar de film uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe, snap niet dat mensen de muziek in de trailer er niet bij vinden passen. Vind t juist super gekozen. Een track met de titel "Jesus Walks", die qua tekst ook goed past bij datgeen wat soldaten moeten voelen in tijd van oorlog. En natuurlijk past t ook goed bij de beelden die te zien zijn in de trailer.
Luister maar eens goed naar de lyrics![]()
Kijk wel erg uit naar deze film, de trailer is iig al geweldig![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |