quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef koffiegast het volgende:
http://youtube.com/watch?v=m8osQkB_3R8&feature=Views&page=5&t=t&f=b
nog een mooie (van niet lachen o.a.)
hey, die heb ik ook.quote:
das waaar maar ik wilde eff iets korts kijken en die 2 delige OVA cond ik wel een mooie..quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:19 schreef Sh0g het volgende:
hey, die heb ik ook.2 ep OVA, maar is dat niet iets voor uhh...
??
bij de eerste ep heb ik al flink blauw gelegen van het lachen..quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:02 schreef Sh0g het volgende:
en? en? was het wat?ik had em nog niet gezien, maar het leek mij ook wel geinig.
Tien jaar en nog steeds dat k*t ding niet gevonden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef Qunix het volgende:
One Piece kwam gisteren met een special (dubbel aflevering + 10minuten extraatje aan het einde) omdat de serie 10 jaar bestaat.
Precies.... Ze zijn nu Nico Robin aan het terug veroveren van een grote gevangennis waar Luffy het opneemt tegen tienduizenden mariene ventjes.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tien jaar en nog steeds dat k*t ding niet gevonden?
Was dat niet zo'n pantsu scene?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:27 schreef Sh0g het volgende:
[afbeelding]
Green Green's Midori Chitose.op het moment dat ze uit de bus jumpte in episode 1.
Maar wat een geweldige serie is dit zegIk zit nu bij episode 5 en heb tientallen keren dubbel gelegen van het lachen.
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Animekaraktersquote:Oja, Outcast, je wiki is aangepast![]()
veel leuker ook als die van blessedquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:14 schreef SureZal het volgende:
sh0g heeft wel een Te vette avatar ^__^
Az Baby roeleertquote:Op donderdag 29 juni 2006 03:19 schreef stroopje het volgende:
Omdat alle series te traag gaanheb ik per ongeluk de 1 ep van Aishiteruze Baby gaan kijken en tot mijn verbazing blijkt het een hele goede serie te zijn en ik ben al bij ep 25 ik vind het een top drama serie
![]()
die kleine meisje Yuzuyu is zoo schattig![]()
[afbeelding]
Ga er maar voor zitten:quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef outcast_within het volgende:
Seto Ichitaka uit I``s (Pure). ? aanrader? leuke anime?
De serie vond ik op zich wel redelijk goed: martial arts, special powers, highschool en de nodige ecchi. Het einde is een beetje te open, dat is wel jammer. Dit character is lid van een familie die een oude traditie kent: namelijk dat de eerste man die de blote huid van een vrouw van deze familie aanraakt, met haar moet trouwen. Nou je snapt wel, degene die per ongeluk bovenop haar viel aan het begin van de serie, was gedurende de rest van de serie de lul.quote:Aya Natsume uit Tenjou Tenge. ? ken ik ook al niet vertel, vertel
dank u en ik had er zelfs nog één achter de handquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:14 schreef SureZal het volgende:
sh0g heeft wel een Te vette avatar ^__^
Sorry.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, vragen naar locaties van torrents vinden we ook niet fijn.
Shinzo is een keer uitgezonden op wat toen nog Foxkids heette, dus in het Nederlands.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:04 schreef Sh0g het volgende:
Strawberry, Shinzo is niet gefansubbed. Je kunt voor zulke informatie het beste naar www.anidb.net gaan (dit is geen torrentsite). Dan zoek je ff de anime op en dan zie je meteen dat er geen files van bestaan.
Als er wel files van bestaan, klik je op het kruisje voor de episodes en dan zie je direct welke fansubgroepen de anime hebben gesubbed, wat de bron is (Digital TV, DVD, VHS) en een kwaliteitsbeoordeling. Op die manier weet je direct wat de beste fansub van een bepaalde anime is.
dat zei ik je toch al?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:55 schreef Zeurberus het volgende:
manga is geweldig!
Ik had hetzelfde met Chobits. Ik heb zelf de manga gelezen, en toen ik later nog een deel van de anime bekeek, viel het me erg tegen. De manga is velen malen beter dan de anime. Ook het einde is erin beter verwerkt. vind ik dan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat zei ik je toch al?misschien is die gunparade march een beetje te snel, maar een manga als azumanga daoih is echt vele malen beter dan die kut-anime die ze hebben uitgebracht!
en wat dacht je van those who hunt elves? dat is ook echt een prachtserie waar je soms echt je lach niet kan inhouden. (zelfs niet in een overvolle trein), terwijl ik de anime van those who hunt elves echt te beroerd voor woorden vindt
Bij de voorbeelden kunnen ook nog wel wat characters uit DN Angel of Ichigo 100%quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jeej helpen mensen
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Animekarakters
Je kan het beste even kijken op het forum van de fansubgroep...quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:43 schreef Sputnik het volgende:
Zijn ze bij Blood+ aan het pauzeren ofzo? Heb al tijden geen nieuwe ep meer gezien :/ (ep 32 is de laatste? )
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:02 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Bij de voorbeelden kunnen ook nog wel wat characters uit DN Angel of Ichigo 100%.
ik wist niet dat manga's zo dik waren. is dat gewoon dik papier of 300 blz?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:58 schreef arucard het volgende:
[afbeelding]
Mijn verzameling, ik ben nog maar een paar maanden bezig.
ze zijn niet zo hoog. dat is het geheimquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:31 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik wist niet dat manga's zo dik waren. is dat gewoon dik papier of 300 blz?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |