Niet voor de moderator maar voor de móód. Je weet toch...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:36 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom speciaal voor de mod?
Óóóóówwwwwwwquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:41 schreef Shogo het volgende:
Niet voor de moderator maar voor de móód. Je weet toch...![]()
hehe fake-shempquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:10 schreef kinky_queen het volgende:
You did a good job, my padawan
Je wordt nog eens een echte fake-shemp
WAAAAAAAAAAAAAAAR!? HOEVEEEEEEEEEEEEEEEEL!?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:09 schreef slindenau het volgende:
Grootmeester.
Ik wacht nog even op de CC rekening van +- 600 euro, want zoveel heb ik nu precies op mijn rekening staan...daarna kan ik weer bestellen! HT hardware komt steeds dichterbij.
Morgen is trouwens de release van deze:
[afbeelding].
er zijn er al een heleboel verkrijgbaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Bayswater het volgende:
Wanneer komen alle DVD's eens in HD-DVD of Blu-ray uit?
Denk je dat wij er op staan te wachten om onze verzmeling om te gooien naar HD/Bluray?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Bayswater het volgende:
Wanneer komen alle DVD's eens in HD-DVD of Blu-ray uit?
pffff een jaar of terug waren er al canadezen die de musical deden....quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Over Evil Dead gesproken: Evil Dead: The Musical![]()
het moet toch niet gekker wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff een jaar of terug waren er al canadezen die de musical deden....
Er loopt hier zelfs al een topic overquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef AntiChrist het volgende:
pffff een jaar of terug waren er al canadezen die de musical deden....
Jamai...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:48 schreef Dizer het volgende:![]()
Komt het ook naar Nederland? Wie zal de rol van Ash nemen? Danny de Munck?
Nee, die speelt de vrouw die gered moet worden door Ashquote:
Ik geef em nog 1-2 dagen de kans om redelijke verzendkosten voor te stellen, anders gaat deze klacht naar ebayquote:Als je dit beleid overtreedt, kan eBay onder andere de volgende maatregelen treffen:
* Je aanbiedingen worden beëindigd.
* Je krijgt de eBay-kosten voor beëindigde aanbiedingen niet terug.
* Je accountprivileges worden beperkt.
* Je verliest je PowerSeller-status.
* Je account wordt geschorst.
* Er worden juridische stappen ondernomen.
Hehe, mijn Boondock Saints steelbook met Autoweek is verzonden...maar mn Army Of Darkness (andere account natuurlijk) is nog pendingquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die van mij is voor zeven euro gecancelled!
Jij hebt of geld teveel of geen leven?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:40 schreef slindenau het volgende:
Ik heb nog nooit iets op mijn studentenhuis laten afleveren...dus mocht mijn huidige adres ooit op de blacklist komen te staan...heb ik er altijd nog een achter de hand.
quote:Universal has announced a new deluxe extended edition of the Peter Jackson directed King Kong which stars Naomi Watts, Jack Black and Adrien Brody. The three-disc package will be available to own from the 14th November this year, and should set you back around $34.98. A limited edition giftset will also be available from the 14th - and this should retail at around $79.98. We're not sure what this will include yet, although it's a safe bet that it will be a statue of some kind! Further details should follow later in the day.
Hm... nog meer saaiheidquote:
Heb je die bambi voor een mooie prijs ergens vandaan? Ik zie hem wel op cdwow staan, maar of daar nou een slipcase bij zit...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:47 schreef slindenau het volgende:
Hoezo?! Ik heb momenteel beide ja, maar dat komt omdat ik 10 uur per dag + 5 op Zaterdag werk.
Mn pakketjes die deze week binnen zijn gekomen:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_HPIM1939_1024.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zou het niet weten eigenlijk heb nog geen R1 disney.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:38 schreef slindenau het volgende:
Heb em via dvd.nl voor 19e inc.
Maar zitten er op de R1 disneys ook hologrammen?
welke user was t?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef slindenau het volgende:
Hehe, net deze op ebay gewonnen voor 12.50 GBP
[afbeelding]
Maar er stond dus geen S&H beschreven, en ik dacht al wel: die verkoper gaat moeilijk doen.
Dus ik dacht zo: okè, 20-30 GBP zal ie daar wel van maken...maar nee hoor, de klootzak maakt er glashard 90 GBP van (per email, niet op ebay natuurlijk) onder de mededeling dat het "een deel van de prijs is".
Hij flikkert maar een end op, en als ie negatieve feedback gaat uitdelen forward ik dat mailtje wel even naar ebay. Krijgt ie een dikke klacht van mij aan zn broek hangen.
aan mij blijkbaar niet meer (afkloppenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... bij deze heeft cd-wow een definitieve hekel aan mij.
Alle orders die ik de laatste anderhalve week heb gedaan met (alleen) een geldige autoweek-kortingsbon zijn gecancelled.!
objectquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
welke user was t?
geef eens een linkje. heb pas geleden zo`n zelfde probleem gehad, misschien dezelfde tuup
yep yepquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef kinky_queen het volgende:
En die Nederlandse Asiamania dan? Is toch ook een goeie?
Heh gedver, dat moet heel vervelend voor je zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:54 schreef AntiChrist het volgende:
overigens mn nieuwe speeltje
Onkyo TX-SR703 THX Gecertificeerd
Ik ga wel voor de UK.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef kinky_queen het volgende:
En die Nederlandse Asiamania dan? Is toch ook een goeie?
vind ze niet onaardig eigenlijk. gewoon een beetje standaard uitgave's beter dan die RCV crapquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:06 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de UK.
Hoe is de kwaliteit van de Asiamania-uitgaves in het algemeen overigens?
nu nog hotlinken toestaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
IMDB is geupdate!
Staan nu foto's bij de films en voor elke acteur / actrice staat een foto...
Voorbeeld: http://www.imdb.com/title/tt0383574/
inderdaad niet dezelfde. of hij moet al 2 accounts hebben met verschillende namenquote:
alvast proficiatquote:
en je hebt pas 5 feedbacksquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
inderdaad niet dezelfde. of hij moet al 2 accounts hebben met verschillende namen
dit is die rand debiel waar ik mee te maken had [/b]
koop nooit van hem! lees de negatieve feedback maar eens
die zeug heeft m`n 100% feedback verneukt![]()
. Hij zei in een mail: "laten we allebei doorgaan en dit vergeten, vooral omdat ik het object al opnieuw heb verkocht voor 4 keer zoveel als dat jij er voor wilde geven."
Ik terug gemaild en gezegd dat ik dat een goed idee vond. Log ik vandaag in op m`n account, heeft die nerd een negatieve feedback gegeven![]()
![]()
Kan ik me zo over irriteren![]()
Hehe, n00bquote:
quote:
hehe, ja ik weet `tquote:
hehe, ja daar is op dit moment een gebrek aan hier: vrouwenquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:43 schreef pascalheister het volgende:
conrad, heb je geld teveel, hetzelfde spul is elders goedkoper te krijgen![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:10 schreef Timo20 het volgende:
M`n moeder net: "Timo heb je geen leuke film voor me?..... met Nederlandse ondertitels?"
Ik zeg zo: "American Beauty?"
Had ik niet moeten zeggen, vond ze niet zo leuk: ze heeft een schurft hekel aan Kevin Spacey in die film![]()
ik weet `tquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:16 schreef slindenau het volgende:
[..].
Maar American Beauty =natuurlijk. Maarja, dat is Spacy ook
.
Wow.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:25 schreef Timo20 het volgende:
M`n ma is ook echt een film liefhebber: kijkt zo ongeveer alles wat los en vast zit, als ze tijd heeft natuurlijk
Die verzendkostenquote:Aantal Productomschrijving Bestnr. Prijs in: EURO
2 stuk(s) Butangas 823903 - 89 4,75 EUR / stuk(s) 9,50 EUR
1 stuk(s) MINI GASBRANDER 433586 - 89 2,95 2,95 EUR
1 stuk(s) MICRO-GASBRANDER 812614 - 89 5,95 5,95 EUR
1 verpakking ELTAX DOLBY SURROUND SET UNIVE 340568 - 89 111,00 111,00 EUR
1 stuk(s) MIVOC 10" ACTIVE SUBW SW1100 Z 340286 - 89 129,00 129,00 EUR
1 stuk(s) PIONEER VSX-416 Receiver zilver 341767 - 89 229,00 229,00 EUR
1 stuk(s) ANALOGE DB METER 100609 - 89 24,95 24,95 EUR
1 stuk(s) 8-VDG STEKKERDOOS TITANIUM 3MM 631208 - 89 8,95 8,95 EUR
1 verpakking Printpapier A4 Office plus basic 500vel 776629 - 89 2,95 2,95 EUR
1 verpakking Printpapier A4 Office plus basic 500vel 776629 - 89 2,95 2,95 EUR
De leverbare producten worden u in ca. 3-5 werkdagen toegestuurd.
Subtotaal 527,20 EUR
Verwijderingsbijdrage 0,00 EUR
Verzendkosten 6,95 EUR
Totaal 534,15 EUR
die van mij gelukkig welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Wow.De mijne is met geen stok de bios in te slaan.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:47 schreef slindenau het volgende:
De mijnes heeft zelfs 1/3 van onze beamer betaald.
moet je eens iets van 20 euro bestellenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:47 schreef slindenau het volgende:
De mijnes heeft zelfs 1/3 van onze beamer betaald.
ohja, net besteld:
[..]
Die verzendkosten![]()
.
Naast filmfan ben ik parttime pyromaan, maar dat had ik toch al eens verteld?
Ik heb via mijn werk al ongeveer 0,1 liter pure alcohol...dat brandt ook lekker joh!
dus nu lekker het hele weekend slapen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overigens zit m'n marathonwerkweek erop. Dik 85 uur gewerkt, elke avond nog ff de feesten bezocht en nu eindelijk weekend
mietjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah ik ben alweer een uur wakker, da's schrikbarend genoeg! Ik doe nog niet zoveel nu, ga ook het hele weekend rustig aan doen, want ik kan inmiddels amper lopen door de pijn aan m'n voeten
Dat weet ik ja, +8 euro...schooiersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je eens iets van 20 euro bestellen![]()
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:07 schreef slindenau het volgende:
Ik heb mijn Zaterdag verneukt door hier aan mee te doen:
Plaats hier reacties op nog niet bestaande topics
Plaats hier reacties op nog niet bestaande topics deel 2
Het was hi-la-risch.
Het IMDB speltopic #2 was ook even slachtoffer.
Sorry voor de verneukte topics in V&A Dizer, je moet het zien als een geintje.
Heb je de OP van die reeks niet gelezen? De bedoeling was: verzin een reactie op een topic dat nog niet bestaat (je pakt dus het nieuwste topic nr, en telt daar 2, 5 ofzo bij op...dat zal later een topic worden...maar niemand weet welke).quote:
Hoe weet je dat zo goed?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:16 schreef slindenau het volgende:
Dan heb ik liever een Trilogy box.
En klaarkomen in je ondergoed. Dat is fijn op het moment surpreme, maar daarna begint het steeds minder fijn te worden
.
Ja dat heb ik ook. Best vervelendquote:Op zondag 23 juli 2006 13:51 schreef slindenau het volgende:
Niet normaal joh, ik pak net mijn Shawshank 10th anniversery 10 disc uit de seal...jeweettoch, om er fotos van te maken enzo...krijg ik dat digibook amper uit de sleeve.
Blijkt er zo'n enorm boekwerk in te zitten dat het net / niet past.
"Echte" verzamelaars hebben de Japanse tin-versie van Shawshank.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:57 schreef Mikkie het volgende:
Hoe kun je die nou weer uit de seal halen?
'Echte' verzamelaars doen dat niet!!!
Klopt, maar ik wil de film ook nog een keertje kunnen kijkenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:57 schreef Mikkie het volgende:
Hoe kun je die nou weer uit de seal halen?
'Echte' verzamelaars doen dat niet!!!
Das een hele mooie ja, maar mij iets te duurquote:Op zondag 23 juli 2006 14:08 schreef Durbin het volgende:
[..]
"Echte" verzamelaars hebben de Japanse tin-versie van Shawshank.
Ik heb dat boekje maar niet teruggestopt, straks krijg ik em er weer niet uitquote:
Fangoria? Moeilijk woord voor merchandise? Of is dat een verzameling horror/gore spul?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:47 schreef Durbin het volgende:
Afgelopen vrijdag ongeveer 15 kg. aan Fangoria van het postkantoor mogen halen.![]()
Gevolg daarvan is dat mijn wishlist ineens ook weer redelijk toeneemt.![]()
Fangoria is een Amerikaans horrormagazine, gericht op films en dvd's.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Fangoria? Moeilijk woord voor merchandise? Of is dat een verzameling horror/gore spul?
ja werken idd.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef slindenau het volgende:
En wat ga jij morgen doen Timo...ook werken. Ik mag gelukkig een half uurtje later opstaan, maar dat is nog steeds veels te vroeg
.
nee 3 uurtjes. gelukkig niet tot 9 uur `s avonds. die tijden heb ik gehadquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Fangoria? Moeilijk woord voor merchandise? Of is dat een verzameling horror/gore spul?
joh hou toch opquote:Op maandag 24 juli 2006 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bedenk me net pas dat ik morgen ook moet werken. Helemaal vergeten!
Easy dagje: 11.00 - 19.00. Appeltje eitje, in vergelijking met afgelopen week
Gut gut gut... wat is dat zwaar zeg. Lekker veel vrije uren... de kroeg in om 14:00, of lekker thuisblijven een dagje als je geen zin hebt, in dat stomme gastcollege...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hey, op dat soort momenten studeer ik
Tssk... je moet het wel leuk hebben tijdens je studiequote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah dat valt hier vies tegen hoor, geloof me
Ik ben niet zo'n prototype lambal-student. En om te voorkomen dat ik dat volgend jaar misschien wel word, neem ik er een bestuursfunctie bij. Gemiddelde werkweken van 50 - 60 uur. Ik ben niet zo'n typische studentikoze lamstraal hoor
so truequote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef slindenau het volgende:
Maar onze hobby is duur...dus elk beetje is welkom.
nee dat duurt nog ffquote:
quote:
nou ja "speakertjes" zal ik het noemenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:01 schreef slindenau het volgende:
[..]. Ik ben net 1 dag van een 50 urige week bezig, en ik heb er nu al geen zin meer in
.
Mijn vakantie begint trouwens pas echt vanaf 4 Aug, of wanneer mijn speakers binnen zijn.
mn B&W's 604 zijn ook 1 meter hoog maar als ik zou moeten kiezenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:03 schreef slindenau het volgende:
Als je het hebt over prestaties/kwaliteit: zeker tjes.
Maar qua afmetingen zeker niet. Net als de Eltax Concept 400 (die ik ook heb) zijn de fronts zuilen van bijna 1 meter hoog
.
Ik geef je er 10 euro incl voorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:50 schreef kinky_queen het volgende:
Zojuist die drie LOTR giftsets uitgepakt, mijn god wat is Gollum een drama zeg...
![]()
das zeker lekker.... ik moet vandaag en morgen nog en dan heb ik lekker vakantiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:49 schreef Timo20 het volgende:
Zo, dat ging snel: om 8 uur vanmorgen zat m`n werkdag er al op
best fijn met dit weer
Als ik genoeg geld had wist ik het ook wel hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 19:09 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
mn B&W's 604 zijn ook 1 meter hoog maar als ik zou moeten kiezen
steelbook?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:56 schreef BrainOverfloW het volgende:Hallo allemaal
Ik ben weer terug van mijn uitwisseling naar Schotland.
En toen ik thuis kwam lag Batman Begins 2-Disc op de mat
Nope dat niet. Hij zat bij de Filmvalley. Het is de gewone NL versiequote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nu mag je jezelf een echte man noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nu mag je jezelf een echte man noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog deze trilogie Dizerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
Ik wacht nu nog op Book Of The Dead 2
Kan ik mijn één-dags trilogy houden
Toch wel de oude versie he..?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nu nog deze trilogie Dizer
http://img475.imageshack.us/img475/8971/deadtrilogyavatarza3.gif
Betaal je wel met CC?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef Mikkie het volgende:
M'n zoveelste cd-wow order is gecancelled... volgens mij sta ik nu op de cd-wow-blacklist...
Misschien omdat die gecontroleerd worden of zo? CC wordt direct afgehandeld... daarom?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet. Eigenlijk altijd met iDeal.
Queen kap nou eens met die gare kikkers, Gaylord!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nu nog deze trilogie Dizer
http://img475.imageshack.us/img475/8971/deadtrilogyavatarza3.gif
heeft het niks mee te maken, heb bij cdwow zowel met cc betaald of rabo internetbankieren beide nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien omdat die gecontroleerd worden of zo? CC wordt direct afgehandeld... daarom?
nou ja ik weet het niet hoor ik zie zowel in firefox als in safari hotlinking is disabled, zelfs op mn windows gebakkie zie ik het.. misschien dat jullie onwijze superbrowsers hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:46 schreef kinky_queen het volgende:
Ik zie ook wel eens gele kikkers, maar dat komt nooit door de zon
![]()
ram eens op F5 dan (indien windows bakquote:
ik zie hem gewoon hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ram eens op F5 dan (indien windows bak) ik heb zowel op werk als thuis een mooie gele kikker
Firefox + RefControl plugin does the trick...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nou ja ik weet het niet hoor ik zie zowel in firefox als in safari hotlinking is disabled, zelfs op mn windows gebakkie zie ik het.. misschien dat jullie onwijze superbrowsers hebbensowieso is imageshack KUT
volgens mij ben je in de war met een anarchistquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Firefox + RefControl plugin does the trick...
Maar heb jij trouwens iets met wereldominatie en het uitroeien van de mensheid...of vond je AntiChrist gewoon stoer als nick?
hehe eindelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:07 schreef kinky_queen het volgende:
Je mag nu de smilie gebruiken AC
Ik heb ABN Studenten pakket.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb even zitten rondkijken, en de ING Easy Card lijkt me een goed idee voor een CC. Tien euro per jaar, eerste twee jaar gratis. Opwaarderen kan altijd nog, lijkt me.
Of hebben jullie betere adviezen voor een student?
Weet je niet eens wat je nick betekendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
volgens mij ben je in de war met een anarchist![]()
[afbeelding]
Heb jij eigen foto's...mijnes zit nog in de sealquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sin City DVD is binnen, hij is mooi!!!!!
[afbeelding]
leg mij even uit sinds wanneer de definitie van the antichrist gelijk = aan de mensheid uitroeien, en wereld dominantiequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Weet je niet eens wat je nick betekend?
En je maakt jezelf ook lekker populair, telkens iets irritants tegen mij hebben. Ik negeer je iig al een tijdje.
Ga je ook?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:36 schreef AntiChrist het volgende:
overigens nog 2 nachtjes slapen en ik kan dvd's gaan shoppen in New York
Ik ben er ook geweest. Geweldig!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jajajij bent al geweest toch? ik zit in new york en orlando (11 dagen)
ow ic via google earth had ik al wat dvd winkeltjes opgespoordquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest. Geweldig!!!
Oh.. in Soho, heb je een leuke Bargain DVD zaakje. Die is goedkoop
Waarom heb ik daar toen niet aan gedacht?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ow ic via google earth had ik al wat dvd winkeltjes opgespoorddus dat gaat helemaal goed komen
ik heb het ook pas sinds gisteren ontdektquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar toen niet aan gedacht?
Christen fundamentalisten denken daar heel anders over, maar okè...het is duidelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
leg mij even uit sinds wanneer de definitie van the antichrist gelijk = aan de mensheid uitroeien, en wereld dominantieen kom niet met je bijbelse verklaring want in heel de bijbel wordt er niet gerept over de antichrist, overigens heb ik niets irritants tegen jou.. ik erger me gewoon aan het feit dat je op alles en iedereen commentaar hebt en denkt alles beter te weten. overigens ben ik niet de enige die zich aan jou ergert ook bij dvd.nl ben je ook niet zo geliefd onder alle users
![]()
btw bij "echte" speakers krijg je nooit speakerkabel N00B![]()
en overigens heb ik mijn nick antichrist omdat ik "the number of the beast" draag
in veel verklaringen is de beast gelijk aan the antichristquote:Op donderdag 27 juli 2006 06:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Christen fundamentalisten denken daar heel anders over, maar okè...het is duidelijk.
(in de bijbel wordt The Beast idd nergens "AntiChrist" genoemt, maar jij verbind deze twee nu wel aan elkaar. En 'The Beast' is wel uit op werelddominatie.)
En ik heb niet op iedereen commentaar. Alleen tegen dingen die er om vragen, jou taalgebruik bijvoorbeeld. En op dvd.nl merk ik er niks van...misschien ben je daar ook de enige
.
En hoe je er op komt dat ik "alles beter denk te weten" weet ik ook niet, misschien beeld je je dat in?
En ik verwachtte kabels omdat: volgens de eltax site deze erbij zouden zitten en iemand anders met deze set wel kabels erbij kreeg.
Dat zijn dan vast alleen jou vrienden, want dat wordt niet openbaar besproken naar mijn wetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
op dvd.nl ben ik zeker niet de enige heb met meerdere users hier op fok en op dvd.nl hetzelfde probleem met jou. maar ik zal je gewoon negeren dat is het beste voor ons beide![]()
Wat een gezeurquote:
Die vergelijking met downloaden snap ik ook niet helemaal, maar het is wel sneu als door dit soort gebruik CD-Wow straks helemaal (of gedeeltelijk) gaat stoppen met dit soort korting. Bijvoorbeeld omdat ze steeds minder winst maken op een dvd (zoals al genoemd wordt: gratis verzenden).quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een gezeur![]()
Wat maakt het nou uit? En het is helemaal geen vergelijking met downloaden. Het is niet zo als wij een voucher gaan gebruiken, dat de leveranciers van de dvd's aan CD-WOW eronder lijden, laatstaan de filmmakers. Het is puur CD-WOW. Maar ik betwijfel het of die eronder lijden, zal er een groot concern achter zitten.
quote:
1 keer per week minimaal (naar de sneak). en soms wat vakerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:38 schreef pascalheister het volgende:
he timo hoe vaak ga je na de bios?
onee gewoon. ik ga nooitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
1 keer per week minimaal (naar de sneak). en soms wat vaker
hoezo?
Een paar weken terug was ik met m`n broertje op woensdag naar Cars, donderdag naar de sneak en vrijdag naar United 93![]()
tuurlijk man, dat wordt de beste nl film ooit. Die moet je in de bios zienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ga je nooit, en voor Zwartboek wél? D'r zijn wel betere films waarvoor je naar de bios kan
Tja, deel 1 evenaren was ook vrij lastig geweest denk ik...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:23 schreef Dizer het volgende:
Net PotC 2 gezien. Was erg leuk, alleen een tikje over the top
die ga ik zeker ook kijken in de bios. Komt uit op de dag nadat we terug komen van vakantiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
onee gewoon. ik ga nooit
Zwartboek wil ik denk ik wel in de bios zien![]()
tekenaar-werkvoorbereider bij een bedrijf wat prefab houtproducten maakt (dakelementen, dakkapellen, bergingen, wanden etc.) 38,5 urige werkweek, relax op de vrijdag wat eerder wegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:28 schreef slindenau het volgende:
Feli. Wat voor werk is het, en zijn het een beetje tijden waar je mee kan leven?
jij welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:17 schreef pascalheister het volgende:
m'n contract per post vandaag ontvangen, per 1 sep. vast in dienst
Klinkt best leuk...maarja, bijna alles is leuker dan mijn huidige vakantiebaan denk ikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tekenaar-werkvoorbereider bij een bedrijf wat prefab houtproducten maakt (dakelementen, dakkapellen, bergingen, wanden etc.) 38,5 urige werkweek, relax op de vrijdag wat eerder weg
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:28 schreef slindenau het volgende:
Feli. Wat voor werk is het, en zijn het een beetje tijden waar je mee kan leven?
trouwens:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_2163.jpg]afbeelding][/URL]
OMG.
Ik wil graag even van deze gelegenheid gebruikmaken om sorry te zeggen...voor alle slechte woorden die ik heb gesproken over Evil Dead in het verleden.
Deze DVD is werkelijk prachtig, heb em net 1 dag maar hij is nu al een van de toppertjes in mn collectie. Dat rubber.
En heb ook Army Of Darkness (R3) even opgestart (voor het Disc ID), en zelfs het menu is al vet.
Binnenkort deel een maar eens kijken, en snel het boek van deel 2 bestellen zodat ik alle drie de films na elkaar kan zien.
Nog even over die bonusfilm bij het boek van deel 1, "Running Time", wat vinden de (horror) experts van deze film?
Ik heb hem vorige week in Glasgow gezien. Inderdaad een leuke film maar beter zijn dan deel 1 was toch te veel gevraagd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:23 schreef Dizer het volgende:
Net PotC 2 gezien. Was erg leuk, alleen een tikje over the top
Ik heb me echt rot gelachen... alleen het is dus qua SF best over the top, terwijl het in deel 1 best wel mee viel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week in Glasgow gezien. Inderdaad een leuke film maar beter zijn dan deel 1 was toch te veel gevraagd.
Dan maar met beeldmateriaalquote:Op zondag 30 juli 2006 12:23 schreef Timo20 het volgende:
we hebben weer erg veel gespreksstof vandaag
Dat is haar figuur... al vanaf The Hole, was ze al zo dunquote:Op zondag 30 juli 2006 12:34 schreef Mikkie het volgende:
Zij is echt eng dun geworden!
doe `t dan gelijk goed, met een plaatje vanquote:Op zondag 30 juli 2006 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan maar met beeldmateriaal
[afbeelding]
ik mocht willen dat ik daar last van hadquote:Op zondag 30 juli 2006 12:51 schreef Shogo het volgende:
Ach jah misschien vreet ze zich wel stijf maar komt er maar niks aan, dat kan ook.
you lucky motherfucker, youquote:Op zondag 30 juli 2006 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb er geen last van, ik kan eten wat ik wil.
Ik idem. Daarom noemde ik het ook maar.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb er geen last van, ik kan eten wat ik wil.
Ga ik ook zo maar doen, het is toch pokke weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:19 schreef Timo20 het volgende:
Zo, ik ga maar eens filmpje kijken![]()
heb toch niets anders te doen op een zondag
ja 30 graden hier wat moet je ook anders doenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik idem. Daarom noemde ik het ook maar.![]()
[..]
Ga ik ook zo maar doen, het is toch pokke weer.
Waar zit je dan, in Turkije?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja 30 graden hier wat moet je ook anders doen![]()
nee in de achterhoek, nederland dusquote:Op zondag 30 juli 2006 14:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Waar zit je dan, in Turkije?Er schijnt hier bij mij totaal geen zon en het regent zo af en toe.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |