quote:voor de duidelijkheid van de regels:
- Elke combinatie is mogelijk, zoals acteur ~ film of film ~ regisseur...
- Er moet tussen elke stap een FILM of een SERIE tussen zijn.
- Er mogen maximaal 10 characters/films enz komen, dus eigenlijk maximaal negen stappen.
- De user die de combinatie verzint, mag niet meedoen aan de vraag.
- De user die als eerste een goed antwoord plaatst, wint de ronde en mag de volgende combinatie verzinnen
- Winnende punt wordt aangegeven als user +1
- Hulp zoeken op IMDB is uiteraard toegstaan
- Bij een te lange en te moeilijke opgave die niet opgelost wordt, mag onderschept te worden door een nieuwe opgave. In de tussentijd, mag de onderschepte opgave opgelost worden en kan alsnog beloond worden met een punt
En jij bent moddereter... Ga je eens heel snel schamen, schavuit!quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:55 schreef Dizer het volgende:
Wacht, daar hebben we tegenwoordig zo een subforum voor he?
> Mens Erger Je Niet
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En jij bent moddereter... Ga je eens heel snel schamen, schavuit!![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Dat is het Kevin Bacon spel volgens mij. Die is daar ooit mee begonnen
Nee, volgens mij is dat degene die in het middelpunt staat van het IMDb-netwerk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Dat is het Kevin Bacon spel volgens mij. Die is daar ooit mee begonnen
Omdat ik eerst genoeg animo wil hebben. Als er nu gestart wordt en weinig mensen weten ervan af, dan wordt er een start gemaakt in punten en dat is oneerlijk. Plus, ik wil geen moeite steken in iets dat misschien gaat floppen of zoquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:03 schreef me2001 het volgende:
waarom niet nu ik verveel me nu ook dood
Klopt, geloof ik. Ik dacht altijd dat hij het had bedacht, maar het spel draaide om hem. Zijn naam is natuurlijk door ieder ander te vervangen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat degene die in het middelpunt staat van het IMDb-netwerk.
Ah, maar dat is gebaseerd op Kevin Bacon plus: je moet de kortste route vinden. Als wij steeds moeten gaan controleren op de kortste route, dan gaat dit spel een eeuwigheid nemen om steeds een ronde verder te komenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Six_Degrees_of_Kevin_Bacon
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:10 schreef Sasandra het volgende:
Waarom heet het eigenlijk Het IMDB spel. Is het de bedoeling die te raadplegen? (Tevens tvp voor morgen)
Ik dacht dat de persoon die het EERSTE een connectie binnen 6 (of in dit geval 10) stappen weet te vinden gewoon het punt krijgt. Of het nog korter kan is dan niet boeiend.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah, maar dat is gebaseerd op Kevin Bacon plus: je moet de kortste route vinden. Als wij steeds moeten gaan controleren op de kortste route, dan gaat dit spel een eeuwigheid nemen om steeds een ronde verder te komen. Ik dacht er eerst aan, maar ik zou niet weten hoe we die controle moeten uitoefenen...
- tenzij de user die de target geeft, zelf eerst de kortste route uitzoekt... maar dan is het veels te veel werk en zo
De vraag was denk ik of je het antwoord echt zelf moet weten, of dat je mag 'cheaten' door alles dus op IMDB te zoeken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je de OP wel gelezen?
Het is de bedoeling dat de link via de route van IMDB klopt...
Daar zijn sites voor die dat voor je uitzoeken... maar goed. Het idee vind ik leuk en hoewel ik niet goed ben in namen van acteurs/actrices, zal ik dit spel wel gaan proberen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah, maar dat is gebaseerd op Kevin Bacon plus: je moet de kortste route vinden. Als wij steeds moeten gaan controleren op de kortste route, dan gaat dit spel een eeuwigheid nemen om steeds een ronde verder te komen. Ik dacht er eerst aan, maar ik zou niet weten hoe we die controle moeten uitoefenen...
- tenzij de user die de target geeft, zelf eerst de kortste route uitzoekt... maar dan is het veels te veel werk en zo
Niet zo doenquote:
Goede vraag...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vraag was denk ik of je het antwoord echt zelf moet vinden, of dat je mag 'cheaten' door alles dus op IMDB te zoeken.
Dat bedoelde ik, ja. (maar moet er eerlijkheidshalve bij zeggen ook de OP niet goed gelezen te hebben)quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vraag was denk ik of je het antwoord echt zelf moet vinden, of dat je mag 'cheaten' door alles dus op IMDB te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |