quote:
Die eerste twee zijn niet echt baggertopics.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:20 schreef Ovidius het volgende:
Routers
[FILMPJE] Geile Neuckseks Twee Breezahs en Fok!Nerd [PICS]
Die NB-reeksen, hè?
Doe die dan ook even toe, Bupatih.![]()
![]()
Oh, cool.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn niet echt baggertopics.
Kan je die schoppen naar DIG die eerste? Want het is eigenlijk een echt probleem.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn niet echt baggertopics.
Het is te veel 'verbaggerd' voor DIG. Open maar een nieuwe met een mooie, duidelijke OP.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Kan je die schoppen naar DIG die eerste? Want het is eigenlijk een echt probleem.![]()
Oké.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is te veel 'verbaggerd' voor DIG. Open maar een nieuwe met een mooie, duidelijke OP.
1297/8quote:Op zondag 23 juli 2006 13:41 schreef Ovidius het volgende:
[FILMPJE] Geile Neuckseks Twee Breezahs en Fok!Nerd [PICS]
Check de views/reacties ratio.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:41 schreef Bupatih het volgende:
Buenos Tarrels.
Ga zwemmenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:44 schreef Ovidius het volgende:
Ik verveel me.
Zwemmen in de E10-plas!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ga zwemmenOf bier drinken
Of wat leuks doen
![]()
Ik slaap altijd goedquote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Zwemmen in de E10-plas!![]()
Ik heb overigens voor het eerst sinds het zo warm is goed geslapen.
Ik heb m'n matras in de woonkamer gelegd, hihi!![]()
Een graad of 22.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ik slaap altijd goedIk gooi mijn balkon deuren en het raam open en dan is het goed uit te houden in mijn kamer
Hoe koud is het in je woonkamer dan
?
32quote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Een graad of 22.![]()
Op mijn zolderkamer zo'n 32 tegen de avond.![]()
Hier is het best lekker nuquote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Idd, hier is het nu gelukkig heerlijk koelalhoewel het wel weer benauwder aan het worden is..
![]()
quote:GEILZUCHT
1. De makkelijkste manier om Geilzucht te voorkomen, is om niet met onbekenden te cammen. Accepteer hun uitnodigingen om te cammen gewoon niet. Maar je loopt natuurlijk altijd risico dat je door je vrienden wordt verrast.
2. Loop je per ongeluk toch tegen een camrukker aan? Klik hem dan weg. Wacht daar niet te lang mee, want dan gaat ‘ie spuiten.
Dat had ik al drie weken geleden gepost!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |