Ook híér kan je weer een woordspeling over maken.quote:
Whe, ik gnuif hardop!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook híér kan je weer een woordspeling over maken.
Maar goed, kop hem zelf maar in.
En ik moest gniffelen om het woord 'gnuif'.quote:
Och, meid, praat me er niet van. Ik weet hoe je je voelt.quote:
Gnuif is de zomerhit van 2006!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik moest gniffelen om het woord 'gnuif'. [afbeelding]
En vind dat meer hé! Iemand die net zo razendsnel gevat is en de associaties in je hoofd kan volgen. Maar nee, eenzaam gnuif je wat weg terwijl iedereen om je heen zijn wenkbrauwen optrekt en meewarig hoofdschud.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, meid, praat me er niet van. Ik weet hoe je je voelt.
Och, 't is zo verdomd kut om altijd maar onbegrepen te zijn. Soms, héél soms, begin je dan aan jezelf te twijfelen. Of het allemaal niet aan jou ligt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En vind dat meer hé! Iemand die net zo razendsnel gevat is en de associaties in je hoofd kan volgen. Maar nee, eenzaam gnuif je wat weg terwijl iedereen om je heen zijn wenkbrauwen optrekt en meewarig hoofdschud.
Giroblauw past bij jouquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zijn al die zeikerds nu weg?
Alizee,quote:
en jij?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik dacht net ook al aan die 'ongelukkige' woordkeuze, maar ik was al te laat, zie ik nu.
Lees je toch eens in manquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
WTF is dizzle dan weer
Oh ik heb de conflicten weer is gemist danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Alizee,(Een herpost uit het vorig topic van Bupa.)
Eigenlijk de reden van alle confilcten die daarop volgde.![]()
Ja, ze is niet zo groot idd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze heeft z'on klein lichaampje Wytske
Nee ik kan er soms ook wel naar kijken hoor snachts,heerlijk dat geblaat over niksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ze is niet zo groot idd.![]()
Ik heb haar eigenlijk nooit ontmoet.Verheerlijk haar gewoon.
![]()
Zal best dat ze niet zo mooi/leuk is als in mijn hoofd.![]()
Ja jetlag dus ik ben hier nog wel effequote:
Jah dat bedoel ik ook meer,mischien valt dr lichaam mee als ze een normaal formaat hoofd hadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:33 schreef MissBliss het volgende:
En Wytske's hoofd is buitenproportioneel groot.
Whehehe, je maakt mn dag weer goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jah dat bedoel ik ook meer,mischien valt dr lichaam mee als ze een normaal formaat hoofd had
Al hou ik wel van vrouwen met grote hoofden ook
Dillema's dillema's
Als ze maar mooie ogen hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jah dat bedoel ik ook meer,mischien valt dr lichaam mee als ze een normaal formaat hoofd had
Al hou ik wel van vrouwen met grote hoofden ook
Dillema's dillema's
Ja dat klopt, en ze heeft een dikke reet en niet zo'n grote borsten en ze is niet heel erg groot en haar hoofd is relatief groot.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:33 schreef MissBliss het volgende:
En Wytske's hoofd is buitenproportioneel groot.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha MB!Geen mod! Ergens heel geruststellend.
![]()
[..]
Ja dat klopt, en ze heeft een dikke reet en niet zo'n grote borsten en ze is niet heel erg groot en haar hoofd is relatief groot.Maar ja,
Wytske
![]()
Dan is het vast niet zo erg dat je ava uit de OP is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:45 schreef Canisfire het volgende:
Dat bedoel ik dus
Ja de hoeren !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dan is het vast niet zo erg dat je ava uit de OP is.![]()
Ach, er zal er toch vast wel nog 1 zijn die weg kan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja de hoeren !![]()
En dat alleen omdat je een halfjaar niet komt en die twee jaardaarvoor vergeten ze maar even![]()
Ben je bang voor me?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha MB!Geen mod! Ergens heel geruststellend.
![]()
[..]
Ja dat klopt, en ze heeft een dikke reet en niet zo'n grote borsten en ze is niet heel erg groot en haar hoofd is relatief groot.Maar ja,
Wytske
![]()
Mijn hoofd is proportioneel perfect.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Z'on groot hoofd heb jij niet toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |