Ik heb me echt rot gelachen... alleen het is dus qua SF best over the top, terwijl het in deel 1 best wel mee viel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week in Glasgow gezien. Inderdaad een leuke film maar beter zijn dan deel 1 was toch te veel gevraagd.
Dan maar met beeldmateriaalquote:Op zondag 30 juli 2006 12:23 schreef Timo20 het volgende:
we hebben weer erg veel gespreksstof vandaag
Dat is haar figuur... al vanaf The Hole, was ze al zo dunquote:Op zondag 30 juli 2006 12:34 schreef Mikkie het volgende:
Zij is echt eng dun geworden!
doe `t dan gelijk goed, met een plaatje vanquote:Op zondag 30 juli 2006 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan maar met beeldmateriaal
[afbeelding]
ik mocht willen dat ik daar last van hadquote:Op zondag 30 juli 2006 12:51 schreef Shogo het volgende:
Ach jah misschien vreet ze zich wel stijf maar komt er maar niks aan, dat kan ook.
you lucky motherfucker, youquote:Op zondag 30 juli 2006 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb er geen last van, ik kan eten wat ik wil.
Ik idem. Daarom noemde ik het ook maar.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb er geen last van, ik kan eten wat ik wil.
Ga ik ook zo maar doen, het is toch pokke weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:19 schreef Timo20 het volgende:
Zo, ik ga maar eens filmpje kijken![]()
heb toch niets anders te doen op een zondag
ja 30 graden hier wat moet je ook anders doenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik idem. Daarom noemde ik het ook maar.![]()
[..]
Ga ik ook zo maar doen, het is toch pokke weer.
Waar zit je dan, in Turkije?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja 30 graden hier wat moet je ook anders doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |