abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:43:45 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29625213

Verfilming van de gelijknamige bestseller van militair Anthony Swofford over zijn ervaringen tijdens de Golfoorlog. Jarhead volgt 'Swoff' (Gyllenhaal) gedurende zes maanden in de brandende woestijn. Hier moet hij zich samen met zijn collega-mariniers, gek van angst en verveling, staande weten te houden in een land dat ze niet begrijpen, tegen een vijand die ze niet kunnen zien en strijdend voor een zaak die ze niet volledig kunnen bevatten.

Trailertje

Regie is, zoals te lezen valt op de teaser-poster, van Sam Mendes, hij van American Beauty en Road to Perdition. De hoofdrol is voor de broer van Maggie, verder doet ook het erg okaye vriendje van Maggie (Sarsgaard) mee. En natuurlijk zijn ook de uitermate hippe Chris Cooper en nieuwe ster Jamie Foxx geen slechte zaken voor een film.

4 november komt hij uit in de States, Nederland pas in 2006 (12 januari om precies te zijn).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29625945
Van de week de traler gezien op filmtotaal.nl

De schuchtere Donnie darko is behoorlijk gespierd geworden Ik vind de trailer wel aardig, maar ik vind de muziek keuze echt slecht past er totaal niet bij.... hopen dat Thomas Newman de muziek weer gaat doen, net zoals bij American Beauty & Road to perdition, trouwens road to perdition komt binnnekort op TV, zag hem verschijnen in een promo van RTL5/7 ff in de gaten houden, zeker goeie film!
pi_29626317
Goede film. Ik ga hem t.z.t zeker zien, wellicht in de VS.
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:34:54 #4
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_29626471
Lijkt me een geslaagde titel te gaan worden!

Peter Sarsgaard - Chris Cooper
Jake Gyllenhaal - Jamie Foxx
+
bijrollen van Sam Rockwell en Dennis Haysbert (Heat, "24")
Onder leiding van Sam Mendes

Eén om naar uit te kijken!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:38:33 #5
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29633600
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 13:17 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind de trailer wel aardig, maar ik vind de muziek keuze echt slecht past er totaal niet bij.... hopen dat Thomas Newman de muziek weer gaat doen, net zoals bij American Beauty & Road to perdition
hehe, snap niet dat mensen de muziek in de trailer er niet bij vinden passen. Vind t juist super gekozen. Een track met de titel "Jesus Walks", die qua tekst ook goed past bij datgeen wat soldaten moeten voelen in tijd van oorlog. En natuurlijk past t ook goed bij de beelden die te zien zijn in de trailer.
Luister maar eens goed naar de lyrics

Kijk wel erg uit naar deze film, de trailer is iig al geweldig
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:53:58 #6
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31277989
eerste theatrical trailer

ow shit wat een trailer
wederom kippenvel wanneer je "Jesus Walks" hoort. Geweldig, can`t wait for this one
pi_31278040
Ik heb het boek gelezen...stukjes in woestijn waren erg boeiend maar die hele zelfreflectie en terugblikken naar zijn jeugd had voor mij niet gehoeven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31278431
Mendes met zo'n cast
Prachtige trailer ook.
I love the smell of wet grass in the morning.
  zondag 13 november 2005 @ 14:40:39 #9
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_32231415
Kijk erg uit naar deze film. Ben benieuwd hoe Mendes het dit keer heeft gedaan. Cast is veelbelovend, trailer ziet er ook goed uit. Jammer alleen dat het nog zo lang duur voor hij hier draait.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_32291756
Lijkjt me idd ook een hele stoere film.... Echt zo'n bios film

En idd een geil nummer bij die clip... Krijg je helemaal kippevel

[ Bericht 38% gewijzigd door neggix op 16-11-2005 00:40:20 ]
O+ BlaBlub O+
  maandag 2 januari 2006 @ 14:02:58 #11
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_33624275
The short weekend begins with longing...
  maandag 2 januari 2006 @ 17:11:10 #12
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_33630517
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef California het volgende:
[afbeelding]
zoals eerder gezegd: vind die andere poster mooier
  woensdag 4 januari 2006 @ 02:22:33 #13
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_33682585
Stuk gelezen in Filmvalley. Lijkt me een erg mooie film
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_33713359
lijkt me echt wel tof.
Life sucks
pi_33771881
Dit kan weleens een erg goede film worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:29:56 #16
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_33772224
Van alle eindejaarsfilms die prijzen moesten gaan winnen, is Jarhead degene die erg vaak uit lijstjes is verdwenen, dus op dat vlak lijkt het wel een van de grootste tegenvallers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:32:24 #17
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_33772308
Dit lijkt me nou nog eens een goede film!
Een van je weinige zinnige topics, SoK!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_33772497
Als er maar geen scenes met groot in het scherm wapperende Amerikaanse vlag enzo in voor komen, dat zou al heel wat zijn
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_33773002
Hij is nét binnen!
pi_33773138
Ik ben erg benieuwd. Ik vond Jake Gyllenhaal (wat spreken ze dat trouwens maf uit in de trailer) na Donnie Darko erg tof, en ook erg jammer dat hij toen nog niet in meer grote producties zat. The day After Tomorrow was hij wel aardig in, maar wel een beetje meer van het zelfde. Geen psychisch patient (of wonderkind, ligt eraan hoe je de film ziet) maar nog steeds een beetje schuchter, mompelig en altijd een beetje treurige blik. In DD paste dit wel, maar hier vond ik het wat jammer.
In de trailer ziet hij er idd wel behoorlijk getraind uit, maar van wat ik heb gezien keek hij toch elke keer weer wat sip en ook het gemompel is er nog. Ik ben heel benieuwd of hij overtuigend een soldaat neer kan zetten.
Voor de rest lijkt de film me wel aardig maar wel een beetje een stereotiep blockbuster.
Volgende week zullen we zien in hoeverre dat zo is
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:20:50 #21
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_33803770
Zit volgende week in Antwerpen, daar lopen ze meestal wat voor, kan ik heb mooi in de bios zien
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:34:38 #22
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_33808129
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:04 schreef the900 het volgende:

Voor de rest lijkt de film me wel aardig maar wel een beetje een stereotiep blockbuster.
Tis van de maker van American Beauty...
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_33814010
Een stereotype blockbuster zal het denk ik zeker niet zijn. Misschien wel een redelijk realistische weergave van het leven van soldaten als ze niet vechten of trainen. Oorlogsvoering is natuurlijk vooral veel wachten en eigelijk bar weinig schieten.Dat geschiet hebben we nu al veel gezien, maar ook het leven van soldaten als ze "niets" doen lijkt me interessant. Eindelijk een film die niet gaat over schieten, explosies, heldendaden en sterven voor the stars and stripes. Ik ga hem zeker kijken.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:53:29 #24
138448 PeZu
Suspended animation
pi_33815785
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef Pugsley het volgende:

[..]

Tis van de maker van American Beauty...
en dat zie je ook

ik vond hem geweldig tegenvallen, vooral als je bedenkt dat american beauty zo
briljant is

het wordt allemaal goed in beeld gebracht en het verhaal is wel sterk maar er is niks want nog niet eerder gedaan is..
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:25:23 #25
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_33817122
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef Timo20 het volgende:

[..]

hehe, snap niet dat mensen de muziek in de trailer er niet bij vinden passen. Vind t juist super gekozen. Een track met de titel "Jesus Walks", die qua tekst ook goed past bij datgeen wat soldaten moeten voelen in tijd van oorlog. En natuurlijk past t ook goed bij de beelden die te zien zijn in de trailer.
Luister maar eens goed naar de lyrics

Kijk wel erg uit naar deze film, de trailer is iig al geweldig
idd ik vond jesus walks ook super goed passen. Kreeg rillingen toen ik die trailer bekeek. Kijk er zeker naar de film uit
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')