Niet voor de moderator maar voor de móód. Je weet toch...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:36 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom speciaal voor de mod?
Óóóóówwwwwwwquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:41 schreef Shogo het volgende:
Niet voor de moderator maar voor de móód. Je weet toch...![]()
hehe fake-shempquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:10 schreef kinky_queen het volgende:
You did a good job, my padawan
Je wordt nog eens een echte fake-shemp
WAAAAAAAAAAAAAAAR!? HOEVEEEEEEEEEEEEEEEEL!?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:09 schreef slindenau het volgende:
Grootmeester.
Ik wacht nog even op de CC rekening van +- 600 euro, want zoveel heb ik nu precies op mijn rekening staan...daarna kan ik weer bestellen! HT hardware komt steeds dichterbij.
Morgen is trouwens de release van deze:
[afbeelding].
er zijn er al een heleboel verkrijgbaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Bayswater het volgende:
Wanneer komen alle DVD's eens in HD-DVD of Blu-ray uit?
Denk je dat wij er op staan te wachten om onze verzmeling om te gooien naar HD/Bluray?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Bayswater het volgende:
Wanneer komen alle DVD's eens in HD-DVD of Blu-ray uit?
pffff een jaar of terug waren er al canadezen die de musical deden....quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Over Evil Dead gesproken: Evil Dead: The Musical![]()
het moet toch niet gekker wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff een jaar of terug waren er al canadezen die de musical deden....
Er loopt hier zelfs al een topic overquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef AntiChrist het volgende:
pffff een jaar of terug waren er al canadezen die de musical deden....
Jamai...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:48 schreef Dizer het volgende:![]()
Komt het ook naar Nederland? Wie zal de rol van Ash nemen? Danny de Munck?
Nee, die speelt de vrouw die gered moet worden door Ashquote:
Ik geef em nog 1-2 dagen de kans om redelijke verzendkosten voor te stellen, anders gaat deze klacht naar ebayquote:Als je dit beleid overtreedt, kan eBay onder andere de volgende maatregelen treffen:
* Je aanbiedingen worden beëindigd.
* Je krijgt de eBay-kosten voor beëindigde aanbiedingen niet terug.
* Je accountprivileges worden beperkt.
* Je verliest je PowerSeller-status.
* Je account wordt geschorst.
* Er worden juridische stappen ondernomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |