Een omgevallenquote:Op maandag 19 juni 2006 16:48 schreef RaymanNL het volgende:
<3 ?
http://www.ndomain.nl/text.php?id=6135quote:Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef Maisnon het volgende:
Is er al wat meer Smash Bros nieuws?
Het laatste nieuws (I kid you not) is dit:quote:Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef Maisnon het volgende:
Is er al wat meer Smash Bros nieuws?
Dus geen nieuws meer.quote:I'm sorry to say that I have to temporarily stop updating this website as of June, 2006.
When Super Smash Bros. Brawl is completed sometime in 2007, I plan to post more information for you. For right now, though, I need to focus on the development of the actual game.
Of course, if anything newsworthy comes up, I may decide to post some special notices...
Meanwhile, though, I'll just do my best to complete the game.
Masahiro Sakurai
Er is inderdaad een lichte vorm van rumble. Als ik me niet vergis. Hoe dat opgepoetste precies gaat werken is nog niet bekend, ook of het er uberhaubt zal zijn. Ik gok dat op zijn hoogst een paar sprites wat frisser zijn gemaakt ofzo. Moet je niet veel van verwachten.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:34 schreef depax het volgende:
Sorry had nergens gelezen dat de wiimote een rumble kreeg dat is dan wel super.
Opgepoetste versies op de virtual console wat moet ik me daar ondervoorstellen.
Sonic en Mario waarbij je zo verblind wordt dat je niks meer ziet door al die mooie kleuren :|
Ik las laatst zelfs dat er helemaal niks veranderd word aan de graphics enzoquote:Op maandag 19 juni 2006 18:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Er is inderdaad een lichte vorm van rumble. Als ik me niet vergis. Hoe dat opgepoetste precies gaat werken is nog niet bekend, ook of het er uberhaubt zal zijn. Ik gok dat op zijn hoogst een paar sprites wat frisser zijn gemaakt ofzo. Moet je niet veel van verwachten.
Hoi Jamai!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik las laatst zelfs dat er helemaal niks veranderd word aan de graphics enzoEn er zit idd rumble in, dat is een feit
![]()
Zeg dat niet te vroeg. Met de bijzondere controller van de Wii kan elke game interessant worden, dus ook een vernieuwende en unieke puzzelgame. Laten we het hopen.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:57 schreef Platina het volgende:
Een puzzelspel dus of wat is dat Mercury?
Kunnen ze beter naar de DS brengen. Puzzelspellen op een echte console is 3x niks.
Bij Mercury moet je door het veld te bewegen een druppel kwik naar het einddoel brengen, dat is denk ik beter geschikt voor de WIi dan voor de DSquote:Op maandag 19 juni 2006 18:57 schreef Platina het volgende:
Een puzzelspel dus of wat is dat Mercury?
Kunnen ze beter naar de DS brengen. Puzzelspellen op een echte console is 3x niks.
dus de Wii-controller is een soort van koning Midas?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:00 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Zeg dat niet te vroeg. Met de bijzondere controller van de Wii kan elke game interessant worden, dus ook een vernieuwende en unieke puzzelgame. Laten we het hopen.
Midas is niet van goud, hij veranderd juist alles in goudquote:Op maandag 19 juni 2006 21:59 schreef Platina het volgende:
Alleen niet van goud
(of was dat nou de ezel?)
en komt er een andere DBZ game naar de Wiiquote:The Wiimote - “a step in the right direction”
Shoulder buttons, triggers, analog sticks, d-pads, I mean, there’s a lot going on there when you compare it to the old Atari 2600 button-and-stick, which everybody could pick up and have some fun with. Clearly, I think that the Wii is trying to get back to those days, although when I picked it up, I was surprised how much stuff there is on there, and it took me a while even then to get going on those things. I’m a huge fan of any kind of innovation you can try and do that will make a broader reach for games, because as an industry we’ve got to do that. We’ve got to bring more people in that are currently maybe intimidated when they look at that controller. I look even in my house… there’s no way that my 14-year-old daughter can really grasp [the standard controller]. She loves to play racing games, but that’s about it. And she’s frustrated because of the button configurations and the use of triggers–she just doesn’t quite get it. - Peter Moore
en als laatste een mogelijke naam bekend van de Wii Messaging service.quote:Uchiyama talks Budokai Tenkaichi 2 for Wii
A couple excerpts from an interview with Daisuke Uchiyama, the Chief Producer at Bandai Namco conducted by GameDaily.
logodbz
At this point, Uchiyama pointed out that Budokai Tenkaichi 2 would be coming to the Nintendo Wii. When we asked him about the transition from PS2 to Wii, Uchiyama was hesitant. The development team wants to a game that using the Wii-mote the way DBZ fans would like. However, in doing that, the team also has to make a game that will be fun to play. Not all of the gameplay mechanics necessary in a DBZ game would translate properly to the Wii-mote, so there is quite a bit of challenge in creating a solid DBZ game for the Nintendo Wii.
Speaking of future DBZ titles, when we asked Uchiyama about what was coming after Super DBZ and Tenkaichi 2, he basically confirmed that both games would be seeing sequels on next generation hardware.
Tijd voor meer discussie vind de mogelijke naam van de !!M (I'm) net zo raar als eerst de Wiiquote:!!M, a Wii messaging service?
Lots of ideas are swirling around about one of the three patents that Nintendo registered, !!M. One of the most interesting I have came across via reader Volsfan91 is the idea of !!M being the name of a messaging service for the Wii. You can see the obvious connection between !!M and popular messaging services, commonly reffered to as IM. With all these patents coming out, it seems like the Wii is going to be an extremely full feature console, both online and off.
neem aan dat je die bedoelt die boven geplaatst is met dat kippetje. die is volgens mij van beyond good and evil.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:58 schreef depax het volgende:
Question van welke game is die screen en neem niet aan dat het ingame is maar een movieclip screen ofzo ?
je geilt op tieten van polygonenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:34 schreef moomoo het volgende:
rawr
Nee, het moet Rayman worden. Rayman is cool. Als Jade in SSB komt, dan moet er wel een nieuwe BG&E komen, ubisoft zet haar niet voor niets in de schijnwerpersquote:
Nog altijd niet uitgespeeld... backlogquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:46 schreef BMH het volgende:
Haal dat Jade plaatje van deze pagina! Alleen mensen die het spel hebben gekocht mogen jade aanschouwen!
Ik druk straks een log in je backside als je het spel niet uitspeeld!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nog altijd niet uitgespeeld... backlog
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nog altijd niet uitgespeeld... backlog
Ook in et engels?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan ontzettend goed de stem van Pey'J nadoen, hoe koel ben ik nu
Ik moet het nog kopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nog altijd niet uitgespeeld... backlog
BG&E was goed in het Nederlandsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb eigenlijk het spel alleen in het Nederlands gespeeld, omdat ik dat ook wel grappig vond voor de verandering
Doen. En mp3tje posten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan ontzettend goed de stem van Pey'J nadoen, hoe koel ben ik nu
enquote:"Not only did the remote replicate our actual sword-slashes, but the recenty unveiled motion sensor in the nunchuck could be thrust foreward for parry attacks"
Dit is dus al een stuk beter als op de E3quote:"As promised, Timing and observation was key to winning the sword-fights and felt just like the mock-saber duels nearly everyone had as kids, so anyone who has dreamed of being a samuri will pick it right up"
Kijk dat maakt het ineens een stuk interessanterquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:52 schreef kipknots het volgende:
Er staat een artikel over red steel in de nieuwe game informer. Als ik lui op de ign boards moet geloven staat onder andere dit erin:
[..]
en
[..]
Dit is dus al een stuk beter als op de E3
Lijkt me wel, die screens rechts zijn oa van breakout, outbreak, breakthrough...breakdown. dat is 'm. Voor de Xbox.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat fanart is, maar het zou wel donders gaaf zijn...![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:00 schreef dikkedorus het volgende:
Het spel heeft een vreemde mix van low-poly models, crappy textures maar dan weer wel ISEs (pixelshader effecten) Of iig daar lijkt het op. In die derde screen gebruiken ze een directional blur voor bloom(?), het lijkt wel "geshopped".
Ongelicenseerde (nintendo licensie) games zullen wel niet ondersteund worden door Nintendoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:15 schreef Pheno het volgende:
Hoe zit het trouwens met homebrewed games? Ondersteunen ze dat?
Screenshots zien er meestal bagger uit inplaats van filmpjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:13 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Red Steel laat zich zien op nieuwe screenshots
Vind het toch wel meer tegenvallen dan wat ik had verwacht na het zien van vorige shots
Ik geloof dat Nintendo het wel makkelijk wil maken om homebrewn spellen uit te brengen op de VC. Dat las ik iig een tijdje terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Ongelicenseerde (nintendo licensie) games zullen wel niet ondersteund worden door Nintendo
en daar ben ik dus benieuwd naar. Want dat las ik ooit ook, maar ik heb er nu niets meer van gehoord. Het lijkt me best cool om daar iets voor te proggen. Iets simpels, ik ben ook geen tweede Carmackquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik geloof dat Nintendo het wel makkelijk wil maken om homebrewn spellen uit te brengen op de VC. Dat las ik iig een tijdje terug.
en dat blijf ik vreemd vinden die weerspiegelingen, want baksteen heeft nou niet echt een spiegelend oppervlakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Op het eerste plaatje vind ik de klinkerweg met al zijn weerspiegelingen toch wel mooi, net als de ontploffing op de achtergrond. Jammer dat bij het plaatje in die gokhal, aan de linkerkant een lompe texture prijkt.
nou niet in deze mate hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Baksteen met een klein beetje water er op wel
Nerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:00 schreef kepler het volgende:
[..]
nou niet in deze mate hoor
en dan zou het dus altijd moeten regenen in het spel
maar goed, dit zijn het soort dingen waar ik mij mateloos aan kan irriteren... Al klopt er geen kont van het verhaal of ben je nog niet dood na 20 kogels, als een bal niet goed stuitert of een constructie in een game is technisch gezien echt onmogelijk dan kan valt me dat gewoon op
jamaar die bakstenen op het plaatje zijn duidelijk Nederlandse bakstenen en die reflecteren dus niet (althans niet in mijn straat)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:52 schreef dikkedorus het volgende:
Die dingen glimmen net zoals asfalt als ze nat zijn. Als er maar genoeg water op ligt. De nederlands "bakstenen" zijn volgens mij iets poreuzer, maar over het algemeen:
http://www.jasonbaker.net/world/luxembourg/lux-wet-street.jpg
http://www.istockphoto.co(...)ed_road_close_up.jpg
Dus zo perceptief ben je nou blijkbaar ook weer niet.
Ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:14 schreef Evertjan het volgende:
word metroid nou een launchtitle of niet
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:00 schreef kepler het volgende:
[..]
nou niet in deze mate hoor
en dan zou het dus altijd moeten regenen in het spel
maar goed, dit zijn het soort dingen waar ik mij mateloos aan kan irriteren... Al klopt er geen kont van het verhaal of ben je nog niet dood na 20 kogels, als een bal niet goed stuitert of een constructie in een game is technisch gezien echt onmogelijk dan kan valt me dat gewoon op
idd. en dan klaagt er ook niemand dat je vijandjes kan verslaan door op hun hoofd te springen. als de prince of persia(ofzo) een vijand op de grond gooit en diens hoodf met beide hielen de grond in drijft hangt er al snel een M-rating aan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Daarom vind ik 'realistische' games ook meestal kut en ga ik liever voor games die eruit zien als Mario ofzo. Dan maakt het niet uit dat je een dikzak bent die over ijs rent en ineens kei ver springt of met zn hoofd stenen kapot kopt
En die voetbal ook alquote:
quote:believe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |