Ach, als het maar een piemel heeftquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige homo's val ik niet op nee.
Jij valt toch oko niet op alle hetero's?
Nee, niet alle. *kuch* Erik *kuch*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar niet alle.
Nee.quote:
Haal maar weg dan. Ik heb in alle vluggigheid niet echt gelet op de esthetische kwaliteit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:06 schreef Bupatih het volgende:
Die dubbele punt staat zo best wel stom!
Nu lijkt het meer op een gebiedende wijs.
Zoenende mannenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
eensch![]()
maar dat geldt eigenlijk ook voor niet-homo's oftewel hetero's
The horror!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:11 schreef Bupatih het volgende:
Het fotoboek is weer eens kapot!
In de meeste gevallen wel maar een beschaaft kusje kan wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
eensch![]()
Bijna net zo erg als een bultje op je tong!quote:
Doe er wat aan danquote:
Ik hoop dat je onverwacht in een groot gezelschap homo's terechtkomt die allemaal beschaafde kusjes gaan geven aan elkaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In de meeste gevallen wel maar een beschaaft kusje kan wel.
En nee bij homo's vind ik van niet en ja ik klink nu bekrompen![]()
Liever een tong op je bultje, dan een bultje op je tongquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als een bultje op je tong!
Ik heb het al tegen Knut gezegd, maar die reageert niet echt.quote:
Je klinkt niet alleen zo, het is ook wel een beetje bekrompen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In de meeste gevallen wel maar een beschaaft kusje kan wel.
En nee bij homo's vind ik van niet en ja ik klink nu bekrompen![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef rena het volgende:
[..]
Liever een tong op je bultje, dan een bultje op je tong![]()
![]()
![]()
Das veul ergerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als een bultje op je tong!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het zou zomaar jouW grapje kunnen zijn.
Stiekem vind ik dat best geil ....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop dat je onverwacht in een groot gezelschap homo's terechtkomt die allemaal beschaafde kusjes gaan geven aan elkaar.
Zolang het niet overdreven wordt kunnen hetero's wat zoenen op straat betreft toch nog wel door de beugel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
eensch![]()
quote:
Moet jij nu hier?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:16 schreef IshQ het volgende:
[..]
Zolang het niet overdreven wordt kunnen hetero's wat zoenen op straat betreft toch nog wel door de beugel?
Homo's zie ik zo liever niet, erg hypocriet, maar ik zal vast niet de enige zijn die dat erg onsmakelijk vindt. Zegt niks over homo's zelf, het zijn vaak erg vriendelijke mensen!
Je moet lief doen tegen newbies van tante Copycat!quote:
Wat een stomme post.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:16 schreef IshQ het volgende:
[..]
Zolang het niet overdreven wordt kunnen hetero's wat zoenen op straat betreft toch nog wel door de beugel?
Homo's zie ik zo liever niet, erg hypocriet, maar ik zal vast niet de enige zijn die dat erg onsmakelijk vindt. Zegt niks over homo's zelf, het zijn vaak erg vriendelijke mensen!
Hij is geen newbie en ik ken hem al van EXA. En CopyCatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet lief doen tegen newbies van tante Copycat!
Iedereen boven de 140.000 is een newbie!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hij is geen newbie en ik ken hem al van EXA. En CopyCat.
Vooral dat laatste zinnetjequote:
Yeah right.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien wel beter dan dat jij jezelf kent...
onder?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen boven de 140.000 is een newbie!
Ja, inderdaad.quote:
Als je zegt van "Bah, zoenende homo's" en daarna "maar ik heb niks tegen homo's ze zijn erg vriendelijk meestal".quote:
Whihi.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Zoenende mannen. [afbeelding]
Zolang het maar geen homo's zijn natuurlijk.
Ik dacht dat ik aardig duidelijk was, ik mag ze wel, maar hoef ze niet te zien zoenen oid. Ik praat mezelf niet goed, maar zo kan je het wel zien natuurlijk...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je zegt van "Bah, zoenende homo's" en daarna "maar ik heb niks tegen homo's ze zijn erg vriendelijk meestal".
Het klopt gewoon niet. Alsof je jezelf goed wilt praten, het minder hypocriet wil laten lijken, maar eigenlijk bereik je alleen een averechts effect.
Hehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, SHO is diepgaander dan dat je op het eeste moment zou denken...
Dan kijk je toch de andere kant opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef IshQ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik aardig duidelijk was, ik mag ze wel, maar hoef ze niet te zien zoenen oid. Ik praat mezelf niet goed, maar zo kan je het wel zien natuurlijk...
Hehehee, juist. Maar die zie je nooit op straatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:27 schreef alwaysthebest het volgende:
IshQ, met elkaar aflebberende vrouwen heb je zeker minder moeite?
.
Vast wel. Alleen is doorgaans één van de 2 niet herkenbaar zijnde "vrouw".quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef IshQ het volgende:
[..]
Hehehee, juist. Maar die zie je nooit op straat![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef IshQ het volgende:
[..]
Hehehee, juist. Maar die zie je nooit op straat![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vast wel. Alleen is doorgaans één van de 2 niet herkenbaar zijnde "vrouw".
Ik zei toch dat ik hypocriet wasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Als je dan zo nodig iets tegen zoenende homo's hebt, dan moet je ook wel consequent zijn. Niet zo half-half.
Hypocraat.
Ja, maar nu spuug ik op je.quote:
Nee midden op straat ga ik voor je neus zoenen.quote:
Homo!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee midden op straat ga ik voor je neus zoenen.
Aangenaamquote:
Wat doet dat ielige gedrocht hier?quote:
Gelukkig maar.quote:
Ja, ik vroeg me ook al af waarom jij hier bentquote:
Ik ben niet ieligquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me ook al af waarom jij hier bent![]()
Ik wist wel wat XcUZ_Me bedoelde hoor, hoef je geen voorbeeld van te geven.quote:
Zal ik het dan maar doen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
* wacht op het inkoppertje: "maar wel een gedrocht".
Dank uquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen?
Maar wel een gedrocht.
Ik hoop dat ze een goede stomerij hebbenquote:
Hahahahhaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een goede stomerij hebben.
Ben je dik dan?quote:
Wie ben jijquote:
Enorm.quote:
De bedpartner van Airelle. Ofzoquote:
Jeetje.quote:
Ja, het is afschuwelijkquote:
Ha! Dat wordt vast en zeker een trektocht!quote:
Tania!quote:
Ja, en er komt alleen maar sjorriemorriequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha! Dat wordt vast en zeker een trektocht!![]()
![]()
!!111
*kras*quote:
Gelukkig neem ik het niet te zwaar opquote:
Gelukkig ben ik ook echt serieusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukkig neem ik het niet te zwaar op.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania!Jouw smaak!
Ik ga steeds meer van je houden!
Whihihi!!! Deksels, je zei 'komt'quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en er komt alleen maar sjorriemorrie.
Krijg je...trek?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef PeRi het volgende:
Ik krijg honger door al dat homogepraat.
Ga nou maar wat eten.quote:
quote:
quote:
Ja, alleen is het FB een beetje stukkig op het momentquote:
Enormquote:
Bij mij nog nooitquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef PeRi het volgende:
Maikuuuuuul.
quote:
Omdat niet je gelooft, like duh.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:46 schreef DaMart het volgende:
Jullie gaan hard zeg... en waarom sta ik niet in de TT na mijn kloononthullingen?![]()
Was ik daar te vroeg mee of zo in de vorige topic?
Is dat een Hooibaaltje imitatie of doe je een willekeurige Turk na?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat niet je gelooft, like duh.
en omdat klonen kut zijn...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
Omdat niet je gelooft, like duh.
Net als jouw avatar.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:52 schreef Svensational het volgende:
Net als jouw avatar.
Ik ook nietquote:
Om toch.quote:
Ik wel.quote:
Ik wil nog wel een kloon...quote:
ja, nee, dát is opbouwende kritiekquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
Om toch.
Bupa-humor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:07 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik maar 's voor een Heinz-ava ga...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor babette, omdat ze zo lief is tegen mij.
en, hoe staat ie??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor babette, omdat ze zo lief is tegen mij.
Tof.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
en, hoe staat ie??
ik zou zeggen, laat ze vooral online staan.... want op maandagochtend ga ik geheit voor de bovenste![]()
Oiquote:
DAMART!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:09 schreef DaMart het volgende:
Het ironische is, dat toen ik een tijdje geleden zei dat Spinvis kut is, wat de teksten maar weer bewijzen, ik werd doorverwezen naar The Box voor muziek.
Blijkbaar wist die persoon Spinvis goed te kwalificeren, want hoger dan het niveau Foxkids komt het niet! En zelfs The Box schat ik hoger in.
dat dacht ik welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:21 schreef Bupatih het volgende:
Tof.! En die bovenste had ik expres gemaakt, voor als je een boze bui hebt.
![]()
![]()
dat kom je bij Heinz veelvuldig tegenquote:
quote:
Heinz staat ver boven de rest, de term 'strip' is eigenlijk te min...quote:
toen mijn papa - die waar mogelijk nog een grotere fan is - 50 werd, hadden we de uitnodiging ook zo gemaakt, met zelf ingevulde ballonnetjes...quote:
Over 1 week zie ik hem livequote:
Eigenlijk moet ik dus gewoon meeloperig, zonder enige eigen mening die Maikuuulmuziek leuk vinden om tof gevonden te worden door jou?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DAMART!JE DAALT IN MIJN ACHTING!!!111uno!!!
Oh, je reageerde helemaal niet op mijquote:
Nee, je moet het gewoon leuk vinden, omdat het toffe muziek is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dus gewoon meeloperig, zonder enige eigen mening die Maikuuulmuziek leuk vinden om tof gevonden te worden door jou?![]()
Ik wilde al vragen: Heinz of Bupatih?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, je reageerde helemaal niet op mij
Ik dacht al. Ga je míj live zien?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, je reageerde helemaal niet op mij
ik wist niet dat het mogelijk wasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
babette, ik vind je nu nóg toffer met die avatar.
Nee, sorry. Ik kan er echt niet veel aanvinden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, je moet het gewoon leuk vinden, omdat het toffe muziek is.![]()
En hoe durf je Spinvis Maikuuulmuziek te noemen?Die kerel komt niet verder dan Adje en Frans Bauer.
Dan daal je dus in mijn achting.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik kan er echt niet veel aanvinden.
En Maikuulmuziek is om het niveau aan te geven waar ik het onder schaar.![]()
Nou, dat valt ook nog wel mee, hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wist niet dat het mogelijk was
ik kan inmiddels niet anders dan me zo'n eng altaar voorstellen met mijn foto en kaarsen en allerlei voodoowaardige attributen enzo...
Tja, jammer voor je. Ik kan er niet echt mee zitten. Liever wat lager in jouw achting, dan mijn oren mishandelen!quote:
Voor de rest ben je nog wel een toffe peer, hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, jammer voor je. Ik kan er niet echt mee zitten. Liever wat lager in jouw achting, dan mijn oren mishandelen!![]()
Bitchy? Ik?quote:
ik moet die niksan toch 's elimineren....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Er was geen ruimte meer in het huis, aangezien ik ook al zo'n groot altaar heb gewijd aan niksan.
Jawel. Je kloon wat beter opvoeden, zodat hij niet tegen je ingaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bitchy? Ik?![]()
Ik geef gewoon mijn mening, en Bupatih deelt die mening niet. Daar kan ik ook niks aan doen.
Nou, nou!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet die niksan toch 's elimineren....![]()
niet zozeer door jouquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Nou, nou!
Wil je zó graag als tofste gezien worden door mij?
Ik heb het gemist, welke kloon is van Martjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel. Je kloon wat beter opvoeden, zodat hij niet tegen je ingaat.
Ja, da's waar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel. Je kloon wat beter opvoeden, zodat hij niet tegen je ingaat.
Heb je het vorige deel van de SC gemist of zo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:39 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, welke kloon is van Martje![]()
![]()
Ik, doos.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:39 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, welke kloon is van Martje![]()
![]()
Pfff, laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet zozeer door jou![]()
maar door iedereen![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, da's waar.
rena is immers mijn relkloon al.Die naam is overigens een acroniem voor Rellend En Niet Aardig. Leuk bedacht he!
Kom het me eens vertellen op msnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je het vorige deel van de SC gemist of zo?![]()
jij mag wel anderen adoreren, maar ik mag niet door anderen geadoreerd worden!?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, laat dan maar zitten.! Dan hoeft het voor mij al niet meer!
Die laatstequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:41 schreef babette21 het volgende:
oke de laatste:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij mag wel anderen adoreren, maar ik mag niet door anderen geadoreerd worden!?
ach zoek 't uit, ik ga ijs eten
Nou nee, dat verwacht ik de komende 16 jaar nietquote:
je kende deze stripjes niet of je kende Heinz uberhaupt niet?!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:
Heinz
Die kende ik nog helemaal niet
Je weet maar nooit, MB! Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou nee, dat verwacht ik de komende 16 jaar niet
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, MB! Je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
kende Heinz uberhaupt niet?!
Wat een kutsig MBquote:Toffe dingen doen is leuk!
quote:
Dan ben ik dus pleitequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de afwas en de cliffhanger van GTST!![]()
Vroeger stond hij in het regionale dagblad. Maar daar zijn ze op een gegeven moment overgestapt op andere, niet leuke strips. Ironisch genoeg hebben mijn ouders rond die tijd ook hun abonnement opgezegdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
je kende deze stripjes niet of je kende Heinz uberhaupt niet?!
ik heb 't geluk dat mijn pa grote fan is en daarom alle boeken heeft, want echt bekend is 't idd niet
het heeft ook lang geduurd voordat mijn pa zijn verzamelijk compleet had, sommige delen zijn vrij zeldzaam. je kan ze idd blijven lezen, sterker nog: dit zijn van die boeken die alleen maar leuker worden [zelfde heb ik met Friends, kan ik ook blijven kijken en als ik ze voor de vierde keer zie vind ik vaak nog veel hilarischerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb alle Heinz-strips die in de plaatselijke bieb aanwezig waren, meerdere malen geleend en gelezen.
Jammer genoeg hadden ze niet superveel Heinz-strips!
Ik denk dat ik er niet bij was toen. Ze heeft wel een tijdje van die onleuke scribbly-stripjes gepostquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
Niet?!
Maar babette heeft al eens een keer heel wat stripjes hier in ShowChat gepost. Of was je er toen niet bij?
Tot hoe laat ben jij er danquote:
Pabette heeft ze allemaal?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
het heeft ook lang geduurd voordat mijn pa zijn verzamelijk compleet had, sommige delen zijn vrij zeldzaam. je kan ze idd blijven lezen, sterker nog: dit zijn van die boeken die alleen maar leuker worden [zelfde heb ik met Friends, kan ik ook blijven kijken en als ik ze voor de vierde keer zie vind ik vaak nog veel hilarischer]
Uurtje of twaalf of zo. Ik moet na het voetbal ook de poolstanden weer even bijwerken en controleren en zo.quote:
hier heeft het jaren in de Haagsche Courant gestaan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:49 schreef DaMart het volgende:
Vroeger stond hij in het regionale dagblad.
Ooooooooo. Dan zie je mij nog wel verschijnen om je te komen stalkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uurtje of twaalf of zo. Ik moet na het voetbal ook de poolstanden weer even bijwerken en controleren en zo.
Goh. Da's al een tijdje zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk net het weer, en Peter Timofeef heeft zijn snor afgeschoren
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk net het weer, en Peter Timofeef heeft zijn snor afgeschoren
Oh, dan moet ik toch eens wat vaker naar het weer kijken.quote:
ken ik niet, maar wel grappig op zichquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
Hoe heet die ene Belg ook alweer?! Die heeft ook van die droge humor, maar dan vaak ook erg grof.
Deze is bijvoorbeeld ook van hem:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06255/Verwennen.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik toch eens wat vaker naar het weer kijken.
Ik maar denken dat ik een primeur had.![]()
Of vaker op FOK! komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik toch eens wat vaker naar het weer kijken.
Ik maar denken dat ik een primeur had.![]()
1618.4quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:58 schreef Svensational het volgende:
http://mepdeduitser.spele.nl/
Ik kom tot 1452.5 meter...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
deze had ik laatst gescand, voor m'n zus d'r trouwen:
[afbeelding]
die heb ik ook gebruikt!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:!
Weet je wat ook leuk is voor een bruiloft?
[afbeelding]
heb je weer kleintjes?!??!?quote:
Baby's van mijn eendenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je weer kleintjes?!??!?
en gefeliciteerd he, ouwe rukker.....
ik heb 'n kado voor je.... doe je ogen 's dicht....
Mja, heb ik niet zelf verzonnenquote:
Ga je van me verliezenquote:
Wie danquote:
nee, maar doe ze maar weer open..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
Ga je dansen?
Ja, maar het is gewoon een slap aftreksel van pinguïnmeppen.quote:
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, maar doe ze maar weer open..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
ik hoop dat je 't leuk vind [anders weet ik wel iemand aan wie je 't kan doorverkopen]
Het gaat mij om de Xboxquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon een slap aftreksel van pinguïnmeppen.
Waarom pas jij niet stiekem die fout aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!![]()
![]()
ROFLWOUTERS!!!
![]()
!!!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!![]()
![]()
ROFLWOUTERS!!!
![]()
!!!
hihi good thinkingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!
Omdat het babette is, natuurlijk. Die mag 'vind' schrijven in plaats van 'vindt'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom pas jij niet stiekem die fout aan?
I know, I know.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi good thinking
maar het toeval wil dat mijn initialen óók MB zijn, dus daar kom ik mooi mee weg
Geen idee. In ieder geval baby's van Kwek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben ze 't met elkaar gedaan???????![]()
![]()
Babette is je achternaam?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi good thinking
maar het toeval wil dat mijn initialen óók MB zijn, dus daar kom ik mooi mee weg
Dankquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, maar doe ze maar weer open..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
ik hoop dat je 't leuk vind [anders weet ik wel iemand aan wie je 't kan doorverkopen]
de T doet 't al 'n tijdje niet zo goed [of hij pakt 'm niet, of hij pakt 'm dubbel]quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
Omdat het babette is, natuurlijk. Die mag 'vind' schrijven in plaats van 'vindt'.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het babette is, natuurlijk. Die mag 'vind' schrijven in plaats van 'vindt'.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
maar ik weet niet hoe je 'n toetsenbord van 'n laptop moet schoonmaken
Nadat Kwikje zijn kwakje in haar spoot?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen idee. In ieder geval baby's van Kwek.
Ik zou het biiiiiijjjjna geloven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
de T doet 't al 'n tijdje niet zo goed [of hij pakt 'm niet, of hij pakt 'm dubbel]
maar ik weet niet hoe je 'n toetsenbord van 'n laptop moet schoonmaken
Niet alleen zij. Het ligt meer aan jou. Denk ik overigens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:15 schreef rena het volgende:
[..]
ZIJ WEL HE?
![]()
![]()
Niks tegenbabette
overigens.
![]()
Gooi er een glas water overheenquote:
HOUD JE BEK JIJ JA.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet alleen zij. Het ligt meer aan jou. Denk ik overigens.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij mag ook best 'vind' zeggen hoor![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:18 schreef PeRi het volgende:
TRUUS! HET IS TRUUS! RENA IS TRUUS!!!!!!
Ik geloof je wel, gekkie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is waar, maar ik zal er niet minder om slapen als je me niet wil geloven hoor![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:18 schreef PeRi het volgende:
TRUUS! HET IS TRUUS! RENA IS TRUUS!!!!!!
thanx, heb ik daar iig geen tijd aan verspildquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:27 schreef PeRi het volgende:
"Nee."
Ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:24 schreef babette21 het volgende:
is Ludo al dood...??
Hij is wel bij de studio's gesignaleerd, en niet om zijn vrouw op te halen naar het schijnt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef PeRi het volgende:
Hij komt vast terug in het nieuwe seizoen. it is I! Ludo!
ik zag 'tquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Ja.
Ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:35 schreef Svensational het volgende:
Wie weet hoe dat liedje heet van de WK-NN-reclame?
Djeez babette, hou jezelf eens een beetje in de hand, wispelturig wichtquote:
Wat fijn voor je.quote:
Nee.quote:
mijn borderline speelt weer opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
Djeez babette, hou jezelf eens een beetje in de hand, wispelturig wicht.
ja hallo, had dat eerder gezegd, had je die van mij ook mogen doen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn borderline speelt weer op
ik ga wel afwassen ofzo![]()
Nou ja, als je het graag wilt vertellen...quote:
Ik weet het ook.quote:
Natuurlijk, Sven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, als je het graag wilt vertellen...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het ook.
Het zit zelfs onder mn cntrl v.
quote:
Ik ben dan ook uitermate in mijn nopjes.quote:
ik spaar 't altijd op, dus dit zijn al 6 afwassen bij elkaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef DaMart het volgende:
ja hallo, had dat eerder gezegd, had je die van mij ook mogen doen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |