klinkt leukt maar werkt nietquote:Op woensdag 26 april 2006 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
Gedistileerd water geleid niet, dus het zou veilig moeten zijn.
voorzichtig schoonmaken met dat water en laten drogen.
ja, kan alleen heb je grote kans dat er vocht tussen blijft zitten tussen de lagen folie (capilaire werking)... maar goed, met cola doet ie t zoiezo amper/niet dus je hebt al niets meer te verliezen..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:04 schreef DJ_Fritz het volgende:
Als er geen electronica inzit kan ik deze dus ook onderdompelen? Want dat verwijderen van die toetsen kost me net iets te veel werk...
Dan ben je gewoon een luie donder, en verdien je geen goed werkend laptopquote:Op woensdag 26 april 2006 18:04 schreef DJ_Fritz het volgende:
Als er geen electronica inzit kan ik deze dus ook onderdompelen? Want dat verwijderen van die toetsen kost me net iets te veel werk...
fritz toch!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:21 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ja ik heb het eigenlijk verkeerd omschreven... Ben gewoon bang iets kapot te maken, aangezien ik straks 2 toetsjes los heb gekregen, maar het nu lijkt alsof ze net iets anders zitten dan dat ze zarenTis trouwens niet veel cola geweest, zo'n kwart glas (een slok ofzo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |