Hoe weet je dat zo goed?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:16 schreef slindenau het volgende:
Dan heb ik liever een Trilogy box.
En klaarkomen in je ondergoed. Dat is fijn op het moment surpreme, maar daarna begint het steeds minder fijn te worden
.
Ja dat heb ik ook. Best vervelendquote:Op zondag 23 juli 2006 13:51 schreef slindenau het volgende:
Niet normaal joh, ik pak net mijn Shawshank 10th anniversery 10 disc uit de seal...jeweettoch, om er fotos van te maken enzo...krijg ik dat digibook amper uit de sleeve.
Blijkt er zo'n enorm boekwerk in te zitten dat het net / niet past.
"Echte" verzamelaars hebben de Japanse tin-versie van Shawshank.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:57 schreef Mikkie het volgende:
Hoe kun je die nou weer uit de seal halen?
'Echte' verzamelaars doen dat niet!!!
Klopt, maar ik wil de film ook nog een keertje kunnen kijkenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:57 schreef Mikkie het volgende:
Hoe kun je die nou weer uit de seal halen?
'Echte' verzamelaars doen dat niet!!!
Das een hele mooie ja, maar mij iets te duurquote:Op zondag 23 juli 2006 14:08 schreef Durbin het volgende:
[..]
"Echte" verzamelaars hebben de Japanse tin-versie van Shawshank.
Ik heb dat boekje maar niet teruggestopt, straks krijg ik em er weer niet uitquote:
Fangoria? Moeilijk woord voor merchandise? Of is dat een verzameling horror/gore spul?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:47 schreef Durbin het volgende:
Afgelopen vrijdag ongeveer 15 kg. aan Fangoria van het postkantoor mogen halen.![]()
Gevolg daarvan is dat mijn wishlist ineens ook weer redelijk toeneemt.![]()
Fangoria is een Amerikaans horrormagazine, gericht op films en dvd's.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Fangoria? Moeilijk woord voor merchandise? Of is dat een verzameling horror/gore spul?
ja werken idd.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef slindenau het volgende:
En wat ga jij morgen doen Timo...ook werken. Ik mag gelukkig een half uurtje later opstaan, maar dat is nog steeds veels te vroeg
.
nee 3 uurtjes. gelukkig niet tot 9 uur `s avonds. die tijden heb ik gehadquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Fangoria? Moeilijk woord voor merchandise? Of is dat een verzameling horror/gore spul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |