abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:10:07 #181
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_39417429
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:05 schreef outcast_within het volgende:

[..]

"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_39417783
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:10 schreef RipCore het volgende:

[..]

pi_39417816

geen Smilie slowchats
school rumble ben ik benieuwd naar
pi_39417856
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef mschol het volgende:

geen Smilie slowchats
school rumble ben ik benieuwd naar
Deze was nodig.

Ik was zwaar beledigd en op mijn zieltje getrap vanwege een ordinaire ik vond de poll iets anders dan geweldig mening.
Dus daar moest ik mijn blijk van afkeuring aan geven
Om vervolgens een kusje te krijgen
zodat we de ruzie weer konden bijleggen.

Smiley-slowchat met inhoud msholb
pi_39418814
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 09:29 schreef RipCore het volgende:

[..]

Ik had die serie in mijn Top3 bij die verkiezingen, maar dat was ZO kut geregeld dat mijn votes nooit meegenomen zijn in de telling.

Idd goeie shit!

hij had gewoon de laatste trein gemist
pi_39432968
Animecon was tof...

'k ben vanaf de opening (11 uur voor de zaterdagtickets) tot na de cosplay contest gebleven... Lekker veel toffe spullen zien liggen in de dealersroom en ook gemerkt dat er tussen tien meter soms meer dan tien euro verschil zit. Het enige wat ik echt jammer vond, was dat de enige videovertoning die ik ècht wilde zien (Saikano OVA) tegelijk was met de cosplay contest.
Oh ja... en het was bloedverziekend heet in Almelo... [zweet gutsend in de bilnaad-smiley]

De Cosplay Contest was verreweg het leukste van de dag en er liepen sowieso gigantisch veel cosplayers rond op het terrein (waarschijnlijk zelfs meer dan normaal geklede mensen)... vooral veel Naruto-figuren, maar ook een paar hele schattige Chi's en een hele zooi aan schoolmeisjes
Bij de contest waren er veel problemen met het geluid (vrijwel iedere act de verkeerde CD en de microfoons vielen steeds uit), maar gelukkig was het geinigste karakter zonder geluid...
Het was namelijk Hard Gay!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39433045
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
Animecon was tof...

'k ben vanaf de opening (11 uur voor de zaterdagtickets) tot na de cosplay contest gebleven... Lekker veel toffe spullen zien liggen in de dealersroom en ook gemerkt dat er tussen tien meter soms meer dan tien euro verschil zit. Het enige wat ik echt jammer vond, was dat de enige videovertoning die ik ècht wilde zien (Saikano OVA) tegelijk was met de cosplay contest.
Oh ja... en het was bloedverziekend heet in Almelo... [zweet gutsend in de bilnaad-smiley]

De Cosplay Contest was verreweg het leukste van de dag en er liepen sowieso gigantisch veel cosplayers rond op het terrein (waarschijnlijk zelfs meer dan normaal geklede mensen)... vooral veel Naruto-figuren, maar ook een paar hele schattige Chi's en een hele zooi aan schoolmeisjes
Bij de contest waren er veel problemen met het geluid (vrijwel iedere act de verkeerde CD en de microfoons vielen steeds uit), maar gelukkig was het geinigste karakter zonder geluid...
Het was namelijk Hard Gay!
omg
pi_39433997
Dat was echt geweldig bedacht... Bij sommige acts was sowieso briljante humor, maar bij Hard Gay lag het hele publiek echt onder de stoelen van het lachen...

Hij kwam op als een soort naruto-figuur, geloof ik, en de act was ook nogal naruto-achtig... Vervolgens was er een kleine transformatie (hij deed z'n jas en z'n hoofdoek af) en daar stond ineens een hyperactieve Hard Gay... En hij ging iedereen op het podium bij langs... Lekker tegen het jurytafeltje aanrijden en de hele tijd tegen de presentator bupsen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39434061
Geniaal, zucht wil weer op youtube hard gay humor zien
maar klote pc geeft opeens errors met flash
pi_39436648
Tijd om aan School Rumble te beginnen.

Tsukamoto Tenma is an ordinary 2nd year high school student who has fallen in love with one of her classmates, Karasuma Ooji. However, currently she is unable to confess her feelings to him. To make things worse, she found out that Karasuma is transferring to another school in a year. On the other hand, Tenma's other classmate, Harima Kenji (who is a delinquent) is also in love with Tenma. Not being able to confess his feelings, Harima gets depressed day by day.
pi_39437278
Animecon was inderdaad tof. Vooral toen in de namiddag de Gameroom leegliep en ik heerlijk alle hyperactieve japanse knoppenram-trommel-ritme-spelletjes heb ik uit kunnen proberen. Heerlijk. Niet al te veel gekocht enzo, want ik had al mn mangas al ingeslagen op Archonia (Loveless, XXXholic, Negima, Tsubasa Chronicle en Chobits). Op de con heb ik de Evangelion Films en Loveless DVD 3 ingeslagen. Verder kreeg ik nog Golden Boy DVD 2 als verjaardagscadeautje van een vriendin van me.

Topdag... jammer van het lange reizen alleen.
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_39445677
Dubbel..
pi_39445678
Ik ga even voor een tijdje van mijn vakantie genieten.
Minder posten en anime kijken dus, helaas. But I'll be back.
  zondag 2 juli 2006 @ 13:12:31 #194
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_39447035
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 23:25 schreef Intronic het volgende:
Tijd om aan School Rumble te beginnen.

*knip*
Een goede keuze.
Als je van leipe humor houdt dan is dit de serie voor je, want deze serie is echt leip.
Meesterlijke serie.

Seizoen 2 is ook meesterlijk alleen jammer dat WannabeFansubs op z'n gat ligt doordat ze verkeerde keuzes hebben gemaakt om hun website op te zetten. Hun host heeft de site offline gehaald omdat ze DDos-aanvallen kregen.
De fansubs van WF zijn kwalitatief veruit superieur aan die van Your Mom fansubs.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_39449230
omg, bestaat er een Saikano OVA?
Ik ben nu bezig met de anime en kan echt niet wachten op de film! (voor een trailer check de site van MishiCorp)

IWGP Vol. 1 is ook binnen

en meteen ff een plaatje van mn manga's

[ Bericht 53% gewijzigd door SureZal op 02-07-2006 15:21:30 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_39449600
dubbel
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_39451041
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:01 schreef SureZal het volgende:
ja, dus... ik wist het ook niet..
  zondag 2 juli 2006 @ 17:50:51 #198
63613 outcast_within
of toch niet
pi_39452763
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:01 schreef SureZal het volgende:
Ik ben nu bezig met de anime en kan echt niet wachten op de film! (voor een trailer check de site van MishiCorp)

IWGP Vol. 1 is ook binnen

en meteen ff een plaatje van mn manga's
[afbeelding]
heb je daar speciale plastic zakjes voor gekocht?

en jij dubbel aardbei dubbel

trouwens dag aardbei
  zondag 2 juli 2006 @ 19:29:22 #199
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_39455158
Ik ga binnenkort naar een boekenfestijn, ik had gehoord dat ze daar tokyopop manga hebben voor 2 euro (normaal zijn ze 10 euro of meer).

www.boekenfestijn.com

[ Bericht 1% gewijzigd door arucard op 02-07-2006 19:57:43 ]
O)))
  zondag 2 juli 2006 @ 19:37:46 #200
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_39455356
Ziet er goed uit (lees gratis), maar om nou helemaal naar Utrecht te gaan. Al had ik wel graag Samurai Deeper Kyo willen meegrabbelen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 2 juli 2006 @ 19:58:31 #201
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_39455824
Anders kijk in de agenda, daar staan nog meer plaatsen waar ze komen.
O)))
pi_39455952
Ep 52 van Hajime no Ippo gezien. Hele toffe serie!
pi_39464017
net Amaenaideyo_Katsu 12 gezien

wel een aardige ep alleen is in mijn opinie het verhaal nog niet af, hopen dat dit wel in 13 gebeurd..
  maandag 3 juli 2006 @ 01:59:14 #204
69211 koffiegast
langzinnig
pi_39464698
quote:
Op maandag 3 juli 2006 01:13 schreef mschol het volgende:
net Amaenaideyo_Katsu 12 gezien

wel een aardige ep alleen is in mijn opinie het verhaal nog niet af, hopen dat dit wel in 13 gebeurd..
juist niet
morge ouran 13 en katsu 12
(waar blijft high school girls? :/)
pi_39465296
Die plastic dingen krijg ik altijd bij de manga (en ik laat ze er omheen zitten omdat ze zo niet beschadigen lees veel op werk dus met vervoeren is het super handig)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_39466166
quote:
Op maandag 3 juli 2006 01:59 schreef koffiegast het volgende:

[..]

juist niet
huh? leg eens uit?
quote:
morge ouran 13 en katsu 12
(waar blijft high school girls? :/)
* wacht gezellig mee , kan ook niet wachten
pi_39467720
Eindelijk Chrno Crusade afgekeken! Wat een schattig einde.
Ben een beetje door mijn anime heen. Misschien moet ik Resevoir Chronicles maar bestellen.
Hoe ver staat Bleach ondertussen?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  maandag 3 juli 2006 @ 10:37:37 #208
119725 Draaim0len
FenderJazzBass
pi_39467821
Iemand eigenlijk naar de Anime Convention geweest??
Hierbij distantieer ik mij volledig van het bovenstaande.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:24:35 #209
69211 koffiegast
langzinnig
pi_39468931
quote:
Op maandag 3 juli 2006 08:44 schreef mschol het volgende:

[..]

huh? leg eens uit?
[..]
van mijn part mag katsu wel langer duren
pi_39468975
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef koffiegast het volgende:

[..]

van mijn part mag katsu wel langer duren
ahh die fiets, m tja zou ik opzich ook niet erg vinden alleen wordt het dan misschien wat langdradig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')