ShowChat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:07 schreef arneaux het volgende:
Voor?
Mwoah, je hebt natuurlijk een punt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bupatih, in ongeveer alles wat jij post komt het over alsof je je superieur voelt. Je zegt het misschien niet letterlijk, of bedoelt het misschien niet zo, maar je komt zo wél over en niet alleen op mij.
Mwoah, het zou mooier zijn als ánderen inzagen dat ik gelijk heb, zonder dat ik dat eerst helemaal moet uitleggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd overal op in gaan Buupje.. je wilt iig wel altijd heel erg je gelijk bevestigen ofzoiets
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Pssst Erik, vat het niet allemaal zo serieus op. Bupie is een beetje vreemd, maar wel lekker! En kattig vind ik hem op z'n best..
Ik wel. Voldaan enzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:15 schreef Ovidius het volgende:
Ik ga nog niet slapen.
Ja, nu wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:15 schreef Ovidius het volgende:
Ik ga nog niet slapen.
Daar durf ik niks tegenin te brengen.quote:
Slapen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit nog in dubio
Gelukkig maar dat je dat toch nog vindt.quote:
Oh, bij haar niet, hè!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar durf ik niks tegenin te brengen.
Kon ik het maarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik kom hier nu wat meer als een maand en heb het vaker gehoord -over Bupa zijn zgn superieur en zo-. Maar kom op zeg!Als je zijn blog ziet, en al die profiel dingentjes. Dan neem je Bupa toch nooit meer serieus?
![]()
Brave Erik. Heb je toch maar mooi bonuspunten binne gehaald.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar durf ik niks tegenin te brengen.
HIERO ZHENAR!!!!!!1111111!!111111!!!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:21 schreef Zhenar het volgende:
Waar???/?/??///?//?/
Oh, hier !!1quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HIERO ZHENAR!!!!!!1111111!!111111!!!!!
Die komt in mijn narcistische quotes-lijst!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
Oh, just for the record, ik wil Bupie best een keer serieus nemen, dan blijft er niks over van die attitude..
Tussen JFK en en MLK in?!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die komt in mijn narcistische quotes-lijst!
Insgelijks.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:23 schreef Zhenar het volgende:
Nou, het was mega gezellig enzo, maar ik ga slapen!
PS: inso, toffe ava!
Nee, jij hoort -net als alle andere FOK!kers- bij 'men', niet bij 'bekende mensen'.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tussen JFK en en MLK in?!!
Oh men! Wat een eer!
!!!!!ROFLWOUTERS!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Het lijkt wel een einszweirollerlollercopterachtig iets zo
Oh, dan ga ik ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook slapen..
Ouders weer thuis meteen gezeur
wat fijn dat ze terug zijn van vakantie![]()
Ik stond bijna op het punt om mijn identiteit te onthullen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij hoort -net als alle andere FOK!kers- bij 'men', niet bij 'bekende mensen'.
Laat ik voor één keer de PI maar negeren.quote:
En je fucking vriendje!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat ik voor één keer de PI maar negeren.![]()
Je bent toch geen tv-homo, hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik stond bijna op het punt om mijn identiteit te onthullen.
Ja, ik dacht net ook al aan die 'ongelukkige' woordkeuze, maar ik was al te laat, zie ik nu.quote:
Ook híér kan je weer een woordspeling over maken.quote:
Whe, ik gnuif hardop!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook híér kan je weer een woordspeling over maken.
Maar goed, kop hem zelf maar in.
En ik moest gniffelen om het woord 'gnuif'.quote:
Och, meid, praat me er niet van. Ik weet hoe je je voelt.quote:
Gnuif is de zomerhit van 2006!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik moest gniffelen om het woord 'gnuif'. [afbeelding]
En vind dat meer hé! Iemand die net zo razendsnel gevat is en de associaties in je hoofd kan volgen. Maar nee, eenzaam gnuif je wat weg terwijl iedereen om je heen zijn wenkbrauwen optrekt en meewarig hoofdschud.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, meid, praat me er niet van. Ik weet hoe je je voelt.
Och, 't is zo verdomd kut om altijd maar onbegrepen te zijn. Soms, héél soms, begin je dan aan jezelf te twijfelen. Of het allemaal niet aan jou ligt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En vind dat meer hé! Iemand die net zo razendsnel gevat is en de associaties in je hoofd kan volgen. Maar nee, eenzaam gnuif je wat weg terwijl iedereen om je heen zijn wenkbrauwen optrekt en meewarig hoofdschud.
Giroblauw past bij jouquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zijn al die zeikerds nu weg?
Alizee,quote:
en jij?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik dacht net ook al aan die 'ongelukkige' woordkeuze, maar ik was al te laat, zie ik nu.
Lees je toch eens in manquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
WTF is dizzle dan weer
Oh ik heb de conflicten weer is gemist danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Alizee,(Een herpost uit het vorig topic van Bupa.)
Eigenlijk de reden van alle confilcten die daarop volgde.![]()
Ja, ze is niet zo groot idd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze heeft z'on klein lichaampje Wytske
Nee ik kan er soms ook wel naar kijken hoor snachts,heerlijk dat geblaat over niksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ze is niet zo groot idd.![]()
Ik heb haar eigenlijk nooit ontmoet.Verheerlijk haar gewoon.
![]()
Zal best dat ze niet zo mooi/leuk is als in mijn hoofd.![]()
Ja jetlag dus ik ben hier nog wel effequote:
Jah dat bedoel ik ook meer,mischien valt dr lichaam mee als ze een normaal formaat hoofd hadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:33 schreef MissBliss het volgende:
En Wytske's hoofd is buitenproportioneel groot.
Whehehe, je maakt mn dag weer goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jah dat bedoel ik ook meer,mischien valt dr lichaam mee als ze een normaal formaat hoofd had
Al hou ik wel van vrouwen met grote hoofden ook
Dillema's dillema's
Als ze maar mooie ogen hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jah dat bedoel ik ook meer,mischien valt dr lichaam mee als ze een normaal formaat hoofd had
Al hou ik wel van vrouwen met grote hoofden ook
Dillema's dillema's
Ja dat klopt, en ze heeft een dikke reet en niet zo'n grote borsten en ze is niet heel erg groot en haar hoofd is relatief groot.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:33 schreef MissBliss het volgende:
En Wytske's hoofd is buitenproportioneel groot.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha MB!Geen mod! Ergens heel geruststellend.
![]()
[..]
Ja dat klopt, en ze heeft een dikke reet en niet zo'n grote borsten en ze is niet heel erg groot en haar hoofd is relatief groot.Maar ja,
Wytske
![]()
Dan is het vast niet zo erg dat je ava uit de OP is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:45 schreef Canisfire het volgende:
Dat bedoel ik dus
Ja de hoeren !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dan is het vast niet zo erg dat je ava uit de OP is.![]()
Ach, er zal er toch vast wel nog 1 zijn die weg kan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja de hoeren !![]()
En dat alleen omdat je een halfjaar niet komt en die twee jaardaarvoor vergeten ze maar even![]()
Ben je bang voor me?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha MB!Geen mod! Ergens heel geruststellend.
![]()
[..]
Ja dat klopt, en ze heeft een dikke reet en niet zo'n grote borsten en ze is niet heel erg groot en haar hoofd is relatief groot.Maar ja,
Wytske
![]()
Mijn hoofd is proportioneel perfect.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Z'on groot hoofd heb jij niet toch
Jij bent gewoon een lekkerwijfquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn hoofd is proportioneel perfect.
Meet is opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn hoofd is proportioneel perfect.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:55 schreef Canisfire het volgende:
En vorig jaar won ik nog de Stevie wonder award!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rdh2??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
rdh2?, mark? Tania?
Ik heb ze hier al een maand niet gezien. Of hun ava heeft een andere naam dan hun eigen naam.![]()
quote:
EENS!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]Nee de award voor de persoon die zich niet inlas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
btw ken jij Orgi wel?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Je praat nu tegen de op 1 na nieuwste newbie in ShowChat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee de award voor de persoon die zich niet inlas.
btw ken jij Orgi wel?![]()
Post eens een foto andersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb ook een vrij groot hoofd
Waar ik het fucking lef vandaan haal dan he'
Wie is de nieuwste dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je praat nu tegen de op 1 na nieuwste newbie in ShowChat.!
Krijg hem niet in de autofocusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Post eens een foto andersKunnen wij de proporties van je hoofd beoordelen
Ooh en wie is de nieuwste dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je praat nu tegen de op 1 na nieuwste newbie in ShowChat.!
Dan doe je het op manualquote:
Wie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
@MB krijgen ze geen test meer tegenwoordig ?
En wie ben jij dan??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:07 schreef bepaalde_mensen het volgende:
[..]
Tamama? of zo iets, geloof ik?![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Bepaalde mensen
Was dat voor bosmongolen naam weer
Dat is 'de krimson crisis'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh en wie is de nieuwste dan?
hoe heet die film van die kerel die terug gaat naar zijn geboorte stad na jaren in het buitenland te hebben gewoont? zo voel ik me nu een beetje![]()
@MB krijgen ze geen test meer tegenwoordig ?
Dat is een suske en wiske-albumquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat is 'de krimson crisis'![]()
En ik dacht dat er laatst iemand bij kwam, maar ik kan me ook vergissen, natuurlijk.![]()
Ja, ik ben een leuk bedoelde kloon maar na mijn eerste bericht zach ik het eigenlijk al niet meer zo zitten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Bepaalde mensen
Was dat voor bosmongolen naam weer
Of je wel show genoeg bentquote:
ZACHquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef bepaalde_mensen het volgende:
[..]
Ja, ik ben een leuk bedoelde kloon maar na mijn eerste bericht zach ik het eigenlijk al niet meer zo zitten.![]()
![]()
![]()
Haha, zach.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef bepaalde_mensen het volgende:
[..]
Ja, ik ben een leuk bedoelde kloon maar na mijn eerste bericht zach ik het eigenlijk al niet meer zo zitten.![]()
![]()
![]()
Oh ik ben erg SHOquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Of je wel show genoeg bent![]()
Daar kwamen Zhenar en Babette volgens mij ooit eens mee maar aangezien die er nu niet zijn
Weet ik veel die test was niet mijn ideequote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik ben erg SHO,hoe ben je SHO
Ik heb al genoeg doorstaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar kwamen Zhenar en Babette volgens mij ooit eens mee maar aangezien die er nu niet zijn
Ja, neptest die vol Wytske-vragen staatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Blackbully??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef bepaalde_mensen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen BB pleasequote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, neptest die vol Wytske-vragen staat
[..]
Blackbully??
Je moet ook gewoon stoelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Even een mededeling:
Ziet u ooit een bureaustoel staan bij de Gamma
NIET KOPEN
Om de 2 uur valt er een onderdeel af
Dat daar 'zach' stond is een fijt.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon stoelBonny
kopen bij de IKEA
zou wat zijn en je doet het ligt aan en je licht naast prupquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Sunchaser licht naast Prupquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:21 schreef Re het volgende:
[..]
zou wat zijn en je doet het ligt aan en je licht naast prup
We zouden eens een echte moeten maken...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, neptest die vol Wytske-vragen staat
[..]
Blackbully??
Dan lag ik nied zo hart meer hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:21 schreef Re het volgende:
[..]
zou wat zijn en je doet het ligt aan en je licht naast prup
Mja, das waar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
IKEA
Damn moet ik weer een mededeling doen:
Komt u bij IKEA ga er nooit eten
Geloof de flyers niet,het ziet er lekker uit maar het is ZO ranzig
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We zouden eens een echte moeten maken...
Met opdrachten enzo.
Dingen zo als : Vind een foto van bupatih en post die in dit topic.
Of wat was de superhelden naam van Dizer in het jubileeum topic
Dat soort dingen![]()
ow ja, lekker op SC zijn buikje danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan lag ik nied zo hart meer hoor
Ik was de anti inlees kampioen vorig jaarquote:
je moet toch ergens heen hequote:
Ja dies vet he'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:27 schreef Re het volgende:
[..]
ja lekkertripppppppplllllle shot
black monkey?
Nee, dat is wat JIJ hier doetquote:
Lees je in, newbiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik was de anti inlees kampioen vorig jaar![]()
jah, puter is stuk maar anders had ik je wel ff laten zien hoeveel headshots je kan ontvangen in 5 minutenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dies vet he'Blackkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk monkey
Eerst Jeroen v d Nieuwehuizen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:28 schreef Canisfire het volgende:
Wytske met welke bekende Nederlander had ze nou ook al weer wat?
die onm acteur toch?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat is wat JIJ hier doet
[..]
Lees je in, newbie
Wie, wat, waar??? Vakantie geweest men, al het Toeps-bashen gemist...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoevaak komt die Toepsbasher per week?
Men ik PWN die lui echt op die serverquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:30 schreef Re het volgende:
[..]
jah, puter is stuk maar anders had ik je wel ff laten zien hoeveel headshots je kan ontvangen in 5 minuten![]()
stoer he
Christusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
En terwijl de andere mannen of vrouwen (ik weet niet eens wat het zijn)
hier op die belspel muts geilen geil ik op een echte vrouw
[afbeelding]
Alexis![]()
Zo jong is ze niet toch of ben jij zo oudquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Christusheb je ze ook een jaar of 15 ouder
En nou niet zeiken van: 'wijvennijd' want Re zei het ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:33 schreef MissBliss het volgende:
Ze heeft een beetje enge heuplijn...
* Ghostbuster andere kant op kijkt en hard LALALALALALA ZINGTquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zo jong is ze niet toch of ben jij zo oud![]()
je eigen zekerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Men ik PWN die lui echt op die server![]()
Re is ook een ouwe zeikerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nou niet zeiken van: 'wijvennijd' want Re zei het ook![]()
ja ik wilde dat PWN gewoon een keer tikken,maar doen wequote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:34 schreef Re het volgende:
[..]
je eigen zeker![]()
... we gaan een keer knallen hoor
Daar gaat het niet omquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik had jullie al lastig gevallen met Barbarella?![]()
Een soort Wytske dus...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is geeneens een wijf,het is een groothoofdig kind ofzo
Ja aan jou kan natuurlijk niemand tippenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om[grapje
]
Dat wijf heeft gewoon rare heupen, klaar
Idd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja aan jou kan natuurlijk niemand tippen![]()
*veegt slijm van zijn wang*![]()
Ja en naief om met deze Barbarella te komen denk ikquote:
*Naar jou fotoboek surftquote:
Twee topics terug een stuk of 5 gepost.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:43 schreef Ghostbuster het volgende:
JA WAAR BLIJFT JOUW BARBARELLA DAN MAN
Geen idee...quote:
Ik ga echt al die onzin niet teruglezen hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Twee topics terug een stuk of 5 gepost.![]()
LEZEN![]()
JouWquote:
Verpest het nou nietquote:
Spookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja JOUW het is haar FOBO
net zoals JOUW hond of JOUW schoonmoeder
Spookquote:
Nou ik leg het even uit,Toeps was erop van de week,en dat was best grappig ofzoquote:
Toeps? Grappig? Leedvermaak hoop ik?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik leg het even uit,Toeps was erop van de week,en dat was best grappig ofzo
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toeps? Grappig? Leedvermaak hoop ik?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik heb dat programma echt vaak aanstaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,al is die Rick van veldhuisen wel een enorme kneus ook
Gemist...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,al is die Rick van veldhuisen wel een enorme kneus ook
Ik was op vakantie...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Verplichte ken u fokkers kost wel hoor
![]()
[quote]Op vrijdag 21 juli 2006 16:29 schreef 2Drix het volgende:quote:
Ik ben helemaal klaar met groothoofdje nuquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://kaakmans.hyves.nl/fotos/18639753/0/dEUF/
Wytske zingt een liedje in een auto.![]()
Over haar tuitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://kaakmans.hyves.nl/fotos/18639753/0/dEUF/
Wytske zingt een liedje in een auto.![]()
Danke.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 21 juli 2006 16:29 schreef 2Drix het volgende:
http://members.chello.nl/~rpienq/midnr/drievliet.wma
http://members.chello.nl/~rpienq/midnr/toepsweg.wma
http://members.chello.nl/~rpienq/midnr/arthur.wma
Paar fragmenten ervan![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:20 schreef Canisfire het volgende:
Idd is MB stiekem ook gaan slapen ?
Oooh ik zie ey mensen sterkte er meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:22 schreef MissBliss het volgende:
MB is in een grafhumeur![]()
![]()
Alle computers moeten doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oooh ik zie ey mensen sterkte er mee
Im off![]()
Lach niet, anders moet jij ook dood.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oooh ik zie ey mensen sterkte er mee
Im off![]()
Wat is daarmee?quote:
Niks.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik: wat is daarmee??
Wat zeik je dan?quote:
Ga maar snel doen dan.... ruk zequote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, maar goed dat ik niet meteen ben gaan slapen.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:57 schreef MissBliss het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
owwwwwww, dat gaat op gegeven moment natuurlijk verkeerd hoor, jetlag rememberquote:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die PIquote:
Jij ook fijn slapen, Re. En niet sjagrijnig doen hoor daar word je maar moe van.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:06 schreef Re het volgende:
[..]
owwwwwww, dat gaat op gegeven moment natuurlijk verkeerd hoor, jetlag remember
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die PI
En zeik niet over mn fotoboek
Het is best lekker hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
IKEA
Damn moet ik weer een mededeling doen:
Komt u bij IKEA ga er nooit eten
Geloof de flyers niet,het ziet er lekker uit maar het is ZO ranzig
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is best lekker hoor!
Check trouwens!
Als ik minder dan 6 uur slaap en meer dan 2, ben ik ook standaard misselijk 's morgens.quote:
Wat heb je dan uitgespookt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:27 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Als ik minder dan 6 uur slaap en meer dan 2, ben ik ook standaard misselijk 's morgens.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:46 schreef rena het volgende:
[..]
Wat heb je dan uitgespookt?
Ik werd om 5 uur lek gestoken wakker, ik zat onder de muggenbultendie verschrikkelijk jeukten, en toen kon ik niet meer slapen ook
![]()
![]()
![]()
Ik sta al een maand elke weekdag op om 5.45.quote:
Komt het door de hitte of zo? Anders moet je er eens mee naar de dokter gaan misschien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:55 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[..]
Ik sta al een maand elke weekdag op om 5.45.![]()
Ik haat het.![]()
En dan wil je het beest zoeken om hem af te maken.. Kun je hem niet vindenquote:
En ja, dat met die muggen ken ik.Zo werd ik ook eens wakker om vier uur! Mijn God! De jeuk!
![]()
Naja, als ik de wekker zou afzetten, zou ik makkelijk tot 11 uur slapen, hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:59 schreef rena het volgende:
[..]
Komt het door de hitte of zo? Anders moet je er eens mee naar de dokter gaan misschien.
[..]
En dan wil je het beest zoeken om hem af te maken.. Kun je hem niet vinden![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:00 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Naja, als ik de wekker zou afzetten, zou ik makkelijk tot 11 uur slapen, hoor.![]()
Van die grote ronde bulten zijn hetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Muggenbulten. Mijn voeten jeuken er door
.
.
quote:
Grappig? Mwah.. als je wegloopt is dat niet bepaald grappigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik leg het even uit,Toeps was erop van de week,en dat was best grappig ofzo
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:53 schreef Canisfire het volgende:
Zhenar is voor mij de nieuwe generatie
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Nee ik nietquote:
!Ollahquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef Zhenar het volgende:
Ioh
Knape?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef Bupatih het volgende:
knape leuke meid zoekt leuke jongen ..
DIZER! Ze wachten op je.
Hé, ze doet wel veel aan haar geloof, hoor!quote:
quote:
Semi tof.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik ga vrijdag op vakantie.Hoe tof is dat?
Ik vraag me af of jullie het wel zouden overleven! Ik bedoel, het is toch een heel gemis...quote:
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Zon, zee en strandquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
België.quote:
Nee! Dit jaar niet.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
België.
Voor de honderdste keer.
Nee, niet voor de honderste keer dat ik naar België ga, maar wel de honderste keer dat ik het hier vertel! [afbeelding]
Op vakantie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Serieus?
Wtf ga je in België doen?
En als dat niks wordt, wordt het een ouderwetse trektocht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef Bupatih het volgende:
En achter kleine kinderen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |