joh hou toch opquote:Op maandag 24 juli 2006 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bedenk me net pas dat ik morgen ook moet werken. Helemaal vergeten!
Easy dagje: 11.00 - 19.00. Appeltje eitje, in vergelijking met afgelopen week
Gut gut gut... wat is dat zwaar zeg. Lekker veel vrije uren... de kroeg in om 14:00, of lekker thuisblijven een dagje als je geen zin hebt, in dat stomme gastcollege...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hey, op dat soort momenten studeer ik
Tssk... je moet het wel leuk hebben tijdens je studiequote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah dat valt hier vies tegen hoor, geloof me
Ik ben niet zo'n prototype lambal-student. En om te voorkomen dat ik dat volgend jaar misschien wel word, neem ik er een bestuursfunctie bij. Gemiddelde werkweken van 50 - 60 uur. Ik ben niet zo'n typische studentikoze lamstraal hoor
so truequote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef slindenau het volgende:
Maar onze hobby is duur...dus elk beetje is welkom.
nee dat duurt nog ffquote:
quote:
nou ja "speakertjes" zal ik het noemenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:01 schreef slindenau het volgende:
[..]. Ik ben net 1 dag van een 50 urige week bezig, en ik heb er nu al geen zin meer in
.
Mijn vakantie begint trouwens pas echt vanaf 4 Aug, of wanneer mijn speakers binnen zijn.
mn B&W's 604 zijn ook 1 meter hoog maar als ik zou moeten kiezenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:03 schreef slindenau het volgende:
Als je het hebt over prestaties/kwaliteit: zeker tjes.
Maar qua afmetingen zeker niet. Net als de Eltax Concept 400 (die ik ook heb) zijn de fronts zuilen van bijna 1 meter hoog
.
Ik geef je er 10 euro incl voorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:50 schreef kinky_queen het volgende:
Zojuist die drie LOTR giftsets uitgepakt, mijn god wat is Gollum een drama zeg...
![]()
das zeker lekker.... ik moet vandaag en morgen nog en dan heb ik lekker vakantiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:49 schreef Timo20 het volgende:
Zo, dat ging snel: om 8 uur vanmorgen zat m`n werkdag er al op
best fijn met dit weer
Als ik genoeg geld had wist ik het ook wel hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 19:09 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
mn B&W's 604 zijn ook 1 meter hoog maar als ik zou moeten kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |