Jij bent gewoon een lekkerwijfquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn hoofd is proportioneel perfect.
Meet is opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn hoofd is proportioneel perfect.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:55 schreef Canisfire het volgende:
En vorig jaar won ik nog de Stevie wonder award!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rdh2??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
rdh2?, mark? Tania?
Ik heb ze hier al een maand niet gezien. Of hun ava heeft een andere naam dan hun eigen naam.![]()
quote:
EENS!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]Nee de award voor de persoon die zich niet inlas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
btw ken jij Orgi wel?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Je praat nu tegen de op 1 na nieuwste newbie in ShowChat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee de award voor de persoon die zich niet inlas.
btw ken jij Orgi wel?![]()
Post eens een foto andersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb ook een vrij groot hoofd
Waar ik het fucking lef vandaan haal dan he'
Wie is de nieuwste dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je praat nu tegen de op 1 na nieuwste newbie in ShowChat.!
Krijg hem niet in de autofocusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Post eens een foto andersKunnen wij de proporties van je hoofd beoordelen
Ooh en wie is de nieuwste dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je praat nu tegen de op 1 na nieuwste newbie in ShowChat.!
Dan doe je het op manualquote:
Wie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
@MB krijgen ze geen test meer tegenwoordig ?
En wie ben jij dan??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:07 schreef bepaalde_mensen het volgende:
[..]
Tamama? of zo iets, geloof ik?![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Bepaalde mensen
Was dat voor bosmongolen naam weer
Dat is 'de krimson crisis'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh en wie is de nieuwste dan?
hoe heet die film van die kerel die terug gaat naar zijn geboorte stad na jaren in het buitenland te hebben gewoont? zo voel ik me nu een beetje![]()
@MB krijgen ze geen test meer tegenwoordig ?
Dat is een suske en wiske-albumquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat is 'de krimson crisis'![]()
En ik dacht dat er laatst iemand bij kwam, maar ik kan me ook vergissen, natuurlijk.![]()
Ja, ik ben een leuk bedoelde kloon maar na mijn eerste bericht zach ik het eigenlijk al niet meer zo zitten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Bepaalde mensen
Was dat voor bosmongolen naam weer
Of je wel show genoeg bentquote:
ZACHquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef bepaalde_mensen het volgende:
[..]
Ja, ik ben een leuk bedoelde kloon maar na mijn eerste bericht zach ik het eigenlijk al niet meer zo zitten.![]()
![]()
![]()
Haha, zach.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef bepaalde_mensen het volgende:
[..]
Ja, ik ben een leuk bedoelde kloon maar na mijn eerste bericht zach ik het eigenlijk al niet meer zo zitten.![]()
![]()
![]()
Oh ik ben erg SHOquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Of je wel show genoeg bent![]()
Daar kwamen Zhenar en Babette volgens mij ooit eens mee maar aangezien die er nu niet zijn
Weet ik veel die test was niet mijn ideequote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik ben erg SHO,hoe ben je SHO
Ik heb al genoeg doorstaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar kwamen Zhenar en Babette volgens mij ooit eens mee maar aangezien die er nu niet zijn
Ja, neptest die vol Wytske-vragen staatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Blackbully??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef bepaalde_mensen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen BB pleasequote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, neptest die vol Wytske-vragen staat
[..]
Blackbully??
Je moet ook gewoon stoelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Even een mededeling:
Ziet u ooit een bureaustoel staan bij de Gamma
NIET KOPEN
Om de 2 uur valt er een onderdeel af
Dat daar 'zach' stond is een fijt.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon stoelBonny
kopen bij de IKEA
zou wat zijn en je doet het ligt aan en je licht naast prupquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Sunchaser licht naast Prupquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:21 schreef Re het volgende:
[..]
zou wat zijn en je doet het ligt aan en je licht naast prup
We zouden eens een echte moeten maken...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, neptest die vol Wytske-vragen staat
[..]
Blackbully??
Dan lag ik nied zo hart meer hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:21 schreef Re het volgende:
[..]
zou wat zijn en je doet het ligt aan en je licht naast prup
Mja, das waar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
IKEA
Damn moet ik weer een mededeling doen:
Komt u bij IKEA ga er nooit eten
Geloof de flyers niet,het ziet er lekker uit maar het is ZO ranzig
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We zouden eens een echte moeten maken...
Met opdrachten enzo.
Dingen zo als : Vind een foto van bupatih en post die in dit topic.
Of wat was de superhelden naam van Dizer in het jubileeum topic
Dat soort dingen![]()
ow ja, lekker op SC zijn buikje danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan lag ik nied zo hart meer hoor
Ik was de anti inlees kampioen vorig jaarquote:
je moet toch ergens heen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |