Hehe, mijn Boondock Saints steelbook met Autoweek is verzonden...maar mn Army Of Darkness (andere account natuurlijk) is nog pendingquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die van mij is voor zeven euro gecancelled!
Jij hebt of geld teveel of geen leven?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:40 schreef slindenau het volgende:
Ik heb nog nooit iets op mijn studentenhuis laten afleveren...dus mocht mijn huidige adres ooit op de blacklist komen te staan...heb ik er altijd nog een achter de hand.
quote:Universal has announced a new deluxe extended edition of the Peter Jackson directed King Kong which stars Naomi Watts, Jack Black and Adrien Brody. The three-disc package will be available to own from the 14th November this year, and should set you back around $34.98. A limited edition giftset will also be available from the 14th - and this should retail at around $79.98. We're not sure what this will include yet, although it's a safe bet that it will be a statue of some kind! Further details should follow later in the day.
Hm... nog meer saaiheidquote:
Heb je die bambi voor een mooie prijs ergens vandaan? Ik zie hem wel op cdwow staan, maar of daar nou een slipcase bij zit...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:47 schreef slindenau het volgende:
Hoezo?! Ik heb momenteel beide ja, maar dat komt omdat ik 10 uur per dag + 5 op Zaterdag werk.
Mn pakketjes die deze week binnen zijn gekomen:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_HPIM1939_1024.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zou het niet weten eigenlijk heb nog geen R1 disney.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:38 schreef slindenau het volgende:
Heb em via dvd.nl voor 19e inc.
Maar zitten er op de R1 disneys ook hologrammen?
welke user was t?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef slindenau het volgende:
Hehe, net deze op ebay gewonnen voor 12.50 GBP
[afbeelding]
Maar er stond dus geen S&H beschreven, en ik dacht al wel: die verkoper gaat moeilijk doen.
Dus ik dacht zo: okè, 20-30 GBP zal ie daar wel van maken...maar nee hoor, de klootzak maakt er glashard 90 GBP van (per email, niet op ebay natuurlijk) onder de mededeling dat het "een deel van de prijs is".
Hij flikkert maar een end op, en als ie negatieve feedback gaat uitdelen forward ik dat mailtje wel even naar ebay. Krijgt ie een dikke klacht van mij aan zn broek hangen.
aan mij blijkbaar niet meer (afkloppenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... bij deze heeft cd-wow een definitieve hekel aan mij.
Alle orders die ik de laatste anderhalve week heb gedaan met (alleen) een geldige autoweek-kortingsbon zijn gecancelled.!
objectquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
welke user was t?
geef eens een linkje. heb pas geleden zo`n zelfde probleem gehad, misschien dezelfde tuup
yep yepquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef kinky_queen het volgende:
En die Nederlandse Asiamania dan? Is toch ook een goeie?
Heh gedver, dat moet heel vervelend voor je zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:54 schreef AntiChrist het volgende:
overigens mn nieuwe speeltje
Onkyo TX-SR703 THX Gecertificeerd
Ik ga wel voor de UK.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef kinky_queen het volgende:
En die Nederlandse Asiamania dan? Is toch ook een goeie?
vind ze niet onaardig eigenlijk. gewoon een beetje standaard uitgave's beter dan die RCV crapquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:06 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de UK.
Hoe is de kwaliteit van de Asiamania-uitgaves in het algemeen overigens?
nu nog hotlinken toestaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
IMDB is geupdate!
Staan nu foto's bij de films en voor elke acteur / actrice staat een foto...
Voorbeeld: http://www.imdb.com/title/tt0383574/
inderdaad niet dezelfde. of hij moet al 2 accounts hebben met verschillende namenquote:
alvast proficiatquote:
en je hebt pas 5 feedbacksquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
inderdaad niet dezelfde. of hij moet al 2 accounts hebben met verschillende namen
dit is die rand debiel waar ik mee te maken had [/b]
koop nooit van hem! lees de negatieve feedback maar eens
die zeug heeft m`n 100% feedback verneukt![]()
. Hij zei in een mail: "laten we allebei doorgaan en dit vergeten, vooral omdat ik het object al opnieuw heb verkocht voor 4 keer zoveel als dat jij er voor wilde geven."
Ik terug gemaild en gezegd dat ik dat een goed idee vond. Log ik vandaag in op m`n account, heeft die nerd een negatieve feedback gegeven![]()
![]()
Kan ik me zo over irriteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |