Fuck die foto's, ik heb jullie gemist en zoquote:Op zondag 23 juli 2006 11:05 schreef Re het volgende:
[..]
heuj, he-he jij wilt zeker je foto's he, eerst computer weer op orde brengen, dat zal wel ff duren
NYC was (zoals altijd) tofffff,
per ongeluk op de verkeerde Ferry gestapt richting Staten Island, maar was wel geinig
In de film zien ze er misschien zo uit:quote:Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef pberends het volgende:
Is MB door zo'n heerlijke NYPD-agent onderzocht?
Jaaaaaaaaaaaaaa, daar zijn we ook geweest, en toen was het 100 gradenquote:
GAAAAAAAAAAAAFquote:Op zondag 23 juli 2006 11:11 schreef MissBliss het volgende:
TT!
Hey, hoe was jullie meeting trouwens?
Zijn er foto's? Roddels? Zoja, hier of in de bekende mailbox
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, daar zijn we ook geweest, en toen was het 100 graden
Verder Empire state building, Coney Island, Central Park, Times Square, hetVN-gebouw
etc etc... en veel geshopt natuurlijk... En nu gaan we 'even' foto's uploaden en kijken
En RE dus ook he?quote:Uuuuhm, donderdag... ja kan denk ik wel![]()
Onze foto's zijn mooierquote:Op zondag 23 juli 2006 11:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAAAAF
En niet stiekem mijn foto's gebruiken die nog steeds daar liggen bij jullie![]()
![]()
Het gaat je meer om hem dan om mij he?quote:En RE dus ook he?
Ja maar mijn fotocamera weegt 100 gram en die van jullie weegt 20 kiloquote:Op zondag 23 juli 2006 11:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Onze foto's zijn mooier![]()
[..]
Het gaat je meer om hem dan om mij he?![]()
![]()
![]()
Jaaa, natuurlijk
Die van mij nietquote:Op zondag 23 juli 2006 11:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar mijn fotocamera weegt 100 gram en die van jullie weegt 20 kilo![]()
![]()
HEY!!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:11 schreef MissBliss het volgende:
TT!
Hey, hoe was jullie meeting trouwens?
Zijn er foto's? Roddels? Zoja, hier of in de bekende mailbox
Jaaahaaaaaaaaquote:
Het is maar wat je interessant vindt.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:25 schreef Dizer het volgende:
We hebben veel geroddeld over de newbies in SC, over Bupatih en over Sven.![]()
![]()
Oeh, Haaibaaike kwam uiteraard weer uitgebreid ter sprake![]()
Dude... het is een ShowChat meetingquote:
ShowChat meeting met altijd dezelfden!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude... het is een ShowChat meeting
Over jou hebben we ook geroddeld
Oh, en we kregen weer een uitgebreide uitleg over de Martine / Ludo situatie van Zhènaaaaarh's werk. En we hebben het ook over GTST en ONM gehad en zo
![]()
quote:[b]Op zondag 23 juli 2006 11:25 schreef Dizer
-knip-
Oh Fuck, daar hebben we het ook over gehad en zoquote:Op zondag 23 juli 2006 11:32 schreef Ovidius het volgende:
[..]
ShowChat meeting met altijd dezelfden!Ik dacht dat jullie het heulemaal niet meer over ShowChat hadden, maar over al jullie privélevens.
![]()
MAIL MIJ!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh Fuck, daar hebben we het ook over gehad en zoJa maar dat ga ik hier niet posten
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Geloof je dit nou echt zelf?quote:
Weet je hoe lang dat nog duurt?quote:
Vandaar dat mijn rechteroor toen jeukte: hoe rechter hoe slechter er over je gesproken wordt!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben veel geroddeld over de newbies in SC, over Bupatih en over Sven.![]()
![]()
Oeh, Haaibaaike kwam uiteraard weer uitgebreid ter sprake![]()
Thanksquote:Op zondag 23 juli 2006 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Welkom terug MissBliss en Re
*jaloers is*
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]Mocht ie willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is zwanger van...................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geloof je dit nou echt zelf?
Of bedoel je met 'we' jij en je imaginaire vriendjes?
Of jij, rena en Erik?
Kom je donderdag eerder? Kunnen we boodschappen doen samen en zoquote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dat nog duurt?![]()
Okeeeeeeeeee
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mocht ie willen
Hij is zwanger van...................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!1111!1!!11!
Wat gaan jullie kopen?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom je donderdag eerder? Kunnen we boodschappen doen samen en zoEN dan mag je me helpen en zo
En net het trio waar ik me het meest iets van aantrek!quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mocht ie willen
Hij is zwanger van...................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'mag'?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom je donderdag eerder? Kunnen we boodschappen doen samen en zoEN dan mag je me helpen en zo
Even kijken hoe het gaat, we spreken nog wel af
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
En zó hoort het!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:25 schreef Dizer het volgende:
Lekker veel geroddelt en ik ben volledig in elkaar geslagen voor mijn semi-neppe rel met Bupatih.
Wat hebben jullie allemaal gezegd over mij?quote:We hebben veel geroddeld over de newbies in SC, over Bupatih en over Sven.![]()
![]()
Wie niet?!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En net het trio waar ik me het meest iets van aantrek!
Heeft niks met geloven te maken, meer met hoe ik het ervaar.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]MOETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
'mag'?
Even kijken hoe het gaat, we spreken nog wel af![]()
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gezegd over mij?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij hebben we niet echt over jou "geroddeld" eigenlijk.
Wel zijn zo ongeveer alle spraakmakende figuren van de afgelopen twee jaar voorbijgekomen terwijl we Babette's nichtje informeerden omtrent de diverse aspecten van ShowChat.
En de vriendjeslijst van MB hebben we opgesteld
De bal die ik teruggekaatst krijg, is opeens veranderd in een lek pingpongballetje.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft niks met geloven te maken, meer met hoe ik het ervaar.
Er zullen heus mensen lachen om je grapjes, maar ik vind ze vaak gewoon erg flauw, al kan ik er soms heus wel om lachen. Alleen om het grootste deel niet. Maar dat is mijn bescheiden mening, net zoals jij mijn aanpassing aan het niveau van SC en Fok! als geheel als flauw bestempelt. Maakt niet uit, maar weet wel dat wie kaatst de bal kan terugverwachten!![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]Alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nou ja....nog steeds dus.Komt Babette's nichtje nu ook in ShowChat posten?quote:Volgens mij hebben we niet echt over jou "geroddeld" eigenlijk.
Wel zijn zo ongeveer alle spraakmakende figuren van de afgelopen twee jaar voorbijgekomen terwijl we Babette's nichtje informeerden omtrent de diverse aspecten van ShowChat.
En de vriendjeslijst van MB hebben we opgesteld![]()
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Zeg, zit je nou gewoon mijn posts van mijn rel met Bupa te copy-pasten?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft niks met geloven te maken, meer met hoe ik het ervaar.
Er zullen heus mensen lachen om je grapjes, maar ik vind ze vaak gewoon erg flauw, al kan ik er soms heus wel om lachen. Alleen om het grootste deel niet. Maar dat is mijn bescheiden mening, net zoals jij mijn aanpassing aan het niveau van SC en Fok! als geheel als flauw bestempelt. Maakt niet uit, maar weet wel dat wie kaatst de bal kan terugverwachten!![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De bal die ik teruggekaatst krijg, is opeens veranderd in een lek anaal ingebracht pingpongballetje.!
quote:
Wat fijn!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En de vriendjeslijst van MB hebben we opgesteld![]()
Het verbaast me eigenlijk dat ze er nog niet isquote:Op zondag 23 juli 2006 11:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Komt Babette's nichtje nu ook in ShowChat posten?
Dus daar is mijn broek gebleven!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En net het trio waar ik me het meest iets van aantrek!
Ze was wel gefascineerd (/ freaked out?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Komt Babette's nichtje nu ook in ShowChat posten?
Nou!quote:
Eerder een strandbal waar ik de lucht uit heb laten lopen. Soms moet je dingen even opblazen om een discussie op gang te brengen, om vervolgens met nuances de lucht er weer uit te laten.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De bal die ik teruggekaatst krijg, is opeens veranderd in een lek pingpongballetje.!
Zeg, tot hoelaat zijn jullie gebleven eigenlijk?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze was wel gefascineerd (/ freaked out?). Maar ze heeft geen tijd
![]()
Al heeft ze inmiddels vast wel gelurkt.SHOW YOURSELF!
JULLIE hebben het eroverquote:
Rellenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, zit je nou gewoon mijn posts van mijn rel met Bupa te copy-pasten?![]()
Tot half twee ofzo? Kweenie... je kunt het zien aan wanneer ik toen heb gepost en daar een kwartier van aftrekken.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, tot hoelaat zijn jullie gebleven eigenlijk?
Ik had me zwaaar verslapen, ik was twee uur later op mijn werk de volgende ochtend![]()
Kom ik daar... zegt mijn baas:
HAD DAN MIJ EVEN GESPROKEN LUL, dan had je lekker thuis kunnen blijven, want je hoeft vandaag niet eens te werken. Je had jezelf niet eens hoeven in te roosteren
Dus ik:
Wij hebben het voor je verwerkt en nu hoef je er nooit meer aan te denkenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JULLIE hebben het erover
Ik wil wel wat dingen vergeten liever
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij hebben het voor je verwerkt en nu hoef je er nooit meer aan te denken![]()
Ik gebruik het ook wel in het echt.quote:
Is het iets Nederlands of zo? Ik hoor het jullie al zeggen, met jullie vuige accent.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook wel in het echt.![]()
Of "que pasa?" als het er op lijkt dat er iets heel tofs/ergs/bizars is gebeurd, maar ik weet niet wat.
Hihi.![]()
Wat gebruiken wij toch donders geile metaforen!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder een strandbal waar ik de lucht uit heb laten lopen. Soms moet je dingen even opblazen om een discussie op gang te brengen, om vervolgens met nuances de lucht er weer uit te laten.
Het is gewoon luiheid van die mensen!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:23 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Is het iets Nederlands of zo? Ik hoor het jullie al zeggen, met jullie vuige accent.![]()
Wat denk je van het woordje: 'wat'?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is gewoon luiheid van die mensen!![]()
Drie letters typen is natuurlijk veel makkelijker dan een volledige vraag formuleren. Hetzelfde met het woordje 'hoe'.
Afgelopen week vroeg iemand wat ik had gegeten.
Ik:'Mixed Grill.'
Reactie: 'Hoe?'
Ik: 'Met mes en vork.'
Reactie: ''
Bleek die persoon niet te weten wat mixed grill![]()
is!
![]()
uhuh!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat gebruiken wij toch donders geile metaforen!
Je loopt een hele dag achter!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
uhuh!![]()
Loop ik trouwens heel ver achter, of heb jij de bovenste regel van je sig onlangs veranderd?![]()
Ik merk het ook nu pas op.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omfg, meen je nu serieus dat je die 100 opmerkingen van hem zelf over die sig niet gelezen hebt?![]()
Ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omfg, meen je nu serieus dat je die 100 opmerkingen van hem zelf over die sig niet gelezen hebt?![]()
Omdat we niet teruglezen?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
K a n s l o o s zijn jullie
Het waren er maar twee, waarvan één verkapt.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Verkappende slet die je d'r bent!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het waren er maar twee, waarvan één verkapt.
Kutkloon die je d'r bent.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:03 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Verkappende slet die je d'r bent!![]()
Ik ben veul meer dan een kloon!quote:
Zhenquote:
zo vroeg al??quote:Ik ga bijna...![]()
Nee, je hebt geen leven.. dat is heel iets andersquote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef Bupatih het volgende:
Ben ik nou de enige mod in ONZ?
Nou ja... "bijna"...quote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zhen
[..]
zo vroeg al??
ik wil ook wel nog een keer
have funen de groeten aan Huub
Ga toch tags zetten, man, prutsmod!!!@quote:Op zondag 23 juli 2006 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen leven.. dat is heel iets anders![]()
Nu je het zegt...quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga toch tags zetten, man, prutsmod!!!@
[TK] Tag mij! Tag mij!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga toch tags zetten, man, prutsmod!!!@
Of is er weer een nummer overgeslagen?quote:
Is het dan echt nodig slechte topics van twee dagen geleden nog te sluiten?quote:
Zie!quote:
Je bedoelt deze: Baggeractie 1 ?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:15 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Is het dan echt nodig slechte topics van twee dagen geleden nog te sluiten?
Whehe.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bedoelt deze: Baggeractie 1 ?
Tsja, beetje de ONZ-AT opschonen.
Nee, toch niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef babette21 het volgende:
iemand enig idee waar dit gebouw staat:
[afbeelding]
TKquote:
In Rivendel?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef babette21 het volgende:
iemand enig idee waar dit gebouw staat:
[afbeelding]
Haga(?) Sofia?quote:
Jah, dat dacht ik even.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Haga(?) Sofia?
Oh, dat zou ik moeten weten, want daar ben ik geweest![]()
quote:
Die eerste twee zijn niet echt baggertopics.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:20 schreef Ovidius het volgende:
Routers
[FILMPJE] Geile Neuckseks Twee Breezahs en Fok!Nerd [PICS]
Die NB-reeksen, hè?
Doe die dan ook even toe, Bupatih.![]()
![]()
Oh, cool.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn niet echt baggertopics.
Kan je die schoppen naar DIG die eerste? Want het is eigenlijk een echt probleem.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn niet echt baggertopics.
Het is te veel 'verbaggerd' voor DIG. Open maar een nieuwe met een mooie, duidelijke OP.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Kan je die schoppen naar DIG die eerste? Want het is eigenlijk een echt probleem.![]()
Oké.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is te veel 'verbaggerd' voor DIG. Open maar een nieuwe met een mooie, duidelijke OP.
1297/8quote:Op zondag 23 juli 2006 13:41 schreef Ovidius het volgende:
[FILMPJE] Geile Neuckseks Twee Breezahs en Fok!Nerd [PICS]
Check de views/reacties ratio.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:41 schreef Bupatih het volgende:
Buenos Tarrels.
Ga zwemmenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:44 schreef Ovidius het volgende:
Ik verveel me.
Zwemmen in de E10-plas!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ga zwemmenOf bier drinken
Of wat leuks doen
![]()
Ik slaap altijd goedquote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Zwemmen in de E10-plas!![]()
Ik heb overigens voor het eerst sinds het zo warm is goed geslapen.
Ik heb m'n matras in de woonkamer gelegd, hihi!![]()
Een graad of 22.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ik slaap altijd goedIk gooi mijn balkon deuren en het raam open en dan is het goed uit te houden in mijn kamer
Hoe koud is het in je woonkamer dan
?
32quote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Een graad of 22.![]()
Op mijn zolderkamer zo'n 32 tegen de avond.![]()
Hier is het best lekker nuquote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Idd, hier is het nu gelukkig heerlijk koelalhoewel het wel weer benauwder aan het worden is..
![]()
quote:GEILZUCHT
1. De makkelijkste manier om Geilzucht te voorkomen, is om niet met onbekenden te cammen. Accepteer hun uitnodigingen om te cammen gewoon niet. Maar je loopt natuurlijk altijd risico dat je door je vrienden wordt verrast.
2. Loop je per ongeluk toch tegen een camrukker aan? Klik hem dan weg. Wacht daar niet te lang mee, want dan gaat ‘ie spuiten.
Dat had ik al drie weken geleden gepost!quote:
Wie dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:30 schreef rena het volgende:
Iemand is met de verkeerde poot uit bed gestapt.![]()
Slurpquote:Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik al drie weken geleden gepost!
Ga jij je mail maar checken, camrukker.
Erik.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
is goedquote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
Ik weet het, MIssBliss was er nietquote:Op zondag 23 juli 2006 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De tofste mensen waren helaas afwezig.
Dora.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hij doet het weer!![]()
[afbeelding]
Zie jij de appelboom? .... .... .... Waar dan? *KLIK* Oo daaar! Well Done!![]()
Het lukte, het lukte, het lukte YEAH! Yes we did it. Het lukte YEAH! ...![]()
Odysseuzzz.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dora.![]()
Wytske.![]()
Tori Amos.![]()
Boudewijn de Groot.![]()
The Truman Show.![]()
Spinvis.
Man on the Moon.![]()
rena.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nu alleen nog dingen vinden waar we allebei een hekel aan hebben.![]()
Ach, rena kan er toch ook niks aan doen?quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach, rena kan er toch ook niks aan doen?
Die is gewoon groot gebracht door die twee vrouwen van 'absolutely fabulous'.![]()
Ik slaap gewoon óp het balkonquote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ik slaap altijd goedIk gooi mijn balkon deuren en het raam open en dan is het goed uit te houden in mijn kamer
Hoe koud is het in je woonkamer dan
?
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach, rena kan er toch ook niks aan doen?
Die is gewoon groot gebracht door die twee vrouwen van 'absolutely fabulous'.![]()
Ja, goed he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zeiken omdat ze niks beters kunnen verzinnen.
Andere mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zeiken uit liefde.![]()
!
Ik zat al met m'n broek op de enkels in de hoop dat het een spannend seksverhaal zou zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:42 schreef Ovidius het volgende:
De volgende dag is Hans niet op school.
Ja, ik ookquote:Op zondag 23 juli 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat al met m'n broek op de enkels in de hoop dat het een spannend seksverhaal zou zijn.
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat al met m'n broek op de enkels in de hoop dat het een spannend seksverhaal zou zijn.
Ik heb het geschreven in het zesde leerjaar.quote:
Het leek me een kinderboek. Todat ik woorden als 'appreciëren' tegenkwam dacht ik echt even dat het van Guus Kuijer was, of zo.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:06 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het geschreven in het zesde leerjaar.!
Als ik dán al een seksverhaal zou schrijven, zou het wel erg met me gesteld zijn.
Toen heb ik me maar weer afgetrokken op de foto's uit m'n fotoboek.quote:
Ook van je zusje?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:46 schreef BVO het volgende:
Over fotos gesproken... volgende week een zooi van mij.
Wantrouw.gif?quote:
Dat deed ik ook eensquote:Op zondag 23 juli 2006 20:42 schreef Ovidius het volgende:
Ik ga eens slapen.
Tja, wat ik toen deed weet niemand. Behalve mijn onderbewustzijn misschienquote:
Haha!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, wat ik toen deed weet niemand. Behalve mijn onderbewustzijn misschien!
Leuk hoor, mensen met een gebrek uitlachenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha!Sven heeft een onderbewustzijn.
!!!!1!1!!
![]()
![]()
!
Hoezo, ik lach jou toch uit?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuk hoor, mensen met een gebrek uitlachen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo, ik lach jou toch uit?Niet Bupa.
![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
Dat muziekje voor jou, daar stel je je toch niet te veel van voor he Sven??
Vraag een permban aanquote:Op zondag 23 juli 2006 21:36 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben Fok! een beetje beu. Maar wat moet ik anders op m'n werk.
Werken?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:36 schreef Ovidius het volgende:
Dat is pas een goed ideequote:
Ik bedoel: ik heb heulegaar niets anders te doen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:36 schreef Ovidius het volgende:
Wat voor werk doe je dan? Of in dit geval: doe je niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:45 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ja, als ze niets voor me te doen hebben.
Wat Bupa zegt.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef rena het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of in dit geval: doe je niet.![]()
Goh.quote:
Wát? Moet ik je vertellen wat ik doe of zo? En heb ik dat hier al niet drie keer gedaan, of zo? Ik denk het wel.quote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wát? Moet ik je vertellen wat ik doe of zo? En heb ik dat hier al niet drie keer gedaan, of zo? Ik denk het wel.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wát? Moet ik je vertellen wat ik doe of zo? En heb ik dat hier al niet drie keer gedaan, of zo? Ik denk het wel.
En hier aan jullie rechterkant zien jullie een alweer niets toevoegende post van rena.quote:
Die mop heb ik máánden gehad op Paltos.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
Check mij een zinloos ICQ-icoontje hebben!!!eins!!11uno!!!!![]()
![]()
!!!
En zie hier de reactie daarop die net zo nutteloos isquote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
En hier aan jullie rechterkant zien jullie een alweer niets toevoegende post van rena.![]()
Vertel mij eens hoe je moet reageren op onzin? Ja, natuurlijk het best NIET. Maar ik gaf je nog een kans.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef rena het volgende:
[..]
En zie hier de reactie daarop die net zo nutteloos is![]()
Nee, dat weten we heus niet. Dat is ook niet superoud.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Jullie weten vast ook niet hoe je een PI doet die niet in het rijtje staat? dmv een scriptje??
Vanavond niet. Ik heb behoefte aan aandacht. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe je moet reageren op onzin? Ja, natuurlijk het best NIET. Maar ik gaf je nog een kans.![]()
Lieg niet!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Die mop heb ik máánden gehad op Paltos.![]()
Hoe bedoel je precies?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Jullie weten vast ook niet hoe je een PI doet die niet in het rijtje staat? dmv een scriptje??
Misschien ben je dan tóch een kloon van mij.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik meen het. Ik heb toen ook nr. 1 ingevuld.
Post anders nog een foto!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef rena het volgende:
[..]
Vanavond niet. Ik heb behoefte aan aandacht. Negatieve aandacht is ook aandacht.![]()
Maar ík heb toen niet luid lopen rondroepen dat ze m'n grap moesten uitchecken.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien ben je dan tóch een kloon van mij.
Darling.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef rena het volgende:
[..]
Vanavond niet. Ik heb behoefte aan aandacht. Negatieve aandacht is ook aandacht.![]()
Dat komt omdat jij een ander typetje bent. Ik ben het arrogante, zelfingenomen mannetje en jij het jongetje dat zogenaamd uit België komt.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Maar ík heb toen niet luid lopen rondroepen dat ze m'n grap moesten uitchecken.![]()
Whehe, dat met die DVD heeft ze hélemaal overtuigd.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een ander typetje bent. Ik ben het arrogante, zelfingenomen mannetje en jij het jongetje dat zogenaamd uit België komt.
Uhuh!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Whehe, dat met die DVD heeft ze hélemaal overtuigd.Schattig, toch?
![]()
Goede investering was dat.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh!En ik hoefde die schijtfilm niet eens.
Schijnt dat je doormiddel vanquote:
1 2 3 4 5 | in',49);rb.selected=true;il=document.getElementsByTagName('img');for(i=0;i<il. length;i++){if(il[i].getAttribute('alt')=='icoon'){ src=il[i].getAttribute('src');si=0;while(si!=-1){si=src.indexOf('/',si+1);ls=si==-1?ls:si;} ;il[i].setAttribute('src',src.substr(0,ls+1)+rb.value+'.gif');};};})(); |
quote:
Pak een willekeurige pagina. Voeg die toe aan je bookmarks.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Schijnt dat je doormiddel van
[ code verwijderd ]
andere PI's kunt krijgen. Maar ik weet niet hoe!![]()
![]()
![]()
Hij weet niet hoe!!
Hij weet niet hoe!!
Hij weet niet hoe!!
Juist wél het script.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:11 schreef Ovidius het volgende:
[..]
! Je hebt hier dat script niet gebruikt, hè? Gewoon de QR functie! Erg glad!
![]()
Moet ik nu kiezen tussen mijn beide kinderen?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef Ovidius het volgende:
Bupatih (of ik, duhh!) kan je dat haarfijn uitleggen.![]()
Erik!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
n'Avond.
Ja,quote:Op zondag 23 juli 2006 22:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Erik!
Tunnn tun tun tunnnn tunn tunn tun tunn tunnn tunnnn.![]()
De Eftelingquote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef Ovidius het volgende:
Wat is "Tunnn tun tun tunnnn tunn tunn tun tunn tunnn tunnnn".
Belg.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef Ovidius het volgende:
Waarvoor ga je solliciteren? Dat is belangrijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:24 schreef rena het volgende:
Iemand ervaring met sollicitatiegesprekken? Kan iemand er wat over vertellenIk heb nog nooit gesolliciteerd
Wel al werk gehad, maar nog nooit echt hoeven solliciteren
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef Ovidius het volgende:
quote:* Tunnn tun tun tunnnn tunn tunn tun tunn tunnn tunnnn (tw.)
1 kreet om iem. aan het schrikken te maken
2 uitroep van geilheid, opwinding, enz.
3 klanknabootsing voor het geluid van parende dwerghamsters
quote:Bedoelde u: Tun tun tun tun tun tun tun tun tun tunnnn ?
Wilde u misschien zoeken naar: Tun tun tun tun tun tun tun tun tun tunnnn?
Of een stotteraar die in Engeland een vergeefse poging doet een "tuna sandwich" te bestellenquote:
Je bent duidelijk niet op de hoogte.quote:
Reisbureau. Stagiaire.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarvoor ga je solliciteren? Dat is belangrijk.![]()
O, dan moet je gewoon gewillig doen. Slijmen helpt blijkbaar ook heel erg goed.quote:
Het is er tof, hè?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Alsof ik nog nooit in de Efteling geweest ben.
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:24 schreef rena het volgende:
Iemand ervaring met sollicitatiegesprekken? Kan iemand er wat over vertellenIk heb nog nooit gesolliciteerd
Wel al werk gehad, maar nog nooit echt hoeven solliciteren
![]()
quote:Bij het solliciteren naar een baan is het van belang dat je goed voor de dag komt. Want niet alleen bij je date hoor je een goede, eerste indruk achter te laten, ook bij je nieuwe baas geldt deze ongeschreven regel. Trek daarom het liefst ietst sloerigs aan. Een kort rokje, een naveltruitje, een versleten broek waarin de blote billen goed zichtbaar zijn, een doorschijnend shirt waaronder je tepels priemen of een strak latex-pakje: dit doet het altijd goed bij je potentiële werkgever.
De eerste stap (de juiste kleding) is gezet. Nu wordt het tijd om je CV wat bij te stellen. Want je gaat toch niet aan je baas vertellen dat je tien jaar terug aardbeien hebt lopen plukken bij een oom van je achterbuurvrouw? Nee, je zet in je CV dat je vijf jaar hebt gehoereerd op de Wallen. (Een bekendere plek, dus een bekendere werkgever, kan je je als hoer niet wensen, toch?) Werken in de prostitutie duidt op zelfverzekerdheid, gevoel voor eigenwaarde en om kunnen gaan met allerlei soorten mensen. Ook wordt aangeraden om in je CV zetten dat je drie jaar lang hebt mogen genieten van een uitkering, betaald door hardwerkende mensen. Dit geeft aan dat je a) ook weet om te gaan met lagere delen van de bevolking, b) dat je goed kan thuis zitten (->thuiswerk) en dat je niet bij de pakken blijft neerzitten, maar intensief op zoek gaat naar werk. (daar is je huidige sollicitatie een goed voorbeeld van!)
Dan zijn we toe aan de derde en tevens laatste stap: het solliciteren zelf. De dag ervoor nog vol spanning en stijf van de zenuwen je sletterige pakje gepast, maar vandaag is het dan echt tijd om het plan in uitvoering te brengen. Kom niet te laat en stel je netjes voor bij binnenkomst. Wees niet te opdringerig en gun de beste man zo nu en dan een kijkje in je weelderig boezem. (Ben je niet voorzien van een paar flinke jetsers, duw dan je benen soms wat van elkaar, zodat je mogelijke baas een betere inkijk heeft op je sliploze bestaan) Luister aandachtig naar wat hij zegt en stop je vinger soms quasi-onschulding in je mond, terwijl je hem geil aankijkt.
Nog even wachten tot het gesprek helemaal is afgelopen en je bent zeker weten verzekerd van je baan!
https://werktraject.werk.nl/werk.nlnew/solliciteren/default.asp
Slijmen ben ik goed inquote:Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, dan moet je gewoon gewillig doen. Slijmen helpt blijkbaar ook heel erg goed.![]()
Of domme vragen stellen en dan tijdens het antwoord zelf een beter antwoord formuleren.![]()
(Niet te vaak doen hoor.)
quote:
Wat loop jij nou te lachen?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek met een vrouw, dus helaas..
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te lachen?! Je hebt niet eens alles gelezen.
Ik zal nog eens moeite steken in een post die gericht is aan jou!
Niet vandaag, ik heb hoofdpijnquote:
Ga slapen dan, gek!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet vandaag, ik heb hoofdpijn.
En ik ben ondertussen al meer dan 36 uur wakker.
Denk je niet dat ik dat al aan het doen was als het luktequote:
En jij kan ook alleen maar reageren met een smiley? Kutkloon!!!!quote:
Ik klikte nu pas op de linkquote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te lachen?! Je hebt niet eens alles gelezen.
Ik zal nog eens moeite steken in een post die gericht is aan jou!
Stond ik daar sowieso in danquote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
*rena uit favo fokkers-lijstje schrapt*.
.
.
quote:
Ik heb aan je gedacht. Bij de trilsteen, de stapstenen in het Laafland en bij de fakir..quote:
Hoiquote:
Geslapenquote:
Tof!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb aan je gedacht. Bij de trilsteen, de stapstenen in het Laafland en bij de fakir..
Welke denk je? Kijk eens naar de één-na-laatste reactie van Ovi in dat topic. Daar staat een link naar een foto. Van Ovi.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
Uhm, welke foto moet er bewerkt worden, Ovi?![]()
Pfieuw.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
*tevreden is*
quote:nu sociaal doen met ouders
Ja ik had hem al gevonden sorry.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke denk je? Kijk eens naar de één-na-laatste reactie van Ovi in dat topic. Daar staat een link naar een foto. Van Ovi.
Whehehequote:Op zondag 23 juli 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is dat ik van Zhenar niet tegen anderen mag zeggen dat ze eerst verder moeten kijken dan hun neus lang is, voordat ze anderen om hulp vragen....dus dat doe ik maar niet.quote:
Oh.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ouders wilde niet sociaal doen![]()
morgen werken.. vanaf 13.00 pas gelukkig
[SHO] Showchat-topic numero uno.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:22 schreef Tarara het volgende:
Hello![]()
Hebben jullie nou echt bijna 900 topics vol geluld?Hoe lang is dit al bezig?
Ieegh... ik heb liever dat ik bekend ben als de spermadonorquote:Op maandag 24 juli 2006 00:26 schreef Tarara het volgende:
En jij bent met het topic begonnenBen jij de vader van dit stelletje?
nou, dan ben je toch nog steeds de vader van de kinderen?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieegh... ik heb liever dat ik bekend ben als de spermadonor.
Heuh, ja maar dat klinkt niet zo goed. Ik heb bijna met alle vrouwen hier een verhouding gehad en zo..quote:Op maandag 24 juli 2006 00:28 schreef Tarara het volgende:
[..]
nou, dan ben je toch nog steeds de vader van de kinderen?![]()
Haha! DAt ga ik tegen Re zeggen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heuh, ja maar dat klinkt niet zo goed. Ik heb bijna met alle vrouwen hier een verhouding gehad en zo..
Mwah, volgens mij kom je hier vaker dan je wil toegevenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef Tarara het volgende:
oh dan kom ik hier niet meer posten, ik wil niks te maken hebben met zo'n male slut
Hahahahaha1! hahaha 12hw ss s Re weet het ashahjas !!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha! DAt ga ik tegen Re zeggen.![]()
![]()
!!!!1!!!!
![]()
Nu wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:19 schreef Dizer het volgende:
MB, ben je online?
Het zit je niet mee he?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hahahahaha1! hahaha 12hw ss s Re weet het ashahjas !!_o- ahahha
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij kom je hier vaker dan je wil toegeven
I'm a funny guyquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, goed he?![]()
Ik zeg je: sommige mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zeiken omdat ze niks beters kunnen verzinnen.
Andere mensenWTF?! Hoezo "niks beters kunnen"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zeiken uit liefde.![]()
!
![]()
Mijn posts zijn praktisch altijd van zeer hoge kwaliteit, mijn topics zijn om te smullen zo goed en zelfs als ik bagger doe ik dat met flair!![]()
![]()
![]()
"niks beters kunnen"...![]()
![]()
PS: jij knurft.
Wel de 2e spoiler ook lezen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Hoezo "niks beters kunnen"?![]()
Mijn posts zijn praktisch altijd van zeer hoge kwaliteit, mijn topics zijn om te smullen zo goed en zelfs als ik bagger doe ik dat met flair!![]()
![]()
![]()
"niks beters kunnen"...![]()
![]()
PS: jij knurft.![]()
Jeequote:Op maandag 24 juli 2006 00:35 schreef Tarara het volgende:
wat is het hier nog druk rond deze tijd!
ik ben dus op het goede moment gekomen zie ik
Ik merk het, twee jaar later nog steeds even grappgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JeeNog meer newbies klonen, net wat we wilden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |