JULLIE hebben het eroverquote:
Rellenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, zit je nou gewoon mijn posts van mijn rel met Bupa te copy-pasten?![]()
Tot half twee ofzo? Kweenie... je kunt het zien aan wanneer ik toen heb gepost en daar een kwartier van aftrekken.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, tot hoelaat zijn jullie gebleven eigenlijk?
Ik had me zwaaar verslapen, ik was twee uur later op mijn werk de volgende ochtend![]()
Kom ik daar... zegt mijn baas:
HAD DAN MIJ EVEN GESPROKEN LUL, dan had je lekker thuis kunnen blijven, want je hoeft vandaag niet eens te werken. Je had jezelf niet eens hoeven in te roosteren
Dus ik:
Wij hebben het voor je verwerkt en nu hoef je er nooit meer aan te denkenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JULLIE hebben het erover
Ik wil wel wat dingen vergeten liever
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij hebben het voor je verwerkt en nu hoef je er nooit meer aan te denken![]()
Ik gebruik het ook wel in het echt.quote:
Is het iets Nederlands of zo? Ik hoor het jullie al zeggen, met jullie vuige accent.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook wel in het echt.![]()
Of "que pasa?" als het er op lijkt dat er iets heel tofs/ergs/bizars is gebeurd, maar ik weet niet wat.
Hihi.![]()
Wat gebruiken wij toch donders geile metaforen!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder een strandbal waar ik de lucht uit heb laten lopen. Soms moet je dingen even opblazen om een discussie op gang te brengen, om vervolgens met nuances de lucht er weer uit te laten.
Het is gewoon luiheid van die mensen!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:23 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Is het iets Nederlands of zo? Ik hoor het jullie al zeggen, met jullie vuige accent.![]()
Wat denk je van het woordje: 'wat'?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is gewoon luiheid van die mensen!![]()
Drie letters typen is natuurlijk veel makkelijker dan een volledige vraag formuleren. Hetzelfde met het woordje 'hoe'.
Afgelopen week vroeg iemand wat ik had gegeten.
Ik:'Mixed Grill.'
Reactie: 'Hoe?'
Ik: 'Met mes en vork.'
Reactie: ''
Bleek die persoon niet te weten wat mixed grill![]()
is!
![]()
uhuh!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat gebruiken wij toch donders geile metaforen!
Je loopt een hele dag achter!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
uhuh!![]()
Loop ik trouwens heel ver achter, of heb jij de bovenste regel van je sig onlangs veranderd?![]()
Ik merk het ook nu pas op.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omfg, meen je nu serieus dat je die 100 opmerkingen van hem zelf over die sig niet gelezen hebt?![]()
Ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omfg, meen je nu serieus dat je die 100 opmerkingen van hem zelf over die sig niet gelezen hebt?![]()
Omdat we niet teruglezen?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
K a n s l o o s zijn jullie
Het waren er maar twee, waarvan één verkapt.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Verkappende slet die je d'r bent!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het waren er maar twee, waarvan één verkapt.
Kutkloon die je d'r bent.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:03 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Verkappende slet die je d'r bent!![]()
Ik ben veul meer dan een kloon!quote:
Zhenquote:
zo vroeg al??quote:Ik ga bijna...![]()
Nee, je hebt geen leven.. dat is heel iets andersquote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef Bupatih het volgende:
Ben ik nou de enige mod in ONZ?
Nou ja... "bijna"...quote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zhen
[..]
zo vroeg al??
ik wil ook wel nog een keer
have funen de groeten aan Huub
Ga toch tags zetten, man, prutsmod!!!@quote:Op zondag 23 juli 2006 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen leven.. dat is heel iets anders![]()
Nu je het zegt...quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga toch tags zetten, man, prutsmod!!!@
[TK] Tag mij! Tag mij!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga toch tags zetten, man, prutsmod!!!@
Of is er weer een nummer overgeslagen?quote:
Is het dan echt nodig slechte topics van twee dagen geleden nog te sluiten?quote:
Zie!quote:
Je bedoelt deze: Baggeractie 1 ?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:15 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Is het dan echt nodig slechte topics van twee dagen geleden nog te sluiten?
Whehe.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bedoelt deze: Baggeractie 1 ?
Tsja, beetje de ONZ-AT opschonen.
Nee, toch niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef babette21 het volgende:
iemand enig idee waar dit gebouw staat:
[afbeelding]
TKquote:
In Rivendel?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef babette21 het volgende:
iemand enig idee waar dit gebouw staat:
[afbeelding]
Haga(?) Sofia?quote:
Jah, dat dacht ik even.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Haga(?) Sofia?
Oh, dat zou ik moeten weten, want daar ben ik geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |