abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39199449
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:22 schreef Jordy-B het volgende:

de afgelopen dagen heb ik ook REC gezien... Geinige serie, maar naarmate de serie vorderde vond ik hem steeds minder leuk... De volgorde is helemaal verkeerd...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je 'm al helemaal afgekeken dan? Heb de serie ook gezien en het was wel vermakelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 19:12 schreef outcast_within het volgende:

Was dat die offspring van kimi?
Niet dat ik weet in ell geval.

Waarom ben ik elke keer net telaat! Altijd is er wat gebeurd en zie ik allemaal ge-edite posts of ge-delete.

Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora afgekeken en eigenlijk bevallen die korte series me wel.
Kan iemand me er een aanraden om tussendoor te gaan kijken? Ook graag vermelden waar het verhaal een beetje over gaat en hoeveel afleveringen. Teveel gevraagd?

[ Bericht 20% gewijzigd door -Strawberry- op 25-06-2006 08:43:47 ]
pi_39199604
quote:
Op zondag 25 juni 2006 08:38 schreef -Strawberry- het volgende:

Waarom ben ik elke keer net telaat! Altijd is er wat gebeurd en zie ik allemaal ge-edite posts of ge-delete.
Honto-ni it's prolly noting intellesting
quote:
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora afgekeken en eigenlijk bevallen die korte series me wel.
Kan iemand me er een aanraden om tussendoor te gaan kijken? Ook graag vermelden waar het verhaal een beetje over gaat en hoeveel afleveringen. Teveel gevraagd?
Rizelmine seizoen 1? 12 episodes van 14minuten. Over een Meisje dat door de overheid is gekoppeld aan een jongen. Ze zijn allebei iets van 14 ofzo. Het meisje noemt de jongen de hele tijd Dana-sama (hubby/manlief) dit tot zijn ergenis, wat hij ook uit, wat weer leidt tot tranen, wat weer een paar explosies tot gevolg heeft, aangezien de tranen "ontplofbaar" zijn
----
Plaatjes! ^_^
Die nagato van the melancholy staat op de cover van een van de anime. Waarin elke keer een char in dezelfde postie word getekend. De vinger aan je oog plus tong uitsteek pose.
Ik vind deze pose wel erg grappig bij de "droge" nagato

Het Sos logo waardoor er problemen kwamen in een van de eerste episodes.

[ Bericht 35% gewijzigd door outcast_within op 25-06-2006 09:35:58 ]
pi_39200036
quote:
Op zondag 25 juni 2006 09:21 schreef outcast_within het volgende:
-Beschrijving-
Top.
pi_39200176
quote:
Op zondag 25 juni 2006 10:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toppie joppie.
Your welcome.
----

Kan er iemand voor mij een video capture van een paar seconde maken?
Air episode 10 13:55 die scene wWaarin die droge rustige ultra happy zegt
----
edit ipv post: full metal panic is tof! 1ste ep net gekeken. Ik hou wel van een dramatisch begin wat daarna weer grappig word. (rizelmine met die trein)
spoiler voorgevoel. Hij gaat in de problemen komen door de foto's die die ene vrouw maakt die op de kluns meisje van green green lijkt + het gebruik van zijn echte naam + mss die ene klasgenoot die ook die tijdschriften heeft
---
Demmit: ep 2 gekeken wil meteen door naar 3. maar zit niet in de planning... enfin word weer zo'n serie die ik binnen een paar dagen gekeken heb

[ Bericht 14% gewijzigd door outcast_within op 25-06-2006 12:16:03 ]
  zondag 25 juni 2006 @ 11:44:48 #35
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_39201506
quote:
Op zondag 25 juni 2006 00:47 schreef Qunix het volgende:
Ik ga nu de laatste ep kijken van Golden Boy en dan heb ik die uit
Toffe kleine serie en dat uit 1995
ik zei toch dat ie grappig was
zonde dat die maar 6 eps duurt

maarja....nu ik toch vakantie heb zal ik binnenkort wel eens beginnen met het kijken van hajime no iippo...qunix blijft aan mijn kop zeuren erover -_- en one piece moet ik ook van heb gaan kijken......mijn tijd wat doe je!
pi_39205630
quote:
Op zondag 25 juni 2006 08:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
REC
Heb je 'm al helemaal afgekeken dan? Heb de serie ook gezien en het was wel vermakelijk.
SPOILER
Daarom juist... da's de verkeerde volgorde.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39206389
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:05 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Daarom juist... da's de verkeerde volgorde.
Laat maar.
Ik snapte jou gewoon niet.
pi_39206416
Lees anders m'n eerste post over REC nog even rustig door, joh... en de post van mschol als je het dan nog niet begrijpt...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:54:56 #39
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_39207181
De REC volgorde was goed joh.
SPOILER
  zondag 25 juni 2006 @ 15:01:25 #40
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_39207357
quote:
Op zondag 25 juni 2006 09:21 schreef outcast_within het volgende:
Rizelmine seizoen 1? 12 episodes van 14minuten.
24 episodes (2 seizoenen). Ik ga ook op zoek, lijkt me wel grappige serie.
pi_39207596
even ter info voor de mensen die himawari k9ijken:
de serie zal 12 episodes zijn en zal, mocht hij gelicensed worden, gewoon gesubed blijven worden door mendori
aangezien het een minder belangrijk project is bij hun zal het wel eff duren voordat er weer een ep uit is
pi_39208853
Nu ook GTO Live Action uit.
Toffe live action. In het begin weinig verschil met de anime versie en dan wordt het verschil wel groter.

Ik ga nu verder kijken naar Hajime No Ippo en daarna aan Black Cat, Bubblegum Crisis Tokyo 2040, Cowboy Bebop en Samurai Champloo.
pi_39208997
GTO Live Action is al jaren beschikbaar...

Leuke serie wel, maar ik vind hem minder leuk dan de animé...
pi_39218390
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef Jordy-B het volgende:
GTO Live Action is al jaren beschikbaar...

Leuke serie wel, maar ik vind hem minder leuk dan de animé...
Ik bedoel uitgekeken

Ja... Ik vind de anime ook leuker.
pi_39222334
Net begonnen aan Karin
een serie van 24 episodes a 23 minuten gesubbed door a.f.k.

het gaat over Maaka Karin, zij is lid van een family vampieren (bestaande uit pa, ma, zusje en broer). echter i.p.v. het drinken van bloed om in leven te blijven heeft zij een heel ander probleem:
Zij maakt teveel bloed aan waardoor het afentoe nogal een kliederboel wordt
Zij kan overdag wel gewoon naar school aangezien zonlicht haar niks doet.

op een dag komt er in haar klas een transfer student, deze jongen ziet op de avond nadat hij geintroduceerd is Maaka een man bijten (dont ask, weet niet exact hoe dit zit, is mij in iedergeval nog niet duidelijk).**

de dag daarop ontwijkt maaka hem , voornamelijk omdat haar hart steeds sneller slaat wanneer hij in de buurt is en zij wil geen 'ongelukje' krijgen in zijn bijzijn aangezien alleen de familie weet van haar probleem.

** zie spoiler >
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door mschol op 26-06-2006 00:19:36 ]
  zondag 25 juni 2006 @ 23:19:10 #46
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_39228568
Ik wil een tvp plaatsen maar het schijnt dat de -edit: doe eens normaal - die verwijderen.

Dus.... Uhm.....

Ik raad mensen aan om Honey & Clover te kijken!

[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 26-06-2006 00:04:37 ]
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_39237670
quote:
Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef mschol het volgende:
Net begonnen aan Karin
Ik ben nu bij ep. 18
Best een leuke serie
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_39237700
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef RipCore het volgende:
Ik wil een tvp plaatsen maar het schijnt dat de -edit: doe eens normaal - die verwijderen.

Dus.... Uhm.....

Ik raad mensen aan om Honey & Clover te kijken!
iets zegt mij dat daar een minder positieve benaming voor mod moest staan

En H&C is passe

Geloof dat nagenoeg iedereen in deze thread die wel heeft gezien
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  maandag 26 juni 2006 @ 03:53:51 #49
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_39238263
quote:
Op maandag 26 juni 2006 02:36 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

als ik me goed kan herinneren maakte hij de mods uit voor dienders van ene snorremans met de initialen A.H
quote:
En H&C is passe

nope. staat wel op mijn 'to get list' maar ergens onderaan.

ik vind het een beetje een wazig getekend figuurtje.

eind juni start wel de opvolger H&C 2 en d'r moet ook nog een live-action movie uitkomen. zal mij benieuwen wie of wat dat kleine, vage meisje moet gaan spelen.
  maandag 26 juni 2006 @ 08:07:02 #50
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_39239083
Zo, nu de voetballerij voor Nederland voorbij is heb Haruhi weer in ere hersteld als mijn avatar...
tvp
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_39239490
quote:
Op maandag 26 juni 2006 02:36 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

En H&C is passe

H&c heb ik afgekapt na 5 eps.. ik vond het een serie///
pi_39240154
quote:
Op maandag 26 juni 2006 08:51 schreef mschol het volgende:

[..]

H&c heb ik afgekapt na 5 eps.. ik vond het een serie///
Ik ook (mateloos lopen irriteren aan die dwerg) Maar wel net genoeg romantische draad dat ik em in een paar dagen helemaal had afgekeken. Zou er eigenlijk een vervolg komen? (die zou ik ook weer kijken denk ik )
----
De muziek in FMP :s lijkt die op die van de a-team? of een andere jaren 80 serie?
  maandag 26 juni 2006 @ 10:52:59 #53
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_39241889
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ik ook (mateloos lopen irriteren aan die dwerg) Maar wel net genoeg romantische draad dat ik em in een paar dagen helemaal had afgekeken. Zou er eigenlijk een vervolg komen? (die zou ik ook weer kijken denk ik )
----
De muziek in FMP :s lijkt die op die van de a-team? of een andere jaren 80 serie?
Die muziek komt idd sterk overeen met de soundtrack van the A-team...
Toen ik het voor het eerst hoorde begon ik meteen de theme van the A-team te neuriën.

Honey & Clover heeft het bij mij niet gered, het sloeg gewoon niet aan bij mij...
Het miste net dat ene element (wat ik niet zo kan benoemen) om mij geinteresseerd genoeg te houden om de serie af te kijken... Ik heb hem inmiddels op een DVD'tje staan, misschien geef ik de serie nog wel een kans en kijk ik hem verder in de zomervakantie...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_39248413
quote:
Op maandag 26 juni 2006 02:33 schreef SureZal het volgende:

[..]

Ik ben nu bij ep. 18
Best een leuke serie
Vond alleen het einde toch een beetje minder. Maar is op wel een leuke serie. Het is 1 van de weinige serie's in die genre die ik heb gezien
You don't know me and i don't know you
pi_39249480
Ik heb net Saikano binnen
Dit lijkt mij echt een Super anime. De film komt al het goed is volgend jaar uit en die wil ik ook heeeel graag zien. check de trailer van de film op de site van Mishicorp
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_39250816
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef Droid het volgende:

[..]

Vond alleen het einde toch een beetje minder. Maar is op wel een leuke serie. Het is 1 van de weinige serie's in die genre die ik heb gezien
tot nu toe (ep 13) bevalt ie me erg goed
wanneer hapt ze toe
pi_39251094
Ik vroeg me af of er een leuk artikel ergens is over Type personages.

inclusief voorbeelden enzo.
pi_39251877
hoera! een aantal daagjes vrij van school, dus ga ik als een otaku spelen.

tevens een tvp!
pi_39252972
Ik heb gelukkig vakantie

En heb prijsvraag gewonnen... tevens mschol ook
pi_39253894
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:01 schreef Qunix het volgende:
Ik heb gelukkig vakantie

En heb prijsvraag gewonnen... tevens mschol ook
was het een anime prijsvraag wat heb je gewonnen?

Ik ben net 50minuten voordat ik moest werken afgebeld.
dat word fmp afkijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')