nou ja ik weet het niet hoor ik zie zowel in firefox als in safari hotlinking is disabled, zelfs op mn windows gebakkie zie ik het.. misschien dat jullie onwijze superbrowsers hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:46 schreef kinky_queen het volgende:
Ik zie ook wel eens gele kikkers, maar dat komt nooit door de zon
![]()
ram eens op F5 dan (indien windows bakquote:
ik zie hem gewoon hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ram eens op F5 dan (indien windows bak) ik heb zowel op werk als thuis een mooie gele kikker
Firefox + RefControl plugin does the trick...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nou ja ik weet het niet hoor ik zie zowel in firefox als in safari hotlinking is disabled, zelfs op mn windows gebakkie zie ik het.. misschien dat jullie onwijze superbrowsers hebbensowieso is imageshack KUT
volgens mij ben je in de war met een anarchistquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Firefox + RefControl plugin does the trick...
Maar heb jij trouwens iets met wereldominatie en het uitroeien van de mensheid...of vond je AntiChrist gewoon stoer als nick?
hehe eindelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:07 schreef kinky_queen het volgende:
Je mag nu de smilie gebruiken AC
Ik heb ABN Studenten pakket.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb even zitten rondkijken, en de ING Easy Card lijkt me een goed idee voor een CC. Tien euro per jaar, eerste twee jaar gratis. Opwaarderen kan altijd nog, lijkt me.
Of hebben jullie betere adviezen voor een student?
Weet je niet eens wat je nick betekendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
volgens mij ben je in de war met een anarchist![]()
[afbeelding]
Heb jij eigen foto's...mijnes zit nog in de sealquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sin City DVD is binnen, hij is mooi!!!!!
[afbeelding]
leg mij even uit sinds wanneer de definitie van the antichrist gelijk = aan de mensheid uitroeien, en wereld dominantiequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Weet je niet eens wat je nick betekend?
En je maakt jezelf ook lekker populair, telkens iets irritants tegen mij hebben. Ik negeer je iig al een tijdje.
Ga je ook?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:36 schreef AntiChrist het volgende:
overigens nog 2 nachtjes slapen en ik kan dvd's gaan shoppen in New York
Ik ben er ook geweest. Geweldig!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jajajij bent al geweest toch? ik zit in new york en orlando (11 dagen)
ow ic via google earth had ik al wat dvd winkeltjes opgespoordquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest. Geweldig!!!
Oh.. in Soho, heb je een leuke Bargain DVD zaakje. Die is goedkoop
Waarom heb ik daar toen niet aan gedacht?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ow ic via google earth had ik al wat dvd winkeltjes opgespoorddus dat gaat helemaal goed komen
ik heb het ook pas sinds gisteren ontdektquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar toen niet aan gedacht?
Christen fundamentalisten denken daar heel anders over, maar okè...het is duidelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
leg mij even uit sinds wanneer de definitie van the antichrist gelijk = aan de mensheid uitroeien, en wereld dominantieen kom niet met je bijbelse verklaring want in heel de bijbel wordt er niet gerept over de antichrist, overigens heb ik niets irritants tegen jou.. ik erger me gewoon aan het feit dat je op alles en iedereen commentaar hebt en denkt alles beter te weten. overigens ben ik niet de enige die zich aan jou ergert ook bij dvd.nl ben je ook niet zo geliefd onder alle users
![]()
btw bij "echte" speakers krijg je nooit speakerkabel N00B![]()
en overigens heb ik mijn nick antichrist omdat ik "the number of the beast" draag
in veel verklaringen is de beast gelijk aan the antichristquote:Op donderdag 27 juli 2006 06:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Christen fundamentalisten denken daar heel anders over, maar okè...het is duidelijk.
(in de bijbel wordt The Beast idd nergens "AntiChrist" genoemt, maar jij verbind deze twee nu wel aan elkaar. En 'The Beast' is wel uit op werelddominatie.)
En ik heb niet op iedereen commentaar. Alleen tegen dingen die er om vragen, jou taalgebruik bijvoorbeeld. En op dvd.nl merk ik er niks van...misschien ben je daar ook de enige
.
En hoe je er op komt dat ik "alles beter denk te weten" weet ik ook niet, misschien beeld je je dat in?
En ik verwachtte kabels omdat: volgens de eltax site deze erbij zouden zitten en iemand anders met deze set wel kabels erbij kreeg.
Dat zijn dan vast alleen jou vrienden, want dat wordt niet openbaar besproken naar mijn wetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
op dvd.nl ben ik zeker niet de enige heb met meerdere users hier op fok en op dvd.nl hetzelfde probleem met jou. maar ik zal je gewoon negeren dat is het beste voor ons beide![]()
Wat een gezeurquote:
Die vergelijking met downloaden snap ik ook niet helemaal, maar het is wel sneu als door dit soort gebruik CD-Wow straks helemaal (of gedeeltelijk) gaat stoppen met dit soort korting. Bijvoorbeeld omdat ze steeds minder winst maken op een dvd (zoals al genoemd wordt: gratis verzenden).quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een gezeur![]()
Wat maakt het nou uit? En het is helemaal geen vergelijking met downloaden. Het is niet zo als wij een voucher gaan gebruiken, dat de leveranciers van de dvd's aan CD-WOW eronder lijden, laatstaan de filmmakers. Het is puur CD-WOW. Maar ik betwijfel het of die eronder lijden, zal er een groot concern achter zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |