steelbook?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:56 schreef BrainOverfloW het volgende:Hallo allemaal
Ik ben weer terug van mijn uitwisseling naar Schotland.
En toen ik thuis kwam lag Batman Begins 2-Disc op de mat
Nope dat niet. Hij zat bij de Filmvalley. Het is de gewone NL versiequote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nu mag je jezelf een echte man noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nu mag je jezelf een echte man noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog deze trilogie Dizerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
Ik wacht nu nog op Book Of The Dead 2
Kan ik mijn één-dags trilogy houden
Toch wel de oude versie he..?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nu nog deze trilogie Dizer
http://img475.imageshack.us/img475/8971/deadtrilogyavatarza3.gif
Betaal je wel met CC?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef Mikkie het volgende:
M'n zoveelste cd-wow order is gecancelled... volgens mij sta ik nu op de cd-wow-blacklist...
Misschien omdat die gecontroleerd worden of zo? CC wordt direct afgehandeld... daarom?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet. Eigenlijk altijd met iDeal.
Queen kap nou eens met die gare kikkers, Gaylord!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nu nog deze trilogie Dizer
http://img475.imageshack.us/img475/8971/deadtrilogyavatarza3.gif
heeft het niks mee te maken, heb bij cdwow zowel met cc betaald of rabo internetbankieren beide nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien omdat die gecontroleerd worden of zo? CC wordt direct afgehandeld... daarom?
nou ja ik weet het niet hoor ik zie zowel in firefox als in safari hotlinking is disabled, zelfs op mn windows gebakkie zie ik het.. misschien dat jullie onwijze superbrowsers hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:46 schreef kinky_queen het volgende:
Ik zie ook wel eens gele kikkers, maar dat komt nooit door de zon
![]()
ram eens op F5 dan (indien windows bakquote:
ik zie hem gewoon hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ram eens op F5 dan (indien windows bak) ik heb zowel op werk als thuis een mooie gele kikker
Firefox + RefControl plugin does the trick...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nou ja ik weet het niet hoor ik zie zowel in firefox als in safari hotlinking is disabled, zelfs op mn windows gebakkie zie ik het.. misschien dat jullie onwijze superbrowsers hebbensowieso is imageshack KUT
volgens mij ben je in de war met een anarchistquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Firefox + RefControl plugin does the trick...
Maar heb jij trouwens iets met wereldominatie en het uitroeien van de mensheid...of vond je AntiChrist gewoon stoer als nick?
hehe eindelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:07 schreef kinky_queen het volgende:
Je mag nu de smilie gebruiken AC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |