juist nietquote:Op maandag 3 juli 2006 01:13 schreef mschol het volgende:
net Amaenaideyo_Katsu 12 gezien
wel een aardige ep alleen is in mijn opinie het verhaal nog niet af, hopen dat dit wel in 13 gebeurd..
quote:
* wacht gezellig mee , kan ook niet wachtenquote:morge ouran 13 en katsu 12
(waar blijft high school girls? :/)
ahh die fiets, m tja zou ik opzich ook niet erg vinden alleen wordt het dan misschien wat langdradigquote:Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]
van mijn part mag katsu wel langer duren
Zie de vorige pagina...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:37 schreef Draaim0len het volgende:
Iemand eigenlijk naar de Anime Convention geweest??
kippevelquote:Op maandag 3 juli 2006 16:14 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb net de pita ten manga 7 en 8 (het einde dus van de serie) gelezen.
Kippevelzo mooi
Is dat dr echte stemquote:Op maandag 3 juli 2006 18:41 schreef koffiegast het volgende:
stem/persoon van suzumiya :
http://youtube.com/watch?v=z1Vc7bjCojo&feature=TopRated&page=3&t=t&f=b
(ik weet het is youtube, maar het is tog wel ff apart)
misschien een mooie gelegenheid om kennis te maken met manga. de voornaamste redenen dat ik geen manga lees zijn:quote:Op zondag 2 juli 2006 19:29 schreef arucard het volgende:
Ik ga binnenkort naar een boekenfestijn, ik had gehoord dat ze daar tokyopop manga hebben voor 2 euro (normaal zijn ze 10 euro of meer).
www.boekenfestijn.com
blijkbaar, ik vond het al wat klinke op suzumiya, maar toen ze het ook voordeed... moet hem zijnquote:
1. word zoiets ook gesubbed? ze hebben nogal veel lol.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef koffiegast het volgende:
[..]
blijkbaar, ik vond het al wat klinke op suzumiya, maar toen ze het ook voordeed... moet hem zijn
^_^quote:Op maandag 3 juli 2006 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
kippevel
verschilt de manga veel met de anime?
ik denk dat ik het allemaal gewoon gemist hebquote:Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
^_^
goed he
en ja ... nog niets gelezen in dit topic over de manga van pita - ten?
1. dunnoquote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. word zoiets ook gesubbed? ze hebben nogal veel lol.
2. die stem is toch gedubbed of niet? is zijn niet gewoon degene die het liedje zingt?
euh...het kabinet is gevallenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:51 schreef uppie83 het volgende:
Vanwege computer problemen ongeveer anderhalve week uit de running geweest... en om nou anderhalf topic te gaan doorspitten...![]()
Kan iemand een samenvatting geven van de belangrijkste punten?
Van deze topicreeks natuurlijk doosquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:52 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
euh...het kabinet is gevallen
denk dat je het dan wel gehad hebt
oooooooooohquote:
Euh...gewoon kijken in de volgorde dat het gereleased is, dan is de verrassing (als die er al is) des te leuker.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:47 schreef Sh0g het volgende:
dussuh.. haruhi suzuki melancholy jiujutsu is compleet, 14 episodes.
nu begreep ik dat de serie niet chronologisch is opgebouwd. ik zag zo op animenewsnetwork dat de chronologische volgorde van de serie de volgende is: 2, 3, 5, 10, 13, 14, 4, 7, 6, 8, 1, 12, 11, 9.
Nu was mijn vraag: is het nog van belang voor het verhaal dat ze dat op deze manier hebben gedaan? Heeft het een belangrijke functie? Of is dit alleen maar gedaan om de kijkers een beetje te fokken. Want is het niet jammer dat het einde van de serie al in ep 9 wordt getoond? Of is dit niet-chronologische nu de reden dat deze serie zo'n ongelooflijk hoge rating heeft gekregen...
matrix deel 3 is wel het einde hè, en niet het begin of het middenstuk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:18 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Euh...gewoon kijken in de volgorde dat het gereleased is, dan is de verrassing (als die er al is) des te leuker.
Je gaat the matrix 3 toch ook niet kijken voor deel 2 of 1 omdat er misschien iets in verklaard word.
Geniet van de vaagheid
terwijl er zo veel over verteld is..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:06 schreef SureZal het volgende:
geen idee, nog nooit van de serie gehoord... (en volgens mij velen met mij)
heb 'em nu ook gezienquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef mschol het volgende:
(over: itsudatte my santa)
bij de eerste ep heb ik al flink blauw gelegen van het lachen..
zo 2 eerst nog wat dingen regelen...
net ook ep 2 gezien..
ook grappig.. er zit alleen een ep3 preview bij
Niet alle manga is 10 euro, dat ligt aan de uitgever. De gemiddelde prijs is iets van 7,50 denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:10 schreef Sh0g het volgende:
[..]
misschien een mooie gelegenheid om kennis te maken met manga. de voornaamste redenen dat ik geen manga lees zijn:10 euro per manga is toch wel prijzig voor een niet-werkende student
Vandaag ben ik ff bij Piet Snot geweest, een comicwinkel aan de vismarkt in Utrecht. Voor het eerst in mijn leven heb ik manga in handen gehad.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:11 schreef arucard het volgende:
Niet alle manga is 10 euro, dat ligt aan de uitgever. De gemiddelde prijs is iets van 7,50 denk ik.
enkele van mijn favorieten:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:16 schreef Maraca het volgende:
Ik wil nu ook eens beginnen met het kijken naar Anime..Ben een grote fan van DragonballZ, maar ik wil nu aan echte Japanse Anime beginnen (dus Japans gesproken)
Nu zit ik al een beetje op bol.com te kijken naar films, maar volgens mij is dat gewoon engels, terwijl ik liever een DVD heb met de japanse taal en nederlands/engelse ondertiteling..
Waarschijnlijk zal deze vraag 1000x gesteld zijn maar.. wie kan mij als beginner van Anime en geen enkele kennis van de Japanse taal een titel aanraden?![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Maraca het volgende:
* Maraca noteert
Wat vinden jullie trouwens van Spirited Away?
zie mijn edit, daar verkopen ze R2 dvd'squote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Maraca het volgende:
Het probleem is vaak dat die DVD's regio 1 en 3 zijn
[Anime] [centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:16 schreef Maraca het volgende:
Ik wil nu ook eens beginnen met het kijken naar Anime..Ben een grote fan van DragonballZ, maar ik wil nu aan echte Japanse Anime beginnen (dus Japans gesproken)
Nu zit ik al een beetje op bol.com te kijken naar films, maar volgens mij is dat gewoon engels, terwijl ik liever een DVD heb met de japanse taal en nederlands/engelse ondertiteling..
Waarschijnlijk zal deze vraag 1000x gesteld zijn maar.. wie kan mij als beginner van Anime en geen enkele kennis van de Japanse taal een titel aanraden?![]()
Ah bedankt..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
[Anime] [centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is
Dit zijn gewoon de nieuwste series...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |