quote:Two Killed In Haifa Attack
At least two Israelis have been killed and 14 injured after a Hizbollah rocket attack on the city of Haifa, police have said.
Overnight the Israeli air attacks have been - but the country insists it is still not planning a full scale invasion of Lebanon.
The Israelis have hit Beirut and other sites in the south of the country while there have been more than 40 Hizbollah rocket attacks on Northern Israel.
The UN has issued an urgent warning of a humanitarian disaster unless more aid is allowed through to reach the thousands of Lebanese caught up in the violence.
And there has been the most public condemnation yet by a British government minister of the Israeli bombardment of Lebanon
Foreign Minister Kim Howells is to hold talks with the key players involved in the bombardment of Lebanon after criticising Israel's military strategy.
Mr Howells said Israel's attacks were not "surgical strikes" against Hizbollah, and were hurting ordinary people and destroying the country's infrastructure.
Israel's 12-day-old conflict in Lebanon Hizbollah has killed more than 355. Hizbollah attacks and rockets have killed 35 Israelis.
Yesterday the Israeli army found the body of a soldier who went missing during fighting in south Lebanon.
And envoys from three European countries are to hold talks in Israel later ahead of the arrival of US Secretary of State Condoleezza Rice.
Cyprus is expected to take in nearly 10,000 more evacuees from Lebanon as the United Nations called for international donors to send
aid swiftly to the far greater numbers of people left behind.
bron: Skynews
Het duurt te lang voor er doortastend opgetreden wordt, de bevolking is weg uit zuid-Lib, wat weerhoudt Israël om de Hizbullah van de kaart te vegen na jaren van laffe terreur.quote:
dood-doenerquote:Op zondag 23 juli 2006 11:06 schreef Sapientiea het volgende:
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." Einstein.
Het weer is trouwens wel slecht zeg ...kijk eens naar die regen / onweerswolken op de achtergrondquote:Op zondag 23 juli 2006 11:18 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Die eerste foto is werkelijk klasse! Twee mannen zitten op hun balkonnetje te genieten van de avondschemering, terwijl de media ons willen doen geloven dat er oorlog is.
Ik zat meer te denken: die gasten hebben echt zitplaatsen vooraan.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:18 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Die eerste foto is werkelijk klasse! Twee mannen zitten op hun balkonnetje te genieten van de avondschemering, terwijl de media ons willen doen geloven dat er oorlog is.
Misschien een webcam achter die heren plaatsen ?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken: die gasten hebben echt zitplaatsen vooraan.
Op tv zien dat er een bom inslaat, even over de tv heen kijken en zien, ja, hij is idd ingeslagen.
Echt wicked. De overtreffende trap, daar is een laser-guided bom zien inslaan op tv niks bij.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk_politics/5205658.stmquote:Foreign Office minister Kim Howells has criticised Israel's bombardment of Lebanon, while on a visit to Beirut.
He said Israel had not carried out "surgical strikes" and attacking the Lebanese nation was not the answer.
Downing Street said the prime minister would stand by Mr Howell's comments, adding the British government had "always urged restraint on Israel".
Ik zou idd wel gaan denken aan een live feed als ik zo'n 'goed' uitzicht heb. (goedquote:Op zondag 23 juli 2006 12:35 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Misschien een webcam achter die heren plaatsen ?
Kunnen we gelijk zien of bv CNN ons wel de waarheid vertellen![]()
Weer iemand die vind dat 'anti-Israel ' automatisch pro-terrorist isquote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef kawotski het volgende:
Wel veel terroristen aanhang hier.. ik neem aan dat alle anti-israel figuren al een enkeltje beiroet hebben ?
Klopt maar als je ziet hoeveel mensen het nieuws (met natuurlijk live beeldenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zou idd wel gaan denken aan een live feed als ik zo'n 'goed' uitzicht heb. (goedt'is f*ckin' oorlog daar
)
wacht ff, zei ik dat dan.. als je voor hezbollah bent dan ben je dus niet voor terrorisme?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:40 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Weer iemand die vind dat 'anti-Israel ' automatisch pro-terrorist is
Btw , het niet eens zijn met wat Israel doet (op dit moment) , maakt je in mijn ogen nog niet anti -Isreal (of anti-Jood) hoor
![]()
Ja, maar een ziek side effect is dat de tv dit soort nare events reduceert tot entertainment.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:42 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Klopt maar als je ziet hoeveel mensen het nieuws (met natuurlijk live beelden) bekijken ,vind ik die opmerking nog niet zo 'fout 'hoor
DAN wel ja...quote:Op zondag 23 juli 2006 12:46 schreef kawotski het volgende:
[..]
wacht ff, zei ik dat dan.. als je voor hezbollah bent dan ben je dus niet voor terrorisme?
de Westerse media censureerden gelukkig niet dat de Libanezen op de straat dansten en feesten toen ze 2 israeliers hadden gevangen..quote:Op zondag 23 juli 2006 12:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, maar een ziek side effect is dat de tv dit soort nare events reduceert tot entertainment.
Je krijgt altijd onbedoeld het idee dat de oorlog wel schoon is, voornamelijk omdat westerse tv de meest gruwelijke dingen wel censureert.
Ik kan me zelf niet aan de indruk ontrekken dat dit fenomeen negatief is, maar wat doe je eraan. Blijkbaar willen mensen het.
''Either you are with us, or you are with the terrorists.''quote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef kawotski het volgende:
Wel veel terroristen aanhang hier.. ik neem aan dat alle anti-israel figuren al een enkeltje beiroet hebben ?
als je op de UN moet wachten en het verenigde Europaquote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
''Either you are with us, or you are with the terrorists.''![]()
Meestal klopt dat ook. "Anti-Israel" is nogal een onzinnig standpunt om in te nemen imo.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:55 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
DAN wel ja...
Maar geef toe ,hoevaak wordt 'anti -Israel ' niet in 1 zin met Pro-Terrorist genoemd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |