enquote:"Not only did the remote replicate our actual sword-slashes, but the recenty unveiled motion sensor in the nunchuck could be thrust foreward for parry attacks"
Dit is dus al een stuk beter als op de E3quote:"As promised, Timing and observation was key to winning the sword-fights and felt just like the mock-saber duels nearly everyone had as kids, so anyone who has dreamed of being a samuri will pick it right up"
Kijk dat maakt het ineens een stuk interessanterquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:52 schreef kipknots het volgende:
Er staat een artikel over red steel in de nieuwe game informer. Als ik lui op de ign boards moet geloven staat onder andere dit erin:
[..]
en
[..]
Dit is dus al een stuk beter als op de E3
Lijkt me wel, die screens rechts zijn oa van breakout, outbreak, breakthrough...breakdown. dat is 'm. Voor de Xbox.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat fanart is, maar het zou wel donders gaaf zijn...![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:00 schreef dikkedorus het volgende:
Het spel heeft een vreemde mix van low-poly models, crappy textures maar dan weer wel ISEs (pixelshader effecten) Of iig daar lijkt het op. In die derde screen gebruiken ze een directional blur voor bloom(?), het lijkt wel "geshopped".
Ongelicenseerde (nintendo licensie) games zullen wel niet ondersteund worden door Nintendoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:15 schreef Pheno het volgende:
Hoe zit het trouwens met homebrewed games? Ondersteunen ze dat?
Screenshots zien er meestal bagger uit inplaats van filmpjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:13 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Red Steel laat zich zien op nieuwe screenshots
Vind het toch wel meer tegenvallen dan wat ik had verwacht na het zien van vorige shots
Ik geloof dat Nintendo het wel makkelijk wil maken om homebrewn spellen uit te brengen op de VC. Dat las ik iig een tijdje terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Ongelicenseerde (nintendo licensie) games zullen wel niet ondersteund worden door Nintendo
en daar ben ik dus benieuwd naar. Want dat las ik ooit ook, maar ik heb er nu niets meer van gehoord. Het lijkt me best cool om daar iets voor te proggen. Iets simpels, ik ben ook geen tweede Carmackquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik geloof dat Nintendo het wel makkelijk wil maken om homebrewn spellen uit te brengen op de VC. Dat las ik iig een tijdje terug.
en dat blijf ik vreemd vinden die weerspiegelingen, want baksteen heeft nou niet echt een spiegelend oppervlakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Op het eerste plaatje vind ik de klinkerweg met al zijn weerspiegelingen toch wel mooi, net als de ontploffing op de achtergrond. Jammer dat bij het plaatje in die gokhal, aan de linkerkant een lompe texture prijkt.
nou niet in deze mate hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Baksteen met een klein beetje water er op wel
Nerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:00 schreef kepler het volgende:
[..]
nou niet in deze mate hoor
en dan zou het dus altijd moeten regenen in het spel
maar goed, dit zijn het soort dingen waar ik mij mateloos aan kan irriteren... Al klopt er geen kont van het verhaal of ben je nog niet dood na 20 kogels, als een bal niet goed stuitert of een constructie in een game is technisch gezien echt onmogelijk dan kan valt me dat gewoon op
jamaar die bakstenen op het plaatje zijn duidelijk Nederlandse bakstenen en die reflecteren dus niet (althans niet in mijn straat)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:52 schreef dikkedorus het volgende:
Die dingen glimmen net zoals asfalt als ze nat zijn. Als er maar genoeg water op ligt. De nederlands "bakstenen" zijn volgens mij iets poreuzer, maar over het algemeen:
http://www.jasonbaker.net/world/luxembourg/lux-wet-street.jpg
http://www.istockphoto.co(...)ed_road_close_up.jpg
Dus zo perceptief ben je nou blijkbaar ook weer niet.
Ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:14 schreef Evertjan het volgende:
word metroid nou een launchtitle of niet
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:00 schreef kepler het volgende:
[..]
nou niet in deze mate hoor
en dan zou het dus altijd moeten regenen in het spel
maar goed, dit zijn het soort dingen waar ik mij mateloos aan kan irriteren... Al klopt er geen kont van het verhaal of ben je nog niet dood na 20 kogels, als een bal niet goed stuitert of een constructie in een game is technisch gezien echt onmogelijk dan kan valt me dat gewoon op
idd. en dan klaagt er ook niemand dat je vijandjes kan verslaan door op hun hoofd te springen. als de prince of persia(ofzo) een vijand op de grond gooit en diens hoodf met beide hielen de grond in drijft hangt er al snel een M-rating aan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Daarom vind ik 'realistische' games ook meestal kut en ga ik liever voor games die eruit zien als Mario ofzo. Dan maakt het niet uit dat je een dikzak bent die over ijs rent en ineens kei ver springt of met zn hoofd stenen kapot kopt
En die voetbal ook alquote:
quote:believe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |