Ach, als het maar een piemel heeftquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige homo's val ik niet op nee.
Jij valt toch oko niet op alle hetero's?
Nee, niet alle. *kuch* Erik *kuch*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar niet alle.
Nee.quote:
Haal maar weg dan. Ik heb in alle vluggigheid niet echt gelet op de esthetische kwaliteit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:06 schreef Bupatih het volgende:
Die dubbele punt staat zo best wel stom!
Nu lijkt het meer op een gebiedende wijs.
Zoenende mannenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
eensch![]()
maar dat geldt eigenlijk ook voor niet-homo's oftewel hetero's
The horror!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:11 schreef Bupatih het volgende:
Het fotoboek is weer eens kapot!
In de meeste gevallen wel maar een beschaaft kusje kan wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
eensch![]()
Bijna net zo erg als een bultje op je tong!quote:
Doe er wat aan danquote:
Ik hoop dat je onverwacht in een groot gezelschap homo's terechtkomt die allemaal beschaafde kusjes gaan geven aan elkaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In de meeste gevallen wel maar een beschaaft kusje kan wel.
En nee bij homo's vind ik van niet en ja ik klink nu bekrompen![]()
Liever een tong op je bultje, dan een bultje op je tongquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als een bultje op je tong!
Ik heb het al tegen Knut gezegd, maar die reageert niet echt.quote:
Je klinkt niet alleen zo, het is ook wel een beetje bekrompen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In de meeste gevallen wel maar een beschaaft kusje kan wel.
En nee bij homo's vind ik van niet en ja ik klink nu bekrompen![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef rena het volgende:
[..]
Liever een tong op je bultje, dan een bultje op je tong![]()
![]()
![]()
Das veul ergerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als een bultje op je tong!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het zou zomaar jouW grapje kunnen zijn.
Stiekem vind ik dat best geil ....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop dat je onverwacht in een groot gezelschap homo's terechtkomt die allemaal beschaafde kusjes gaan geven aan elkaar.
Zolang het niet overdreven wordt kunnen hetero's wat zoenen op straat betreft toch nog wel door de beugel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
eensch![]()
quote:
Moet jij nu hier?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:16 schreef IshQ het volgende:
[..]
Zolang het niet overdreven wordt kunnen hetero's wat zoenen op straat betreft toch nog wel door de beugel?
Homo's zie ik zo liever niet, erg hypocriet, maar ik zal vast niet de enige zijn die dat erg onsmakelijk vindt. Zegt niks over homo's zelf, het zijn vaak erg vriendelijke mensen!
Je moet lief doen tegen newbies van tante Copycat!quote:
Wat een stomme post.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:16 schreef IshQ het volgende:
[..]
Zolang het niet overdreven wordt kunnen hetero's wat zoenen op straat betreft toch nog wel door de beugel?
Homo's zie ik zo liever niet, erg hypocriet, maar ik zal vast niet de enige zijn die dat erg onsmakelijk vindt. Zegt niks over homo's zelf, het zijn vaak erg vriendelijke mensen!
Hij is geen newbie en ik ken hem al van EXA. En CopyCatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet lief doen tegen newbies van tante Copycat!
Iedereen boven de 140.000 is een newbie!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hij is geen newbie en ik ken hem al van EXA. En CopyCat.
Vooral dat laatste zinnetjequote:
Yeah right.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien wel beter dan dat jij jezelf kent...
onder?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen boven de 140.000 is een newbie!
Ja, inderdaad.quote:
Als je zegt van "Bah, zoenende homo's" en daarna "maar ik heb niks tegen homo's ze zijn erg vriendelijk meestal".quote:
Whihi.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Zoenende mannen. [afbeelding]
Zolang het maar geen homo's zijn natuurlijk.
Ik dacht dat ik aardig duidelijk was, ik mag ze wel, maar hoef ze niet te zien zoenen oid. Ik praat mezelf niet goed, maar zo kan je het wel zien natuurlijk...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je zegt van "Bah, zoenende homo's" en daarna "maar ik heb niks tegen homo's ze zijn erg vriendelijk meestal".
Het klopt gewoon niet. Alsof je jezelf goed wilt praten, het minder hypocriet wil laten lijken, maar eigenlijk bereik je alleen een averechts effect.
Hehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, SHO is diepgaander dan dat je op het eeste moment zou denken...
Dan kijk je toch de andere kant opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef IshQ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik aardig duidelijk was, ik mag ze wel, maar hoef ze niet te zien zoenen oid. Ik praat mezelf niet goed, maar zo kan je het wel zien natuurlijk...
Hehehee, juist. Maar die zie je nooit op straatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:27 schreef alwaysthebest het volgende:
IshQ, met elkaar aflebberende vrouwen heb je zeker minder moeite?
.
Vast wel. Alleen is doorgaans één van de 2 niet herkenbaar zijnde "vrouw".quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef IshQ het volgende:
[..]
Hehehee, juist. Maar die zie je nooit op straat![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef IshQ het volgende:
[..]
Hehehee, juist. Maar die zie je nooit op straat![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vast wel. Alleen is doorgaans één van de 2 niet herkenbaar zijnde "vrouw".
Ik zei toch dat ik hypocriet wasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Als je dan zo nodig iets tegen zoenende homo's hebt, dan moet je ook wel consequent zijn. Niet zo half-half.
Hypocraat.
Ja, maar nu spuug ik op je.quote:
Nee midden op straat ga ik voor je neus zoenen.quote:
Homo!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee midden op straat ga ik voor je neus zoenen.
Aangenaamquote:
Wat doet dat ielige gedrocht hier?quote:
Gelukkig maar.quote:
Ja, ik vroeg me ook al af waarom jij hier bentquote:
Ik ben niet ieligquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me ook al af waarom jij hier bent![]()
Ik wist wel wat XcUZ_Me bedoelde hoor, hoef je geen voorbeeld van te geven.quote:
Zal ik het dan maar doen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
* wacht op het inkoppertje: "maar wel een gedrocht".
Dank uquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen?
Maar wel een gedrocht.
Ik hoop dat ze een goede stomerij hebbenquote:
Hahahahhaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een goede stomerij hebben.
Ben je dik dan?quote:
Wie ben jijquote:
Enorm.quote:
De bedpartner van Airelle. Ofzoquote:
Jeetje.quote:
Ja, het is afschuwelijkquote:
Ha! Dat wordt vast en zeker een trektocht!quote:
Tania!quote:
Ja, en er komt alleen maar sjorriemorriequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha! Dat wordt vast en zeker een trektocht!![]()
![]()
!!111
*kras*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |