quote:
Heb jij eigen foto's...mijnes zit nog in de seal
![]()
.
En nog even een note over die Eltax speakers...dit is nu al de 2e keer dat ik geen speakerkabels erbij krijg (al waren het maar superdunne dropveters). Ik heb natuurlijk geen speakerkabels zomaar in een hoekje liggen ofzo, dus wil ik ze nu testen (en dat wil ik
![]()
) moet ik wéér stroomkabel gebruiken
![]()
(deze hangt nu aan mijn stereo eltax + versterker...maar die ga ik over 1 week vervangen > gelijk voor 5 speakers kabels erbij...dat wordt dus 25-30 meter kopen).
Edit:
Dat was even schrikken...ik heb mn dvd speler via tulp én digital out aan mn receiver gehangen...maar kreeg er geen geluid uit. Ik dacht zo: shizzle, is ie Dead On Arrival
![]()
.
Maar het bleken de stroomkabels als speakerskabels te zijn die voor het gebrek aan geluid zorgen. Icm met een nog uitgeschakelde subwoofer dacht ik dus dat mijn pioneertje stuk was.
Nu werkt alles goed (in stereo iig, maar dvd zal ook wel werken neemt ik aan). Heb 'em even tot -25dB open gedraaid, sub vol open, en toen Binum - Looped gedraaid. Mn ma zei: "zet maar wat zachter, het hele huis trilt". En inderdaad, de klassieke glas-in-lood ramen trilde een beetje mee
![]()
.
* slindenau is blij met zijn aanwinsten[ Bericht 17% gewijzigd door slindenau op 26-07-2006 21:14:24 ]