Dat zijn dan vast alleen jou vrienden, want dat wordt niet openbaar besproken naar mijn wetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
op dvd.nl ben ik zeker niet de enige heb met meerdere users hier op fok en op dvd.nl hetzelfde probleem met jou. maar ik zal je gewoon negeren dat is het beste voor ons beide![]()

Wat een gezeurquote:

Die vergelijking met downloaden snap ik ook niet helemaal, maar het is wel sneu als door dit soort gebruik CD-Wow straks helemaal (of gedeeltelijk) gaat stoppen met dit soort korting. Bijvoorbeeld omdat ze steeds minder winst maken op een dvd (zoals al genoemd wordt: gratis verzenden).quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een gezeur![]()
Wat maakt het nou uit? En het is helemaal geen vergelijking met downloaden. Het is niet zo als wij een voucher gaan gebruiken, dat de leveranciers van de dvd's aan CD-WOW eronder lijden, laatstaan de filmmakers. Het is puur CD-WOW. Maar ik betwijfel het of die eronder lijden, zal er een groot concern achter zitten.

quote:

1 keer per week minimaal (naar de sneak). en soms wat vakerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:38 schreef pascalheister het volgende:
he timo hoe vaak ga je na de bios?

onee gewoon. ik ga nooitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
1 keer per week minimaal (naar de sneak). en soms wat vaker
hoezo?
Een paar weken terug was ik met m`n broertje op woensdag naar Cars, donderdag naar de sneak en vrijdag naar United 93![]()

tuurlijk man, dat wordt de beste nl film ooit. Die moet je in de bios zienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ga je nooit, en voor Zwartboek wél? D'r zijn wel betere films waarvoor je naar de bios kan

Tja, deel 1 evenaren was ook vrij lastig geweest denk ik...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:23 schreef Dizer het volgende:
Net PotC 2 gezien. Was erg leuk, alleen een tikje over the top

die ga ik zeker ook kijken in de bios. Komt uit op de dag nadat we terug komen van vakantiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
onee gewoon. ik ga nooit
Zwartboek wil ik denk ik wel in de bios zien![]()

tekenaar-werkvoorbereider bij een bedrijf wat prefab houtproducten maakt (dakelementen, dakkapellen, bergingen, wanden etc.) 38,5 urige werkweek, relax op de vrijdag wat eerder wegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:28 schreef slindenau het volgende:
Feli. Wat voor werk is het, en zijn het een beetje tijden waar je mee kan leven?

jij welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:17 schreef pascalheister het volgende:
m'n contract per post vandaag ontvangen, per 1 sep. vast in dienst

Klinkt best leuk...maarja, bijna alles is leuker dan mijn huidige vakantiebaan denk ikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tekenaar-werkvoorbereider bij een bedrijf wat prefab houtproducten maakt (dakelementen, dakkapellen, bergingen, wanden etc.) 38,5 urige werkweek, relax op de vrijdag wat eerder weg

quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:28 schreef slindenau het volgende:
Feli. Wat voor werk is het, en zijn het een beetje tijden waar je mee kan leven?
trouwens:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_2163.jpg]afbeelding][/URL]
OMG.
Ik wil graag even van deze gelegenheid gebruikmaken om sorry te zeggen...voor alle slechte woorden die ik heb gesproken over Evil Dead in het verleden.
Deze DVD is werkelijk prachtig, heb em net 1 dag maar hij is nu al een van de toppertjes in mn collectie. Dat rubber.
En heb ook Army Of Darkness (R3) even opgestart (voor het Disc ID), en zelfs het menu is al vet.
Binnenkort deel een maar eens kijken, en snel het boek van deel 2 bestellen zodat ik alle drie de films na elkaar kan zien.
Nog even over die bonusfilm bij het boek van deel 1, "Running Time", wat vinden de (horror) experts van deze film?

Ik heb hem vorige week in Glasgow gezien. Inderdaad een leuke film maar beter zijn dan deel 1 was toch te veel gevraagd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:23 schreef Dizer het volgende:
Net PotC 2 gezien. Was erg leuk, alleen een tikje over the top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |