En die link plaats je, want?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:46 schreef blessed19 het volgende:
bob (Orealo) is tof
en de broer van kroekroek ook!!
Liet jij als kind vaak je geslachtsdeel zien?
donequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Plaats nog even een link in het oude topic.
De wiki was nog niet up-to-date. Moesten nog 2 linkjes in e.d.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Plaats nog even een link in het oude topic.
Tvp enzo.
Outcast waarom open jij hem eigenlijk en Sh0g niet?
Het was een link naar een post van bless die ge-edit was. Wss te beschamend.quote:En die link plaats je, want?
Was dat die offspring van kimi?quote:Vandaag trouwens Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora afgekeken.
Mooie drama serie, weer eens wat anders. Hoewel ik de drama opzich best mee vond vallen. Het verhaal zat goed in elkaar en de personages zijn erg leuk.![]()
Het is een serie van [maar] 6 afleveringen à 20 minuten, dus altijd goed om even tussendoor te kijken.
Wiki bijgewerkt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:09 schreef Sh0g het volgende:
Animecon komt eraan, dus dat kon nog in de op.![]()
Topic report is verstuurd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:09 schreef Sh0g het volgende:
En dat met die titel werkt niet, dus daar had ik "Et tu Bru...Jordy?" van gemaakt.![]()
Dat van archonia was 118 euro inclusief verzendkosten(6 euro)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:13 schreef Sh0g het volgende:
hoeveel is dat bij elkaar arucard? 180 euro ofzo? vraag ik uit nieuwsgierigheid![]()
Manga's voor ¤ 6, waarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat van archonia was 118 euro inclusief verzendkosten(6 euro)
De 4 andere waren 5,95 per stuk.
uh, ik snap 'em niet helemaal. Wat is een topic reportquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:26 schreef outcast_within het volgende:
Gefeliciteert. Topic is nog geen 20 minuten open en ik heb alweer de 2de topic report verstuurt.
En het mooie is: het blijft maar beter en beter worden. Je hebt ook geen last van fillers.quote:
Ook geniaal.quote:Ik ben ook begonnen met Golden Boy.
Vuile rat... jij begon met dat er bericht voor mij in je fotoboek zou staan...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:26 schreef outcast_within het volgende:
Gefeliciteert. Topic is nog geen 20 minuten open en ik heb alweer de 2de topic report verstuurt.
Laag niveau is niet erg. Maar het moet niet te erg worden he![]()
Vooral niet op de mooie eerste pagina van het topic
--
Topic is opgeschoont en TT is veranderd naar shog's alternatief![]()
Nu kijk ik Miyata vs Mashiba in de semi-finals van de rookiechamp. En Miyata is down en nu bij het aftellen is de ep voorbij en moet ik wachten op de volgendequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:54 schreef Sh0g het volgende:
En het mooie is: het blijft maar beter en beter worden. Je hebt ook geen last van fillers.![]()
Het wordt wel balen als je na de serie, de movie en de ova in een zwart gat valt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
de afgelopen dagen heb ik ook REC gezien... Geinige serie, maar naarmate de serie vorderde vond ik hem steeds minder leuk... De volgorde is helemaal verkeerd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Jordy-B op 24-06-2006 22:27:52 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Ik heb deel 1, best leukquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:13 schreef SureZal het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Shaman King, moet wel een leuke manga zijn
topic report zo'n uitroep teken ding.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:54 schreef Sh0g het volgende:
uh, ik snap 'em niet helemaal. Wat is een topic reporten waarom is het erg om die te versturen?
Verwerk je antwoord maar in een post met anime/manga gerelateerde info, want anders zal dit ook wel een slowchat vlaggetje krijgen.
Goed hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vuile rat... jij begon met dat er bericht voor mij in je fotoboek zou staan...
Yupquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:50 schreef koffiegast het volgende:
Op welke volgorde moet je Love Hina nou kijken?
1-25 kerst lente ova?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:22 schreef Jordy-B het volgende:
de afgelopen dagen heb ik ook REC gezien... Geinige serie, maar naarmate de serie vorderde vond ik hem steeds minder leuk... De volgorde is helemaal verkeerd...ik vond de volgorde juist wel okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi ben benieuwdquote:Op zondag 25 juni 2006 00:14 schreef mschol het volgende:
[..]
Yup
zo zijn ze idd uit gebracht
en ik cond ze op die manier ook het lekkerst kijken...
ik zou ze zelf nooit omdraaien in iedergeval
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:22 schreef Jordy-B het volgende:
de afgelopen dagen heb ik ook REC gezien... Geinige serie, maar naarmate de serie vorderde vond ik hem steeds minder leuk... De volgorde is helemaal verkeerd...Heb je 'm al helemaal afgekeken dan? Heb de serie ook gezien en het was wel vermakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Niet dat ik weet in ell geval.
Waarom ben ik elke keer net telaat! Altijd is er wat gebeurd en zie ik allemaal ge-edite posts of ge-delete.![]()
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora afgekeken en eigenlijk bevallen die korte series me wel.
Kan iemand me er een aanraden om tussendoor te gaan kijken? Ook graag vermelden waar het verhaal een beetje over gaat en hoeveel afleveringen. Teveel gevraagd?
[ Bericht 20% gewijzigd door -Strawberry- op 25-06-2006 08:43:47 ]
Honto-ni it's prolly noting intellestingquote:Op zondag 25 juni 2006 08:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom ben ik elke keer net telaat! Altijd is er wat gebeurd en zie ik allemaal ge-edite posts of ge-delete.![]()
Rizelmine seizoen 1? 12 episodes van 14minuten. Over een Meisje dat door de overheid is gekoppeld aan een jongen. Ze zijn allebei iets van 14 ofzo. Het meisje noemt de jongen de hele tijd Dana-sama (hubby/manlief) dit tot zijn ergenis, wat hij ook uit, wat weer leidt tot tranen, wat weer een paar explosies tot gevolg heeft, aangezien de tranen "ontplofbaar" zijnquote:Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora afgekeken en eigenlijk bevallen die korte series me wel.
Kan iemand me er een aanraden om tussendoor te gaan kijken? Ook graag vermelden waar het verhaal een beetje over gaat en hoeveel afleveringen. Teveel gevraagd?
Your welcome.quote:
ik zei toch dat ie grappig wasquote:Op zondag 25 juni 2006 00:47 schreef Qunix het volgende:
Ik ga nu de laatste ep kijken van Golden Boy en dan heb ik die uit
Toffe kleine serieen dat uit 1995
quote:Op zondag 25 juni 2006 08:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
REC
Heb je 'm al helemaal afgekeken dan? Heb de serie ook gezien en het was wel vermakelijk.Daarom juist... da's de verkeerde volgorde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Laat maar.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daarom juist... da's de verkeerde volgorde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 episodes (2 seizoenen). Ik ga ook op zoek, lijkt me wel grappige serie.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:21 schreef outcast_within het volgende:
Rizelmine seizoen 1? 12 episodes van 14minuten.
Ik bedoel uitgekekenquote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef Jordy-B het volgende:
GTO Live Action is al jaren beschikbaar...
Leuke serie wel, maar ik vind hem minder leuk dan de animé...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door mschol op 26-06-2006 00:19:36 ]
Ik ben nu bij ep. 18quote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef mschol het volgende:
Net begonnen aan Karin
iets zegt mij dat daar een minder positieve benaming voor mod moest staanquote:Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef RipCore het volgende:
Ik wil een tvp plaatsen maar het schijnt dat de -edit: doe eens normaal- die verwijderen.
Dus.... Uhm.....
Ik raad mensen aan om Honey & Clover te kijken!
als ik me goed kan herinneren maakte hij de mods uit voor dienders van ene snorremans met de initialen A.Hquote:Op maandag 26 juni 2006 02:36 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
iets zegt mij dat daar een minder positieve benaming voor mod moest staan![]()
nope. staat wel op mijn 'to get list' maar ergens onderaan.quote:En H&C is passe![]()
Geloof dat nagenoeg iedereen in deze thread die wel heeft gezien
H&c heb ik afgekapt na 5 eps.. ik vond het eenquote:Op maandag 26 juni 2006 02:36 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
iets zegt mij dat daar een minder positieve benaming voor mod moest staan![]()
En H&C is passe![]()
Geloof dat nagenoeg iedereen in deze thread die wel heeft gezien
Ik ookquote:Op maandag 26 juni 2006 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
H&c heb ik afgekapt na 5 eps.. ik vond het eenserie///
Die muziek komt idd sterk overeen met de soundtrack van the A-team...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik ook(mateloos lopen irriteren aan die dwerg) Maar wel net genoeg romantische draad dat ik em in een paar dagen helemaal had afgekeken. Zou er eigenlijk een vervolg komen? (die zou ik ook weer kijken denk ik
)
----
De muziek in FMP :s lijkt die op die van de a-team? of een andere jaren 80 serie?
Vond alleen het einde toch een beetje minder. Maar is op wel een leuke serie. Het is 1 van de weinige serie's in die genre die ik heb gezienquote:Op maandag 26 juni 2006 02:33 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik ben nu bij ep. 18
Best een leuke serie
tot nu toe (ep 13) bevalt ie me erg goedquote:Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef Droid het volgende:
[..]
Vond alleen het einde toch een beetje minder. Maar is op wel een leuke serie. Het is 1 van de weinige serie's in die genre die ik heb gezien![]()
was het een anime prijsvraag wat heb je gewonnen?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:01 schreef Qunix het volgende:
Ik heb gelukkig vakantie
En heb prijsvraag gewonnen... tevens mschol ook
Hosting pakket van de fok FP.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
was het een anime prijsvraag wat heb je gewonnen?
Ik ben net 50minuten voordat ik moest werken afgebeld.
dat word fmp afkijken![]()
Ik heb dit weekend de eerste 40 eps van Nanashi even gekocht.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:34 schreef Intronic het volgende:
Tijd voor wat eureka seven zometeen, lekker 2 achter elkaar.
huh welkequote:Op maandag 26 juni 2006 16:01 schreef Qunix het volgende:
Ik heb gelukkig vakantie
En heb prijsvraag gewonnen... tevens mschol ook
bezig met laden..quote:
Als je bedoelt wanneer ze toe hapt in die kenta gozerquote:Op maandag 26 juni 2006 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nu toe (ep 13) bevalt ie me erg goed
wanneer hapt ze toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winner-kun is altijd lachen alleen hij heeft zo'n irritante stemYou don't know me and i don't know you
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:44 schreef Droid het volgende:
[..]
Als je bedoelt wanneer ze toe hapt in die kenta gozerwel te vverwachten om de een of andere redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winner-kun is altijd lachen alleen hij heeft zo'n irritante stem
en waarom is volgens de titels alles zo emberassing
ik heb sinds ep 15 ofzo dat bij de stemmen meboxen erg hoge tonen afgeven iemand anders hier ook last van (ze gaat piepen ofzo) tis in iedergeval zwaar irritant)
Eureka 7 en Noein zijn mn favo series van dit moment.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend de eerste 40 eps van Nanashi even gekocht.![]()
Binnenkort maar even kijken of het wat is.![]()
a.f.k.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:55 schreef Droid het volgende:
Idd
Misschien omdat life is embarassing
Geen last van gehad. Welke versie heb je
Dat gaat wel een tijd je duren denk ik. En denk dat de film in amerika rechstreeks op DVD gaat komen en niet in de bios zoals bij Japanquote:Op maandag 26 juni 2006 23:04 schreef Qunix het volgende:
Wanneer hij in Amerika uitkomt is nog niet bekend.
Heb ik ook gehad die versie. Maar geen probs er mee. Misschien foutje met downloaden in geslopen. Ik haat alleen happy endingsquote:Op maandag 26 juni 2006 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
a.f.k.
ben nu trouwens bij ep 23 dus nog eff en ik weet de ontknoping (en zoals het er nu uit ziet, ga ik die ontknoping niet leuk vinden)
Aangezien niemand een link gaf zelf maar begonnen. Help je mee?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef outcast_within het volgende:
Ik vroeg me af of er een leuk artikel ergens is over Type personages.
inclusief voorbeelden enzo.
klinkt interessant morgen maak ik ook wat werk van (ofnaja schrijf ook wel watquote:Op maandag 26 juni 2006 23:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Aangezien niemand een link gaf zelf maar begonnen. Help je mee?
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Animekarakters
quote:Op maandag 26 juni 2006 23:10 schreef Droid het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad die versie. Maar geen probs er mee. Misschien foutje met downloaden in geslopen. Ik haat alleen happy endings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een 'gesloten' verhaal vind ik ook helemaal
alleen zelfs dan wil ik meer![]()
![]()
love hina anyone?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:54 schreef mschol het volgende:
een 'gesloten' verhaal vind ik ook helemaal
alleen zelfs dan wil ik meer[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
tja een erg leuke twist in et verhaal maakt me avond weer goedHeb gewoon pesthekel aan happy endingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een 'gesloten' verhaal vind ik ook helemaal
alleen zelfs dan wil ik meer[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Gesloten verhaal is altijd goed. Want als ik kijk naar bij Beserk dat een zeer grote open einde heeft. Gewoon weg kutYou don't know me and i don't know you
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:03 schreef mschol het volgende:
[..]
[afbeelding] HEll Ya!! [afbeelding][afbeelding]![]()
die heb ik in me bezit
quote:
uiteraard, ik zal het niet krijgenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:47 schreef Sh0g het volgende:
160 euro, holy crappers![]()
(maar je zult er wel hard voor werken neem ik aan)
de bedoeling bij berserk is dat je dan de manga gaat lezen. daar loopt het namelijk verder.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:03 schreef Droid het volgende:
[..]
Heb gewoon pesthekel aan happy endings
Gesloten verhaal is altijd goed. Want als ik kijk naar bij Beserk dat een zeer grote open einde heeft. Gewoon weg kut
Maar ik ben geen manga lezer. Ik kijk lieverquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de bedoeling bij berserk is dat je dan de manga gaat lezen. daar loopt het namelijk verder.
lukt het al een beetje?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:47 schreef koffiegast het volgende:
[..]
klinkt interessant morgen maak ik ook wat werk van (ofnaja schrijf ook wel wat)
Je weet dat Hunter x Hunter nooit "af" gemaakt is? (Wat ik trouwens heeeeeeeel jammer vind)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:11 schreef arucard het volgende:
En van Archonia kwam dit gisteren binnen:
Hunter X Hunter vol 01
Hunter X Hunter vol 02
grapjasquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:11 schreef Droid het volgende:
[..]
Maar ik ben geen manga lezer. Ik kijk liever
Ik geloof zelfs dat berserk nog steeds loopt
Nee, wist ik niet. Maar dan verzamel ik hem wel tot hoever hij isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je weet dat Hunter x Hunter nooit "af" gemaakt is? (Wat ik trouwens heeeeeeeel jammer vind)
Heb niks tegen manga heb zelf ook al 1 of 2 serie's de manga gevolgt. Maar het is niet iets waar ik aan verslaaft raak. Vind het beetje levenloos. Kijk liever bewegende beeldenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
grapjasje gelooft in sprookjes
maar waarom heeft iedereen wat tegen manga? zeurberus ookal. heb ik hem nu 3 manga's gegeven, is hij er nu verslaafd aan.
d'n animequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:54 schreef arucard het volgende:
Nee, wist ik niet. Maar dan verzamel ik hem wel tot hoever hij is
Maar bedoel je de anime of de manga ?
dat is wel grappig, er zijn inderdaad wel wat van die standaard karakters die in bepaalde serie terugkomen: de (oude) viezerik (Master Roshii uit DBZ, bijna alle gasten in Green Green), de delinquent met het gouden hart (Seiji uit Midori no Hibi, of die Great Teacher Onizuka), het verlegen meisje op zoek naar liefde (o.a. Midori, Haruka uit KGNE en waarschijnlijk nog 5000 andere), de flierefluiter (Oe Kintaro), de superheld of heldin (vul maar in), de jongen/meisje met een speciale gave of kracht, waarvan weinigen het bestaan kennen, de sportheld, etc.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:44 schreef outcast_within het volgende:
Jeej helpen mensenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Sh0g het volgende:
[..]
dat is wel grappig, er zijn inderdaad wel wat van die standaard karakters die in bepaalde serie terugkomen: de (oude) viezerik (Master Roshii uit DBZ, bijna alle gasten in Green Green), de delinquent met het gouden hart (Seiji uit Midori no Hibi, of die Great Teacher Onizuka), het verlegen meisje op zoek naar liefde (o.a. Midori, Haruka uit KGNE en waarschijnlijk nog 5000 andere), de flierefluiter (Oe Kintaro), de superheld of heldin (vul maar in), de jongen/meisje met een speciale gave of kracht, waarvan weinigen het bestaan kennen, de sportheld, etc.
Nu ik er zo bij nadenk, kun je natuurlijk blijven doorgaan. Als ik tijd + zin heb zal ik eens wat schrijven, want als niemand je helpt ben je bezig tot Kerst 2014![]()
Het helpt als je van elke minimaal 2 kan opnoemen ^_^quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:56 schreef koffiegast het volgende:
de genius(neji hyuuga v naruto), de gedreven(suzumiya), de wreker (sasuke v naruto ), de girly type (sakura v naruto), de RPGer (moeilijk naam voor te bedenken maar de hoofdrolspeler van een 'spel'anime, zoals die ash ketchum v pokemon), de kinky type (menig ecchi figuur
)
naja kom niet zo snel op wat namen :/
Nope, sorry.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:26 schreef arucard het volgende:
Ik heb de manga. Weet jij of die wel is afgemaakt?
Ik heb de anime gezien en was er helemaal weg van. Wat ik heel jammer vind is dat ze het niet afgemaakt hebben. Maar de manga gaat wel gewoon verder.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:48 schreef VeX- het volgende:
Ik ben de laatste tijd Berserk gaan lezen. Is er iemand die dit ook volgt?
...
dewd... de manga is echt stukken erger dan de aniime!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ik heb de anime gezien en was er helemaal weg van. Wat ik heel jammer vind is dat ze het niet afgemaakt hebben. Maar de manga gaat wel gewoon verder.
Van de manga heb ik volume 1 t/m 30 alleen moet ik ze nog lezen.![]()
Ik heb ergens gelezen dat de manga nog gewelddadiger is dan de anime, klopt dit ?![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:57 schreef blessed19 het volgende:
nog een linkje van een tof japans programma:
http://www.dumpalink.com/(...)ious_Japanese_Pranks
Ja dat klopt zeker. De manga is bevat veel brute scenest en het wordt allemaal grafisch in beeld gebracht. Maar het wordt er niet slechter op moet ik zeggen. Mij werd trouwens aangeraden om eerst de manga te lezen en daarna de anime te kijken, omdat de anime een deel van de manga onbehandelt laat. Het zou eindigen wanneer het verhaal net op gang is gekomen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ik heb de anime gezien en was er helemaal weg van. Wat ik heel jammer vind is dat ze het niet afgemaakt hebben. Maar de manga gaat wel gewoon verder.
Van de manga heb ik volume 1 t/m 30 alleen moet ik ze nog lezen.![]()
Ik heb ergens gelezen dat de manga nog gewelddadiger is dan de anime, klopt dit ?![]()
Dan ga ik binnenkort toch maar eens beginnen met lezen. En inderdaad zodra de serie op gang begint te komen stopt de anime helaas.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:10 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja dat klopt zeker. De manga is bevat veel brute scenest en het wordt allemaal grafisch in beeld gebracht. Maar het wordt er niet slechter op moet ik zeggen. Mij werd trouwens aangeraden om eerst de manga te lezen en daarna de anime te kijken, omdat de anime een deel van de manga onbehandelt laat. Het zou eindigen wanneer het verhaal net op gang is gekomen.
Ik weet niet of er een meeting is voor animecon, maar als het goed is wel eentje voor abunai.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:50 schreef zquing het volgende:
gaan er veel mensen uit dit topic naar anicon? Mischien kan er een fokmeet gehouden worden op anicon?
green green is tof!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:27 schreef Sh0g het volgende:
[afbeelding]
Green Green's Midori Chitose.op het moment dat ze uit de bus jumpte in episode 1.
Maar wat een geweldige serie is dit zegIk zit nu bij episode 5 en heb tientallen keren dubbel gelegen van het lachen.
Oja, Outcast, je wiki is aangepast![]()
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef blessed19 het volgende:
alleen is het einde van GG wel een klein *sniffje* waard![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik me nu afvroeg: wat is nou de relatie tussen GG en GGTV? Volgens mij is die er niet, omdat ze in GGTV elkaar opnieuw moeten leren kennen, toch?![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:15 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoedenGG was een OVA die keihard flopteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik me nu afvroeg: wat is nou de relatie tussen GG en GGTV? Volgens mij is die er niet, omdat ze in GGTV elkaar opnieuw moeten leren kennen, toch?
[afbeelding]daarna hebben ze GG tv gemaakt. die erolutions is een belachelijke semi-hentai aflevering...
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef koffiegast het volgende:
http://youtube.com/watch?v=m8osQkB_3R8&feature=Views&page=5&t=t&f=b
nog een mooie (van niet lachen o.a.)
hey, die heb ik ook.quote:
das waaar maar ik wilde eff iets korts kijken en die 2 delige OVA cond ik wel een mooie..quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:19 schreef Sh0g het volgende:
hey, die heb ik ook.2 ep OVA, maar is dat niet iets voor uhh...
??
bij de eerste ep heb ik al flink blauw gelegen van het lachen..quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:02 schreef Sh0g het volgende:
en? en? was het wat?ik had em nog niet gezien, maar het leek mij ook wel geinig.
Tien jaar en nog steeds dat k*t ding niet gevonden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef Qunix het volgende:
One Piece kwam gisteren met een special (dubbel aflevering + 10minuten extraatje aan het einde) omdat de serie 10 jaar bestaat.
Precies.... Ze zijn nu Nico Robin aan het terug veroveren van een grote gevangennis waar Luffy het opneemt tegen tienduizenden mariene ventjes.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tien jaar en nog steeds dat k*t ding niet gevonden?
Was dat niet zo'n pantsu scene?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:27 schreef Sh0g het volgende:
[afbeelding]
Green Green's Midori Chitose.op het moment dat ze uit de bus jumpte in episode 1.
Maar wat een geweldige serie is dit zegIk zit nu bij episode 5 en heb tientallen keren dubbel gelegen van het lachen.
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Animekaraktersquote:Oja, Outcast, je wiki is aangepast![]()
veel leuker ook als die van blessedquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:14 schreef SureZal het volgende:
sh0g heeft wel een Te vette avatar ^__^
Az Baby roeleertquote:Op donderdag 29 juni 2006 03:19 schreef stroopje het volgende:
Omdat alle series te traag gaanheb ik per ongeluk de 1 ep van Aishiteruze Baby gaan kijken en tot mijn verbazing blijkt het een hele goede serie te zijn en ik ben al bij ep 25 ik vind het een top drama serie
![]()
die kleine meisje Yuzuyu is zoo schattig![]()
[afbeelding]
Ga er maar voor zitten:quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef outcast_within het volgende:
Seto Ichitaka uit I``s (Pure). ? aanrader? leuke anime?
De serie vond ik op zich wel redelijk goed: martial arts, special powers, highschool en de nodige ecchi. Het einde is een beetje te open, dat is wel jammer. Dit character is lid van een familie die een oude traditie kent: namelijk dat de eerste man die de blote huid van een vrouw van deze familie aanraakt, met haar moet trouwen. Nou je snapt wel, degene die per ongeluk bovenop haar viel aan het begin van de serie, was gedurende de rest van de serie de lul.quote:Aya Natsume uit Tenjou Tenge. ? ken ik ook al niet vertel, vertel
dank u en ik had er zelfs nog één achter de handquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:14 schreef SureZal het volgende:
sh0g heeft wel een Te vette avatar ^__^
Sorry.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, vragen naar locaties van torrents vinden we ook niet fijn.
Shinzo is een keer uitgezonden op wat toen nog Foxkids heette, dus in het Nederlands.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:04 schreef Sh0g het volgende:
Strawberry, Shinzo is niet gefansubbed. Je kunt voor zulke informatie het beste naar www.anidb.net gaan (dit is geen torrentsite). Dan zoek je ff de anime op en dan zie je meteen dat er geen files van bestaan.
Als er wel files van bestaan, klik je op het kruisje voor de episodes en dan zie je direct welke fansubgroepen de anime hebben gesubbed, wat de bron is (Digital TV, DVD, VHS) en een kwaliteitsbeoordeling. Op die manier weet je direct wat de beste fansub van een bepaalde anime is.
dat zei ik je toch al?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:55 schreef Zeurberus het volgende:
manga is geweldig!
Ik had hetzelfde met Chobits. Ik heb zelf de manga gelezen, en toen ik later nog een deel van de anime bekeek, viel het me erg tegen. De manga is velen malen beter dan de anime. Ook het einde is erin beter verwerkt. vind ik dan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat zei ik je toch al?misschien is die gunparade march een beetje te snel, maar een manga als azumanga daoih is echt vele malen beter dan die kut-anime die ze hebben uitgebracht!
en wat dacht je van those who hunt elves? dat is ook echt een prachtserie waar je soms echt je lach niet kan inhouden. (zelfs niet in een overvolle trein), terwijl ik de anime van those who hunt elves echt te beroerd voor woorden vindt
Bij de voorbeelden kunnen ook nog wel wat characters uit DN Angel of Ichigo 100%quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jeej helpen mensen
Je kan het beste even kijken op het forum van de fansubgroep...quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:43 schreef Sputnik het volgende:
Zijn ze bij Blood+ aan het pauzeren ofzo? Heb al tijden geen nieuwe ep meer gezien :/ (ep 32 is de laatste? )
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:02 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Bij de voorbeelden kunnen ook nog wel wat characters uit DN Angel of Ichigo 100%.
ik wist niet dat manga's zo dik waren. is dat gewoon dik papier of 300 blz?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:58 schreef arucard het volgende:
[afbeelding]
Mijn verzameling, ik ben nog maar een paar maanden bezig.
ze zijn niet zo hoog. dat is het geheimquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:31 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik wist niet dat manga's zo dik waren. is dat gewoon dik papier of 300 blz?![]()
Beserk!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Kroekroek het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor iemand die Trigun, DBZ en Gundam Wing heeft gekeken?
Hij wilt nog een anime volgen, maar weet niet welke. Hij houd niet van high school anime, maar we geweldadige anime e.d.
naruto? lolquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Kroekroek het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor iemand die Trigun, DBZ en Gundam Wing heeft gekeken?
Hij wilt nog een anime volgen, maar weet niet welke. Hij houd niet van high school anime, maar we geweldadige anime e.d.
elfen lied?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Kroekroek het volgende:
Eerste ep is heel anders dan de rest!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
elfen lied?
de eerste ep van The Melancholy of Haruhi Suzumiya is zwaar gaar..
als et zo doorgaat kijk ik al die 15.000 eps echt niet
idd, ik vond er ook geen zak aan. meteen gekaptquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
elfen lied?
de eerste ep van The Melancholy of Haruhi Suzumiya is zwaar gaar..
als et zo doorgaat kijk ik al die 15.000 eps echt niet
ep 2 smaakte al beter maar is het nog niet...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:44 schreef MaxiTitan het volgende:
Probeer idd eens ep 2 te kijken, die is totaal anders.
Je kan een serie niet beoordelen op basis van één episode...
Blood+ is het niet... die is al bij 37. Ligt aan de fansub... Shinsen denk ik? Mja.. we moeten blijven hopen en ze zijn idd enorm sloomquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:43 schreef Sputnik het volgende:
Zijn ze bij Blood+ aan het pauzeren ofzo? Heb al tijden geen nieuwe ep meer gezien :/ (ep 32 is de laatste? )
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:55 schreef torn_Machina het volgende:
Disgaea is nu afgelopen, terwijl ik dit net zo'n leuke serie vond.
Komt misschien omdat ik het spel hiervan ook erg leuk vond, maar dat terzijde.![]()
Niet alleeen Shinsen maar ook bakakozou. Maarja geduld is een schone zaak. En shinsen is gewoon niet 1 van de snelle. Maar ze doen soms anime die niemand anders doet dus vind ik wachten geen probleemquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Blood+ is het niet... die is al bij 37. Ligt aan de fansub... Shinsen denk ik? Mja.. we moeten blijven hopen en ze zijn idd enorm sloom
Jawel hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:44 schreef MaxiTitan het volgende:
Probeer idd eens ep 2 te kijken, die is totaal anders.
Je kan een serie niet beoordelen op basis van één episode...
Tof, holler if you got newsquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Euh, ja. Ik zal er zo even naar kijken.
Het is iig Bejubeld en beschimpt. Dan is het zowiezo geen average nothing original serie ^_^quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef mschol het volgende:
de eerste 5 eps van The Melancholy of Haruhi Suzumiya gezien en de serie ligt op et randje...
leuke charchters oke getekend maar verhaal vind ik zwaaaar kut..
et loopt allemaal door elkaar heen, hier kan ik echt niet tegen...
macross, macross plus, cowboy bebop, berserk (werd inderdaad al genoemd), getbackers, FMA, SAIYUKI! (die staat ook nog steeds op mijn zoekende lijstjequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Kroekroek het volgende:
Gungrave is hele goeie aanrader. 1 van de betere anime die ik tot nu gezien heb. Verhaal, karakter ontwikkelingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:46 schreef Jordy-B het volgende:
Gungrave, GANTZ, Vision of Escaflowne (alleen de eerste EP is high school), Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan...
sorryquote:
Bakakozou is meestal al wat aan de late kant, maar Shinsen is meestal met Blood+ redelijk op tijd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:51 schreef Droid het volgende:
[..]
Niet alleeen Shinsen maar ook bakakozou. Maarja geduld is een schone zaak. En shinsen is gewoon niet 1 van de snelle. Maar ze doen soms anime die niemand anders doet dus vind ik wachten geen probleem
Kijk, is die drempel toch overkomen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jawel hoorik vond ep 1 werkelijk super
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:28 schreef mschol het volgende:probeer school rumble te downen (torrent met eps van WF,WF-KAA en SHRIMPS) alleen blijft ie op 0 seeds staan
inmiddels al iets nuttigs gevondenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef stroopje het volgende:
[..]
Ik kon ook geen seeds vinden maar heb het toch nog kunnen bekijken stiekum bij youtube![]()
Nadat je deze OVA hebt gezien zit je wel zo even te denken van: wtfquote:Het is ergens in het jaar 2300 geloof ik; de aarde is niet meer zoals hij zou moeten zijn, lucht en zee bestaan niet meer. De mensen lijken ondergronds te leven, in een high-tech artificiële wereld. Een jongen werkt voor een bedrijf dat oude binaire archieven opgraaft, decodeert en analyseert. Dit blijken dan meestal foto's of filmpjes te zijn, uit de tijd dat de aarde nog groen was en de lucht blauw. Foto's van dieren die niet meer bestaan, etc. De huidige mensheid weet niet meer hoe het er vroeger uitzag, daarom vindt dit werk plaats. De jongen decodeert de archieven, zijn vrouwelijke collega analyseert ze. Hij wil graag weten hoe het vroeger was, maar zij wil liever niet weten hoeveel beter ze het hadden kunnen hebben, want dan komt de realiteit hard aan. Uiteindelijk komen ze erachter dat de werkelijkheid heel anders in elkaar steekt. Is er toch nog hoop? Of is het voor één van hen te laat...
Ik had die serie in mijn Top3 bij die verkiezingen, maar dat was ZO kut geregeld dat mijn votes nooit meegenomen zijn in de telling.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 04:21 schreef Sh0g het volgende:
Pale Cocoon
Normaal ben ik niet zo'n fan van Sci-Fi, maar ik moet zeggen: WOW!
Het is dus een Sci-Fi drama en duurt maar 1 ep lang. Het is volledig CG geanimeerd, maar erg mooi.
Het verhaal
[..]
Nadat je deze OVA hebt gezien zit je wel zo even te denken van: wtf... En ik denk dat je ook wel wat stukjes moet terugkijken om te zien hoe het precies zat. En dan is er nog dat stukje muziek bijna aan het einde, wat niet alleen voor het verhaal belangrijke lyrics bevat, maar ook nog eens mooi klonk. Uiteindelijk wordt het dan
(bij mij dan).
Hopelijk heb ik zo wat interesse gewekt.![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:29 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik had die serie in mijn Top3 bij die verkiezingen, maar dat was ZO kut geregeld dat mijn votes nooit meegenomen zijn in de telling.
Idd goeie shit!
Deze was nodig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef mschol het volgende:
geen Smilie slowchats
school rumble ben ik benieuwd naar
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:29 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik had die serie in mijn Top3 bij die verkiezingen, maar dat was ZO kut geregeld dat mijn votes nooit meegenomen zijn in de telling.
Idd goeie shit!
omgquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
Animecon was tof...
'k ben vanaf de opening (11 uur voor de zaterdagtickets) tot na de cosplay contest gebleven... Lekker veel toffe spullen zien liggen in de dealersroom en ook gemerkt dat er tussen tien meter soms meer dan tien euro verschil zit. Het enige wat ik echt jammer vond, was dat de enige videovertoning die ik ècht wilde zien (Saikano OVA) tegelijk was met de cosplay contest.
Oh ja... en het was bloedverziekend heet in Almelo... [zweet gutsend in de bilnaad-smiley]
De Cosplay Contest was verreweg het leukste van de dag en er liepen sowieso gigantisch veel cosplayers rond op het terrein (waarschijnlijk zelfs meer dan normaal geklede mensen)... vooral veel Naruto-figuren, maar ook een paar hele schattige Chi's en een hele zooi aan schoolmeisjes
Bij de contest waren er veel problemen met het geluid (vrijwel iedere act de verkeerde CD en de microfoons vielen steeds uit), maar gelukkig was het geinigste karakter zonder geluid...
Het was namelijk Hard Gay!
Een goede keuze.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:25 schreef Intronic het volgende:
Tijd om aan School Rumble te beginnen.![]()
*knip*![]()
ja, dus... ik wist het ook niet..quote:Op zondag 2 juli 2006 15:01 schreef SureZal het volgende:
omg, bestaat er een Saikano OVA?
heb je daar speciale plastic zakjes voor gekocht?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:01 schreef SureZal het volgende:
omg, bestaat er een Saikano OVA?
Ik ben nu bezig met de anime en kan echt niet wachten op de film! (voor een trailer check de site van MishiCorp)
IWGP Vol. 1 is ook binnen![]()
en meteen ff een plaatje van mn manga's![]()
[afbeelding]
juist nietquote:Op maandag 3 juli 2006 01:13 schreef mschol het volgende:
net Amaenaideyo_Katsu 12 gezien
wel een aardige ep alleen is in mijn opinie het verhaal nog niet af, hopen dat dit wel in 13 gebeurd..
quote:
* wacht gezellig mee , kan ook niet wachtenquote:morge ouran 13 en katsu 12
(waar blijft high school girls? :/)
ahh die fiets, m tja zou ik opzich ook niet erg vinden alleen wordt het dan misschien wat langdradigquote:Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]
van mijn part mag katsu wel langer duren
Zie de vorige pagina...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:37 schreef Draaim0len het volgende:
Iemand eigenlijk naar de Anime Convention geweest??
kippevelquote:Op maandag 3 juli 2006 16:14 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb net de pita ten manga 7 en 8 (het einde dus van de serie) gelezen.
Kippevelzo mooi
Is dat dr echte stemquote:Op maandag 3 juli 2006 18:41 schreef koffiegast het volgende:
stem/persoon van suzumiya :
http://youtube.com/watch?v=z1Vc7bjCojo&feature=TopRated&page=3&t=t&f=b
(ik weet het is youtube, maar het is tog wel ff apart)
misschien een mooie gelegenheid om kennis te maken met manga. de voornaamste redenen dat ik geen manga lees zijn:quote:Op zondag 2 juli 2006 19:29 schreef arucard het volgende:
Ik ga binnenkort naar een boekenfestijn, ik had gehoord dat ze daar tokyopop manga hebben voor 2 euro (normaal zijn ze 10 euro of meer).
www.boekenfestijn.com
blijkbaar, ik vond het al wat klinke op suzumiya, maar toen ze het ook voordeed... moet hem zijnquote:
1. word zoiets ook gesubbed? ze hebben nogal veel lol.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef koffiegast het volgende:
[..]
blijkbaar, ik vond het al wat klinke op suzumiya, maar toen ze het ook voordeed... moet hem zijn
^_^quote:Op maandag 3 juli 2006 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
kippevel
verschilt de manga veel met de anime?
ik denk dat ik het allemaal gewoon gemist hebquote:Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
^_^
goed he
en ja ... nog niets gelezen in dit topic over de manga van pita - ten?
1. dunnoquote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. word zoiets ook gesubbed? ze hebben nogal veel lol.
2. die stem is toch gedubbed of niet? is zijn niet gewoon degene die het liedje zingt?
euh...het kabinet is gevallenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:51 schreef uppie83 het volgende:
Vanwege computer problemen ongeveer anderhalve week uit de running geweest... en om nou anderhalf topic te gaan doorspitten...![]()
Kan iemand een samenvatting geven van de belangrijkste punten?
Van deze topicreeks natuurlijk doosquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:52 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
euh...het kabinet is gevallen
denk dat je het dan wel gehad hebt
oooooooooohquote:
Euh...gewoon kijken in de volgorde dat het gereleased is, dan is de verrassing (als die er al is) des te leuker.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:47 schreef Sh0g het volgende:
dussuh.. haruhi suzuki melancholy jiujutsu is compleet, 14 episodes.
nu begreep ik dat de serie niet chronologisch is opgebouwd. ik zag zo op animenewsnetwork dat de chronologische volgorde van de serie de volgende is: 2, 3, 5, 10, 13, 14, 4, 7, 6, 8, 1, 12, 11, 9.
Nu was mijn vraag: is het nog van belang voor het verhaal dat ze dat op deze manier hebben gedaan? Heeft het een belangrijke functie? Of is dit alleen maar gedaan om de kijkers een beetje te fokken. Want is het niet jammer dat het einde van de serie al in ep 9 wordt getoond? Of is dit niet-chronologische nu de reden dat deze serie zo'n ongelooflijk hoge rating heeft gekregen...
matrix deel 3 is wel het einde hè, en niet het begin of het middenstuk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:18 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Euh...gewoon kijken in de volgorde dat het gereleased is, dan is de verrassing (als die er al is) des te leuker.
Je gaat the matrix 3 toch ook niet kijken voor deel 2 of 1 omdat er misschien iets in verklaard word.
Geniet van de vaagheid
terwijl er zo veel over verteld is..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:06 schreef SureZal het volgende:
geen idee, nog nooit van de serie gehoord... (en volgens mij velen met mij)
heb 'em nu ook gezienquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef mschol het volgende:
(over: itsudatte my santa)
bij de eerste ep heb ik al flink blauw gelegen van het lachen..
zo 2 eerst nog wat dingen regelen...
net ook ep 2 gezien..
ook grappig.. er zit alleen een ep3 preview bij
Niet alle manga is 10 euro, dat ligt aan de uitgever. De gemiddelde prijs is iets van 7,50 denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:10 schreef Sh0g het volgende:
[..]
misschien een mooie gelegenheid om kennis te maken met manga. de voornaamste redenen dat ik geen manga lees zijn:10 euro per manga is toch wel prijzig voor een niet-werkende student
Vandaag ben ik ff bij Piet Snot geweest, een comicwinkel aan de vismarkt in Utrecht. Voor het eerst in mijn leven heb ik manga in handen gehad.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:11 schreef arucard het volgende:
Niet alle manga is 10 euro, dat ligt aan de uitgever. De gemiddelde prijs is iets van 7,50 denk ik.
enkele van mijn favorieten:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:16 schreef Maraca het volgende:
Ik wil nu ook eens beginnen met het kijken naar Anime..Ben een grote fan van DragonballZ, maar ik wil nu aan echte Japanse Anime beginnen (dus Japans gesproken)
Nu zit ik al een beetje op bol.com te kijken naar films, maar volgens mij is dat gewoon engels, terwijl ik liever een DVD heb met de japanse taal en nederlands/engelse ondertiteling..
Waarschijnlijk zal deze vraag 1000x gesteld zijn maar.. wie kan mij als beginner van Anime en geen enkele kennis van de Japanse taal een titel aanraden?![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Maraca het volgende:
* Maraca noteert
Wat vinden jullie trouwens van Spirited Away?
zie mijn edit, daar verkopen ze R2 dvd'squote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Maraca het volgende:
Het probleem is vaak dat die DVD's regio 1 en 3 zijn
[Anime] [centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:16 schreef Maraca het volgende:
Ik wil nu ook eens beginnen met het kijken naar Anime..Ben een grote fan van DragonballZ, maar ik wil nu aan echte Japanse Anime beginnen (dus Japans gesproken)
Nu zit ik al een beetje op bol.com te kijken naar films, maar volgens mij is dat gewoon engels, terwijl ik liever een DVD heb met de japanse taal en nederlands/engelse ondertiteling..
Waarschijnlijk zal deze vraag 1000x gesteld zijn maar.. wie kan mij als beginner van Anime en geen enkele kennis van de Japanse taal een titel aanraden?![]()
Ah bedankt..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
[Anime] [centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is
Dit zijn gewoon de nieuwste series...
de fansub is idd gewoon met ondertiteling..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah bedankt..
Ouran High School Host Club lijkt me wel leukEn dat is gewoon met ondertiteling?
jupquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah bedankt..
Ouran High School Host Club lijkt me wel leukEn dat is gewoon met ondertiteling?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Maraca het volgende:
* Maraca noteert
Wat vinden jullie trouwens van Spirited Away?
dat is gewoon wat outcast leuk vindquote:
Hoi! Welkom! Hopelijk blijf je hier plakken, want we kunnen wel wat meer vrouwen gebruiken in deze topics.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:16 schreef Maraca het volgende:
Ik had TT aangeraden omdat het een korte serie is, Naruto zit al bijna aan de 200 episodes en gaat maar door. Ook kent het zeker wel superkrachten, heel erg zelfs. Het lijkt zelfs erg op DBZ wat sommige aspecten betreft: power ups, transformaties (zelfs een super saiya-jin achtige met andere haarkleur), energy beams, etc. Allemaal in het kader van martial arts, ok, maar het is geen normaal samurai hak en zaag werk, dit is abnormaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:04 schreef koffiegast het volgende:
tenjou tenge is niet echt superkrachten, weliswaar wel mooi martial arts.
Voor meer speciale krachten enzo moet je Naruto kijken.
Blijkbaar valt Strawberry Panic! onder het copyright van Media Factory Inc. Deze Japanse uitgever heeft als enige uitgever het verzoek gestuurd naar die ene torrent-site dat ze al hun materiaal van de site wilde hebben en om problemen te voorkomen, wordt hier gehoor aan gegeven. Is best wel al lang zo...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:39 schreef mschol het volgende:
!! strawberry panic wordt niet meer gelist op anime suki volgens mij is dit nog niet zo gek lang zo..
dacht ik meld het eff
Red white en blue is wel een goeie. Met magische krachten, goblins heksen en veel meer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:05 schreef mschol het volgende:
ik zoek wat afwisseling voor me porno (is zo veel van het zelfde)
wie weet een goede hentai (het liefst dus 1 waar een verhaal in zit, bij porno is dat zo ver te zoeken)
volgens mij had ik ep 12 nog gezien op de desbetreffende site, vandaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Blijkbaar valt Strawberry Panic! onder het copyright van Media Factory Inc. Deze Japanse uitgever heeft als enige uitgever het verzoek gestuurd naar die ene torrent-site dat ze al hun materiaal van de site wilde hebben en om problemen te voorkomen, wordt hier gehoor aan gegeven. Is best wel al lang zo...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Red white en blue is wel een goeie. Met magische krachten, goblins heksen en veel meer.
Foto zal ik maar niet direct plaatsen maar voor wie zin heeft.
Klik
Ooh ja, dus als iemand een stomme opmerking maakt ze op de grond vallenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:04 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dat is gewoon wat outcast leuk vind
met andere woorden een verhaal waarbij 3hoeks verhouding (weet je vast wel)
en simpele emoties: storm/donder boven het hoofd, verlegen overduidelijke rood onder de ogen, verbaasd/pity en dergelijk een traan op de slaap met een duf gezicht
dat soort dingen
Wat wil je bij zo'n vraagquote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh ja, dus als iemand een stomme opmerking maakt ze op de grond vallen![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:29 schreef Sh0g het volgende:
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan, omfg wat is dit man![]()
[[url=http://i72.imagethrust.com/i/124171/dokurochan1.gif]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
die koppen!!! [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind meer dat schuinige humor erin geweldig![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:29 schreef Sh0g het volgende:
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan, omfg wat is dit man![]()
[[url=http://i72.imagethrust.com/i/124171/dokurochan1.gif]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
die koppen!!! [afbeelding]Hoe lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgensmij wil ik niet eens weten waar het over gaat.
Ik denk dat bleach en naruto wel iets voor je zijn. Niet dat ik zelf fan ben van die series maar veel mensen die DB-Z leuk vinden vinden die series ook wel goed.quote:Ik wil nu ook eens beginnen met het kijken naar Anime.. Ben een grote fan van DragonballZ, maar ik wil nu aan echte Japanse Anime beginnen (dus Japans gesproken)
Waarschijnlijk zal deze vraag 1000x gesteld zijn maar.. wie kan mij als beginner van Anime en geen enkele kennis van de Japanse taal een titel aanraden?
het is anders een erg grappige 8 delige seriequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe lelijk.Volgensmij wil ik niet eens weten waar het over gaat.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:57 schreef Koranaga het volgende:
Het komt er bij mij maar niet van om anime te kijken op het moment. Veelste druk met werk en... final fantasy X.![]()
Maar natuurlijk wel anime blijven "kopen". Nog even en ik heb een extra hardeschijf DVD-kast dinges nodig.![]()
daar heb ik ook nog wel eens last van, maar je engels heeft er wel baad bij (en je japans ook)quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:01 schreef Maraca het volgende:
Maar soms gaat het wel erg snel met de ondertiteling![]()
druk gewoon op pauze anderzijds ^^ soms scroll ik iets terug om vervolgens wat meer gefocussed te lezen en werkt primaquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:55 schreef Maraca het volgende:
Klopt.. maar dat Japans gaat nog niet echt vlot![]()
Ik had maar drie afleveringen 'gekocht' omdat ik eerst wilde kijken of het wat aan was..
Nu ben ik er helemaal weg van en moet ik wachten tot 'mijn bestelling binnenkomt'![]()
ze zijn niet dood of elkaar verlaten dus goeie kans van welquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef Timmah het volgende:
Nog iemand die de eerste aflevering van Love GetChu! heeft gezien? Erg leuke eerste aflevering... Deze ga ik zeker volgen! Het gaat over een groepje meiden die allemaal een bepaalde reden hebben om seiyuu (Stemactrice) te worden. Komedie met een beetje fanservice hier en daar...
Overigens is de leegte na het eind van Haruhi Suzumiya echt verschrikkelijk. Ik hoop echt op een tweede seizoen...
2de seizoen is zeker beter, goeie humor, verhaal schiet lekker op, vijand is geloofwaardig (en gestoord)quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:24 schreef outcast_within het volgende:
Is full metal panic 2nd season leuk?
Ik vond 1 50/50
Erg goed. De liefdes relatie die apart was. Met die kerel die een bord voor zijn kop had en dat meisje met haar woede aanvallen en haar nukken.
Erg slecht. Er zat geen schot in. Plus de slechterik voelde aan als een soort van team rocket die maar bleef terug komen. I'll get you next time gadget!
Dus bij de laatste afleveringen had ik het wel gehad en gefast forward. is het 2de seizoen beter?
ps. iemand al de wiki verandert van de OP? en een leuke TT weet? open het nieuwe topic zou ik zeggen.
1 50/50 vindenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:24 schreef outcast_within het volgende:
Is full metal panic 2nd season leuk?
Ik vond 1 50/50
Erg goed. De liefdes relatie die apart was. Met die kerel die een bord voor zijn kop had en dat meisje met haar woede aanvallen en haar nukken.
Erg slecht. Er zat geen schot in. Plus de slechterik voelde aan als een soort van team rocket die maar bleef terug komen. I'll get you next time gadget!
Dus bij de laatste afleveringen had ik het wel gehad en gefast forward. is het 2de seizoen beter?
ps. iemand al de wiki verandert van de OP? en een leuke TT weet? open het nieuwe topic zou ik zeggen.
[ Bericht 32% gewijzigd door Zeurberus op 06-07-2006 04:26:41 ]Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
Even snel, gezien ik nog een enorme inhaal reeks heb met lopende series.quote:Op donderdag 6 juli 2006 04:30 schreef Qunix het volgende:
[Anime] [centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is
Info over nieuwe OST's, OP's en ED's die binnenkort uitkomen!
Spirited Away is ZEKER goed, maar kan echt niet op tegen Vampire Hunter D: Bloodlust in dat opzichtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
Edit:
Dat valt voor mij onder de categorie mooie anime.
Van die sfeer makende scenes die mooi zijn om het mooi zijn.
*moet minimaal 1 driehoeksverhouding en een paar schattige karakters in zijn anime hebben(Die ook nog eens op een versimpelde manier worden getekend wanneer ze boos verdrietig of blij zijn als het even kan)
Jupquote:Op donderdag 6 juli 2006 04:39 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Even snel, gezien ik nog een enorme inhaal reeks heb met lopende series.
Naruto = filler?
Bleach = filler?
Hoef ik evt spoiler niet te lezen daar
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:42 schreef Zeurberus het volgende:
melancholy ep 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een heel klein stukje gezien... de serie doet ontzettend ouderwets aan en is waarschijnlijk uitgezonden tijdens de kindertelevisie, 's ochtends vroeg... Je ziet linksboven dan ook de hele tijd hoe laat het is (was)...quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:52 schreef outcast_within het volgende:
ben benieuwd naar die nieuwe nep ppgirls.
wss ga ik het niks vinden. maar ben wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben
de OP en ED zijn echter wel geinigquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:03 schreef blessed19 het volgende:
ik heb zojuist de gehele aflevering geprobeerd te bekijken... man, jezus. wat een k-u-t- serienu weet ik wel weer waarom je alleen het orgioneel van iets moet zien of luisteren... de rest is toch te crappy voor woorden.
Ik vond de serie op zich wel grappig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat fotorolletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe was deze serie eigenlijk ook alweer aan kimigne gerelateerd?
Voorlopig gaat Naruto nog door met de fillers, ookal was het zo dat ze paar weken geleden moesten stoppen. Bleach is net begonnen maar fillers of niet, het is wel vet!quote:Op donderdag 6 juli 2006 04:39 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Even snel, gezien ik nog een enorme inhaal reeks heb met lopende series.
Naruto = filler?
Bleach = filler?
Hoef ik evt spoiler niet te lezen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |