Deze was nodig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef mschol het volgende:
geen Smilie slowchats
school rumble ben ik benieuwd naar
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:29 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik had die serie in mijn Top3 bij die verkiezingen, maar dat was ZO kut geregeld dat mijn votes nooit meegenomen zijn in de telling.
Idd goeie shit!
omgquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
Animecon was tof...
'k ben vanaf de opening (11 uur voor de zaterdagtickets) tot na de cosplay contest gebleven... Lekker veel toffe spullen zien liggen in de dealersroom en ook gemerkt dat er tussen tien meter soms meer dan tien euro verschil zit. Het enige wat ik echt jammer vond, was dat de enige videovertoning die ik ècht wilde zien (Saikano OVA) tegelijk was met de cosplay contest.
Oh ja... en het was bloedverziekend heet in Almelo... [zweet gutsend in de bilnaad-smiley]
De Cosplay Contest was verreweg het leukste van de dag en er liepen sowieso gigantisch veel cosplayers rond op het terrein (waarschijnlijk zelfs meer dan normaal geklede mensen)... vooral veel Naruto-figuren, maar ook een paar hele schattige Chi's en een hele zooi aan schoolmeisjes
Bij de contest waren er veel problemen met het geluid (vrijwel iedere act de verkeerde CD en de microfoons vielen steeds uit), maar gelukkig was het geinigste karakter zonder geluid...
Het was namelijk Hard Gay!
Een goede keuze.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:25 schreef Intronic het volgende:
Tijd om aan School Rumble te beginnen.![]()
*knip*![]()
ja, dus... ik wist het ook niet..quote:Op zondag 2 juli 2006 15:01 schreef SureZal het volgende:
omg, bestaat er een Saikano OVA?
heb je daar speciale plastic zakjes voor gekocht?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:01 schreef SureZal het volgende:
omg, bestaat er een Saikano OVA?
Ik ben nu bezig met de anime en kan echt niet wachten op de film! (voor een trailer check de site van MishiCorp)
IWGP Vol. 1 is ook binnen![]()
en meteen ff een plaatje van mn manga's![]()
[afbeelding]
juist nietquote:Op maandag 3 juli 2006 01:13 schreef mschol het volgende:
net Amaenaideyo_Katsu 12 gezien
wel een aardige ep alleen is in mijn opinie het verhaal nog niet af, hopen dat dit wel in 13 gebeurd..
quote:
* wacht gezellig mee , kan ook niet wachtenquote:morge ouran 13 en katsu 12
(waar blijft high school girls? :/)
ahh die fiets, m tja zou ik opzich ook niet erg vinden alleen wordt het dan misschien wat langdradigquote:Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]
van mijn part mag katsu wel langer duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |