Vroeger stond hij in het regionale dagblad. Maar daar zijn ze op een gegeven moment overgestapt op andere, niet leuke strips. Ironisch genoeg hebben mijn ouders rond die tijd ook hun abonnement opgezegdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
je kende deze stripjes niet of je kende Heinz uberhaupt niet?!
ik heb 't geluk dat mijn pa grote fan is en daarom alle boeken heeft, want echt bekend is 't idd niet
het heeft ook lang geduurd voordat mijn pa zijn verzamelijk compleet had, sommige delen zijn vrij zeldzaam. je kan ze idd blijven lezen, sterker nog: dit zijn van die boeken die alleen maar leuker worden [zelfde heb ik met Friends, kan ik ook blijven kijken en als ik ze voor de vierde keer zie vind ik vaak nog veel hilarischerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb alle Heinz-strips die in de plaatselijke bieb aanwezig waren, meerdere malen geleend en gelezen.
Jammer genoeg hadden ze niet superveel Heinz-strips!
Ik denk dat ik er niet bij was toen. Ze heeft wel een tijdje van die onleuke scribbly-stripjes gepostquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
Niet?!
Maar babette heeft al eens een keer heel wat stripjes hier in ShowChat gepost. Of was je er toen niet bij?
Tot hoe laat ben jij er danquote:
Pabette heeft ze allemaal?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
het heeft ook lang geduurd voordat mijn pa zijn verzamelijk compleet had, sommige delen zijn vrij zeldzaam. je kan ze idd blijven lezen, sterker nog: dit zijn van die boeken die alleen maar leuker worden [zelfde heb ik met Friends, kan ik ook blijven kijken en als ik ze voor de vierde keer zie vind ik vaak nog veel hilarischer]
Uurtje of twaalf of zo. Ik moet na het voetbal ook de poolstanden weer even bijwerken en controleren en zo.quote:
hier heeft het jaren in de Haagsche Courant gestaan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:49 schreef DaMart het volgende:
Vroeger stond hij in het regionale dagblad.
Ooooooooo. Dan zie je mij nog wel verschijnen om je te komen stalkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uurtje of twaalf of zo. Ik moet na het voetbal ook de poolstanden weer even bijwerken en controleren en zo.
Goh. Da's al een tijdje zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk net het weer, en Peter Timofeef heeft zijn snor afgeschoren
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk net het weer, en Peter Timofeef heeft zijn snor afgeschoren
Oh, dan moet ik toch eens wat vaker naar het weer kijken.quote:
ken ik niet, maar wel grappig op zichquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
Hoe heet die ene Belg ook alweer?! Die heeft ook van die droge humor, maar dan vaak ook erg grof.
Deze is bijvoorbeeld ook van hem:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06255/Verwennen.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik toch eens wat vaker naar het weer kijken.
Ik maar denken dat ik een primeur had.![]()
Of vaker op FOK! komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik toch eens wat vaker naar het weer kijken.
Ik maar denken dat ik een primeur had.![]()
1618.4quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:58 schreef Svensational het volgende:
http://mepdeduitser.spele.nl/
Ik kom tot 1452.5 meter...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
deze had ik laatst gescand, voor m'n zus d'r trouwen:
[afbeelding]
die heb ik ook gebruikt!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:!
Weet je wat ook leuk is voor een bruiloft?
[afbeelding]
heb je weer kleintjes?!??!?quote:
Baby's van mijn eendenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je weer kleintjes?!??!?
en gefeliciteerd he, ouwe rukker.....
ik heb 'n kado voor je.... doe je ogen 's dicht....
Mja, heb ik niet zelf verzonnenquote:
Ga je van me verliezenquote:
Wie danquote:
nee, maar doe ze maar weer open..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
Ga je dansen?
Ja, maar het is gewoon een slap aftreksel van pinguïnmeppen.quote:
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, maar doe ze maar weer open..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
ik hoop dat je 't leuk vind [anders weet ik wel iemand aan wie je 't kan doorverkopen]
Het gaat mij om de Xboxquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon een slap aftreksel van pinguïnmeppen.
Waarom pas jij niet stiekem die fout aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!![]()
![]()
ROFLWOUTERS!!!
![]()
!!!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!![]()
![]()
ROFLWOUTERS!!!
![]()
!!!
hihi good thinkingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!
Omdat het babette is, natuurlijk. Die mag 'vind' schrijven in plaats van 'vindt'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom pas jij niet stiekem die fout aan?
I know, I know.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi good thinking
maar het toeval wil dat mijn initialen óók MB zijn, dus daar kom ik mooi mee weg
Geen idee. In ieder geval baby's van Kwek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben ze 't met elkaar gedaan???????![]()
![]()
Babette is je achternaam?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi good thinking
maar het toeval wil dat mijn initialen óók MB zijn, dus daar kom ik mooi mee weg
Dankquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, maar doe ze maar weer open..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
ik hoop dat je 't leuk vind [anders weet ik wel iemand aan wie je 't kan doorverkopen]
de T doet 't al 'n tijdje niet zo goed [of hij pakt 'm niet, of hij pakt 'm dubbel]quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
Omdat het babette is, natuurlijk. Die mag 'vind' schrijven in plaats van 'vindt'.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het babette is, natuurlijk. Die mag 'vind' schrijven in plaats van 'vindt'.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
maar ik weet niet hoe je 'n toetsenbord van 'n laptop moet schoonmaken
Nadat Kwikje zijn kwakje in haar spoot?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen idee. In ieder geval baby's van Kwek.
Ik zou het biiiiiijjjjna geloven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
de T doet 't al 'n tijdje niet zo goed [of hij pakt 'm niet, of hij pakt 'm dubbel]
maar ik weet niet hoe je 'n toetsenbord van 'n laptop moet schoonmaken
Niet alleen zij. Het ligt meer aan jou. Denk ik overigens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:15 schreef rena het volgende:
[..]
ZIJ WEL HE?
![]()
![]()
Niks tegenbabette
overigens.
![]()
Gooi er een glas water overheenquote:
HOUD JE BEK JIJ JA.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet alleen zij. Het ligt meer aan jou. Denk ik overigens.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij mag ook best 'vind' zeggen hoor![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:18 schreef PeRi het volgende:
TRUUS! HET IS TRUUS! RENA IS TRUUS!!!!!!
Ik geloof je wel, gekkie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is waar, maar ik zal er niet minder om slapen als je me niet wil geloven hoor![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:18 schreef PeRi het volgende:
TRUUS! HET IS TRUUS! RENA IS TRUUS!!!!!!
thanx, heb ik daar iig geen tijd aan verspildquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:27 schreef PeRi het volgende:
"Nee."
Ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:24 schreef babette21 het volgende:
is Ludo al dood...??
Hij is wel bij de studio's gesignaleerd, en niet om zijn vrouw op te halen naar het schijnt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef PeRi het volgende:
Hij komt vast terug in het nieuwe seizoen. it is I! Ludo!
ik zag 'tquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Ja.
Ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:35 schreef Svensational het volgende:
Wie weet hoe dat liedje heet van de WK-NN-reclame?
Djeez babette, hou jezelf eens een beetje in de hand, wispelturig wichtquote:
Wat fijn voor je.quote:
Nee.quote:
mijn borderline speelt weer opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
Djeez babette, hou jezelf eens een beetje in de hand, wispelturig wicht.
ja hallo, had dat eerder gezegd, had je die van mij ook mogen doen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn borderline speelt weer op
ik ga wel afwassen ofzo![]()
Nou ja, als je het graag wilt vertellen...quote:
Ik weet het ook.quote:
Natuurlijk, Sven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, als je het graag wilt vertellen...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het ook.
Het zit zelfs onder mn cntrl v.
quote:
Ik ben dan ook uitermate in mijn nopjes.quote:
ik spaar 't altijd op, dus dit zijn al 6 afwassen bij elkaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef DaMart het volgende:
ja hallo, had dat eerder gezegd, had je die van mij ook mogen doen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |