Zei de meester tegen zijn leerlingquote:Op zondag 18 juni 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Plotselinge agressie
Daar zou Postbus 51 nou eens spotjes voor moeten maken!![]()
Ik zie ons meer als elkaar wederzijds versterkende entiteiten. Symbionten zeg maar. Genaamd "Zhensational"quote:Op zondag 18 juni 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zei de meester tegen zijn leerling!
Die lemmings zijn tofquote:
Ja, jij post er inquote:Op zondag 18 juni 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Stormlooptopic.
We zouden daar een topic over moeten openenquote:Op zondag 18 juni 2006 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie ons meer als elkaar wederzijds versterkende entiteiten. Symbionten zeg maar. Genaamd "Zhensational"![]()
![]()
!!!
Wat een plan!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zouden daar een topic over moeten openen
Zonder Bupatih's die ze dan gaan sluitenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zouden daar een topic over moeten openen
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder Bupatih's die ze dan gaan sluiten![]()
!
Toch wel.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niks mis met mijn avatar.
Wie/wat is het danquote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niks mis met mijn avatar.
Lut.quote:
Ah. Lut.quote:
Ah. Lekker niet boeiend dus.quote:
Soort van hermafrodiet.quote:
Whihi, wat een kul!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Soort van hermafrodiet.
Kruising tussen een lul en een kut.
Nee, ik snap 'm niet...quote:Op zondag 18 juni 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whihi, wat een kul!
(SNAP JE HEM? --> KUL: KUT/LUL!)
En toch ga ik hem niet uitleggen.quote:
Zeg tegen de bus dat je 'm lekker even af gaat sabbelen als hij dubbel zo snel rijdt.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef rena het volgende:
Jezus Christus op een hobbelpaard, ik moet morgen voor een half uur naar school3 kwartier met de bus heen en 3 kwartier terug
1,5 uur in de bus voor een half uurtje gejank over een stage o.i.d.
![]()
Egoïst. Je zou juist blij moeten zijn dat wij hier minstens 2 uur van jou verlost zijn. Maar ja, aan anderen denken doe je natuurlijk niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef rena het volgende:
Jezus Christus op een hobbelpaard, ik moet morgen voor een half uur naar school3 kwartier met de bus heen en 3 kwartier terug
![]()
Stel je niet aan.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef rena het volgende:
![]()
Dan gaat ie juist langzamer rijdenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg tegen de bus dat je 'm lekker even af gaat sabbelen als hij dubbel zo snel rijdt.
Nee, daar heb ik jou toch voorquote:Op zondag 18 juni 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg tegen de bus dat je 'm lekker even af gaat sabbelen als hij dubbel zo snel rijdt.
Dat jij nou graag een uitlaatspijp in je mond neemt, wil nog niet zeggen dat iedereen even graag aan een bus loopt te sabbelen.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, ik heb geen gesprek waarvoor ik 3 keer langer meot reizen dan dat het gesprek duurt. Dop je eigen boontjes maar.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:28 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik jou toch voor![]()
Om de chauffeur te sabbelen.
Verwend nest!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef rena het volgende:
![]()
Kut.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verwend nest!Je moeder bracht je zeker ook elke dag naar school met de auto?!
Oh, ja, ik bedoelde buschauffeur. Whihi. Foutjequote:Op zondag 18 juni 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat jij nou graag een uitlaatspijp in je mond neemt, wil nog niet zeggen dat iedereen even graag aan een bus loopt te sabbelen.
Goh, zou het?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja, ik bedoelde buschauffeur. Whihi. Foutje.
Waarom doe je ze naar tegen rena?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Egoïst. Je zou juist blij moeten zijn dat wij hier minstens 2 uur van jou verlost zijn. Maar ja, aan anderen denken doe je natuurlijk niet..
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, ik heb geen gesprek waarvoor ik 3 keer langer meot reizen dan dat het gesprek duurt. Dop je eigen boontjes maar.
Ik zou het zeker in overweging nemen.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom doe je ze naar tegen rena?Zij is tof
![]()
Give me some suger, biatch!quote:
Verwend nest!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef rena het volgende:
![]()
Kom het maar halenquote:
Maar als je maar voor 30 seconden naar school moet dan is het toch absurd om naar school te moeten? Weet je hoe veel extra tijd dat kost?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Ik woon gewoon 2 minuten van mijn school vandaan, keihandig.
Karma is coming to get you. Binnenkort kom je te verongelukkenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Ik woon gewoon 2 minuten van mijn school vandaan, keihandig.
Ja, jij dus ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:37 schreef rena het volgende:
[..]
Karma is coming to get you. Binnenkort kom je te verongelukken![]()
![]()
Ja, anderhalf uur.quote:
NOU??!!!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had dat laatst en ik vond dat niet leuk.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als je maar voor 30 seconden naar school moet dan is het toch absurd om naar school te moeten? Weet je hoe veel extra tijd dat kost?
NOU??!!!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan rijd jij iedere avond even langs om je zuurverdiende geld te verspillen?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
rena eindigt dan ook achter het station waar ze haar kontje verkoopt aan drugsverslaafden.
Ik ga ook gewoon, mag ik ook eens een keer klagenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:51 schreef DaMart het volgende:
Als wij langer moesten reizen (heen en terug) dan we les hadden, mochten we gewoon thuis blijven! Helaas lag de grens dus bij 1 uur les voor mij, waardoor ik daar nooit gebruik van heb kunnen maken.
Aan de andere kant heeft dat ook wel weer positieve effecten gehad, want ik heb nu een goede baan. Dat was me nooit gelukt als ik uurtjes had gemist omdat ik te lang moest reizen.![]()
Uhuh. Dan haal ik een lekker satékroketje uit de muur terwijl ik rena uitlach.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan rijd jij iedere avond even langs om je zuurverdiende geld te verspillen?![]()
Dan moet je wel snel zijn!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, mag ik jou alvast een prettige maandag toewensen, zo'n drie minuten voor dat die dag aanbreekt?
Ja, het is nu al te laatquote:Op maandag 19 juni 2006 00:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet je wel snel zijn! [afbeelding]
quote:
Taniaquote:
Filmpje downloaden en bekijken van Xebro (ja, die waar jij zo op geiltquote:
Doei!quote:
Wat een koning!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Filmpje downloaden en bekijken van Xebro (ja, die waar jij zo op geilt) die een gepaneerde sok opeet.
Tsja, hij had een belofte aan Danny gedaan!quote:
En niet onaangenaam om te zien ookquote:
Waar kan ik dat verhaal lezen?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, hij had een belofte aan Danny gedaan!
Ziekquote:Op maandag 19 juni 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Filmpje downloaden en bekijken van Xebro (ja, die waar jij zo op geilt) die een gepaneerde sok opeet.
Trusten, Tania.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:22 schreef Tania18 het volgende:
Nou ik ga toch maar slapen, morgen weer om 6.15 op
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Liedje&meta=quote:Op maandag 19 juni 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
Mensen, Airelle zoekt een liedje via Google, maar kan dat niet vinden, wie helpt haar even? Ik kon het liedje ook niet vinden. Bij voorbaat dank.
Het liedje heet The 411 - On my knees.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
Mensen, Airelle zoekt een liedje via Google, maar kan dat niet vinden, wie helpt haar even? Ik kon het liedje ook niet vinden. Bij voorbaat dank.
Hoe is de policy dan coulanter geworden?quote:
De Userpolicyquote:Op maandag 19 juni 2006 00:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe is de policy dan coulanter geworden?![]()
Tania-humor!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Liedje&meta=
quote:
Nee. Hoiquote:
Neequote:Op maandag 19 juni 2006 01:02 schreef Svensational het volgende:
Heb je al iets voor mij gekocht, Dizer?
Jill ligt een uurtje te slapen.. daarna gaan we uiteten. Ik heb geen zin om uit te rusten en dus dacht ik even op internetquote:Op maandag 19 juni 2006 01:14 schreef Duiveltja het volgende:
WTF doe jij op FOK!?
Kutturkquote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:02 schreef Svensational het volgende:
Heb je al iets voor mij gekocht, Dizer?
ben je soms van je stoel afgevallen omdat ik iets voor je hebt gekocht?quote:
quote:
Er is meer dan ShowChatquote:Op maandag 19 juni 2006 01:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
ben je soms van je stoel afgevallen omdat ik iets voor je hebt gekocht?
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Koop ik wel iets voor jou als ik in NY ben
Ben JIJ op msn dan??quote:Op maandag 19 juni 2006 01:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. je bent niet op msn... dus? Neee
Ja.. nog iets van 5 minuten en dan ga ik weer offlinequote:
Slordig uitgeknipt.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:11 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://s11.photobucket.com/albums/a166/Svensational/th_GigiBackground.jpg]afbeelding][/url]
NJ heeft bij haar in de klas gezeten.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:06 schreef alwaysthebest het volgende:
22-jarige Sheryl Miss Nederland 2006
[afbeelding]
[afbeelding]
.
.
FOK!ker eet sok Whehe.
Goh.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NJ heeft bij haar in de klas gezeten.
Oeiquote:Op maandag 19 juni 2006 02:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
.
.
FOK!ker eet sok Whehe.
Uhmm...nietquote:
Kutlul, ik wou nog editenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:27 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wel. Hij zegt niet dat jíj dat gedaan hebt, overigens.![]()
![]()
![]()
Ja, maar nadat ik nog eens goed gekeken had, kwam ik erachter dat Buup wel gelijk hadquote:
Oh mijn god.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
.
.
FOK!ker eet sok Whehe.
Ja, zoals altijd Buupquote:Op maandag 19 juni 2006 09:34 schreef Svensational het volgende:
kwam ik erachter dat Buup wel gelijk had
Nep-vroegiequote:
Ik heb bij haar in de klas gezeten. Tis zo'n teringwijf.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
.
.
Wat een hoer iddquote:Op maandag 19 juni 2006 10:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb bij haar in de klas gezeten. Tis zo'n teringwijf.
Gewoon helemaal geen vroegie, lijkt mij.quote:
Zhensational, the break-upquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen vroegie, lijkt mij.![]()
![]()
Jij bent mijn Miss Nederland.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:23 schreef PeRi het volgende:
Gevolgd door Zhensational: de goedmaaksex!quote:
Heb jij dan ook bij NJ in de klas gezeten?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat geeft niet dezelfde voldoeningquote:Op maandag 19 juni 2006 12:25 schreef Bupatih het volgende:
Je kunt ook gewoon meteen zeggen wat er is in plaats van te wachten tot iemand vraagt wat er aan de hand is.
Aandachtshoer.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat geeft niet dezelfde voldoening.
Hell yeahquote:
Waarom reageer je niet, Sven?! HOU JE NIET MEER VAN ME?!!?!?!?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gevolgd door Zhensational: de goedmaaksex!![]()
Aandachtshoer!quote:
And damn proud of itquote:
Goedzoquote:
Dat is toch echt heel wat anders dan dat quasi-zielige "Auw.quote:
As if you carequote:Op maandag 19 juni 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is toch echt heel wat anders dan dat quasi-zielige "Auw."
Ach, an sich helemaal niks bijzonders. Poliklinische behandeling die wat moeizamer verliep dan verwacht en daardoor wat napijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar XcUZ, wat was er dan "auw"?
Die heb ik allang gehad hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
Hehe, het duurt anderhalf uur, maar dan heeft ze ook eindelijk haar aandacht en voldoening.![]()
Sadist.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
Hehe, het duurt anderhalf uur, maar dan heeft ze ook eindelijk haar aandacht en voldoening.![]()
Toffe edit.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik allang gehad hoor.
Je kan gerust zijn hoor, alle aandacht kan nu weer naar jouw persoontje.
Ga maar eens op zoek naar de Christine/Bupa-discussie over dit onderwerp. Dan snap je hoe ik daarover denk.quote:
Soms schiet je ineens nog wat te binnen he?quote:
Zoals ik al zei, ik heb m'n aandacht ook al wel gehad, hoogst persoonlijk, in tastbare vormquote:Mwoah, als ik aandacht nodig heb, zorg ik er wel voor dat ik dat binnen een kortere tijd dan anderhalf uur krijg, hoor.
En Erik zei:quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Aandachtshoer.
Maar zeg nou zelf, aandacht van ons is toch heel wat specialer?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Soms schiet je ineens nog wat te binnen he?![]()
[..]
Zoals ik al zei, ik heb m'n aandacht ook al wel gehad, hoogst persoonlijk, in tastbare vorm.
Alleen is die tastbare vorm nu naar z'n werk.
Ja, dat weet ik.quote:
Als jij 't zou geven wel jaquote:Op maandag 19 juni 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, aandacht van ons is toch heel wat specialer?
Neuh, zolang je het niet op zo'n aandachttrekkende manier doet door enkele 'auw' te posten, waarna wij moeten gaan vragen wát er aan de hand is, wil ik best aandacht aan je schenken, hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als jij 't zou geven wel ja.
Alleen dat kan ik natuurlijk wel weer vergeten.
Ok.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, zolang je het niet op zo'n aandachttrekkende manier doet door enkele 'auw' te posten, waarna wij moeten gaan vragen wát er aan de hand is, wil ik best aandacht aan je schenken, hoor.
Beter?quote:Godsgloeiendetyfusprutsers daar in dat ziekenhuis. Beetje m'n behandeling vernuecken
"
quote:
Uiteindelijk wil je gewoon iedereen zo manipuleren dat ze precies doen wat jij wil.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:02 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, het was nóg beter als je er bij had gezegd wát ze er precies aan hadden verneukt.![]()
Dat is nogal plastisch en als je dat écht wilt weten, moet je maar in mijn postgeschiedenis kijkenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wat is er gebeurd dan?
Nou ja, het was nóg beter als je er bij had gezegd wát ze er precies aan hadden verneukt.![]()
quote:
Neuh. Ik verlang gewoon naar betere communicatie.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil je gewoon iedereen zo manipuleren dat ze precies doen wat jij wil.
Dit zou ik ook zo getypt kunnen hebben, gebeurt me redelijk vaak.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Ik spoor niet!
Ik had eerst per ongeluk 'sowiesi' getypt, maar toen ik zag dat dat niet klopte, plakte ik er maar een 'e' achteraan.
Ik dacht niet echt na.
Wel een leuk verhaal.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nogal plastisch en als je dat écht wilt weten, moet je maar in mijn postgeschiedenis kijken.
Vrouwenzaken.
Was het maar een verhaal.quote:
Zo, ik heb me ingelezen!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nogal plastisch en als je dat écht wilt weten, moet je maar in mijn postgeschiedenis kijken.
Vrouwenzaken.
Dat kan ik wel begrijpen, ja...quote:Op maandag 19 juni 2006 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was het maar een verhaal.
Ik was wat minder enthousiast.
Nou ben je blij he?quote:
Ik vond het wel leuk gepost, maar kan me voorstellen (nou, eigenlijk niet helemaal natuurlijk) hoe je je dan voelt.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was het maar een verhaal.
Ik was wat minder enthousiast.
quote:*fruts fruts, plop*
"Yes!!"
Met sliertjes en bonkjes graag!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou ben je blij he?
Kopje tomatensoep?![]()
Bonkjes?quote:
Wees blijquote:Op maandag 19 juni 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk gepost, maar kan me voorstellen (nou, eigenlijk niet helemaal natuurlijk) hoe je je dan voelt.
Misschien had ik er nog even bij moeten zetten dat:quote:Ik moest wel grinniken om:
[..]
![]()
.
Inderdaadquote:
Lees je in, newbiequote:
En sowieso kan MUUS daar hele mooie verhalen over vertellen.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
Maar als je af wilt van je hongergevoel, moet je dit topic maar eens doorlezen!
Een van m'n meest succesvolle topics ooitquote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
Nou, kut.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
*Ril*.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
Dat topic voor boebiedoe.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En sowieso kan MUUS daar hele mooie verhalen over vertellen.Ook over de zwangerschap!
De tranen biggelden me over de wangen van het lachen toenquote:
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:
We zullen je vast subtiel voor bereiden op wat komen gaat:
Denk aan:
Geen nachtrust meer
Voeten masseren
Rug masseren
Op bizarre tijdstippen boodschappen doen
Spataderen, overal
Bonken en slierken, nieteens meer bonkjes te noemen, nee bonken zo groot als koeievlaaien
Wen maar aan het geluid van een vallende bonk op de badkamervloer
verhalen over enge bevallingen, vriendinnen, moeders, schoonmoeders die je over de vreselijkste kwalen komen inlichten zonder dat je erom vraagt.
Tepelkloven
Inknippen
Vullen de andere dames even aan?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Weeën. Vloeken. Beenweeën, rugweeën, liesweeën. Vloeken.
Bevalling kan dagen duren.
De flamoes wordt paars tijdens de bevalling en dat beeld raak je nooit meer kwijt.
Inscheuren van de flamoes.
Hechten van de flamoes.
De grootste glibberkikkerbonk ooit: de placenta.
De placenta die de verloskundige onder je neus drukt terwijl ze glimlachend zegt: "Mooi hè?"
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Stinkende onstekingen aan de baarmoeder.
Baarmoeders die verzakken.
Naweeën.
Bloed.
Heeeeeeele grote kraamverbanden. En bloed.
Pijn bij het plassen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Niet kunnen poepen door hechtingen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Enge kraamverzorgsters die de EO aanbidden en minstens 100 jaar oud zijn.
Krampen. Veel huilen door krampen. Vaak krampen.
Kotsen. Op je schouders. Op je buik. Op je arm. Overal. Vaak. Zure melk.
Over je heen zeiken tijdens het luiers verschonen.
Schijten in bad.
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
Baby's eerste zwarte poep.
Echte dikke strontlucht zodra het eerste echte hapje is genuttigd.
Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar je werk moeten.
Inentingen, opgezwollen beentjes, armpjes en hoge koorts.
Koortstuipen.
's Nachts in het ziekenhuis zitten door vage hoge koorts en enge dingen.
Hangmoeders op het schoolplein.
Kutkinderen die komen spelen en je halve huis slopen.
Kutkinderen die komen spelen en je kind treiteren.
Merkkleding, schoolgeld (boeken!!) duur speelgoed, Nintendo, Playstation, zakgeld, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol.
Zo, maar even chronologisch gedaan voor een beter overzicht. Als ik iets ben vergeten, kom ik nog wel even terug uiteraard.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef MUUS het volgende:
Voor nikky:
Vrouwen scheuren uit naar de anus toe. Dan denk je dus dat het *daar* pijn gaat doen als je ligt te bevallen. Neen, helemaal niet.
Weet je waar het pijn doet? Echt godsgruwelijk veel pijn?
JE CLITORIS!! DIE STAAT IN DE FIK EN HET VOELT ALSOF HET DOORMIDDEN SCHEURT!!
Als de verloskundige zegt: "Durf door de pijn heen te persen" zegt ze dus eigenlijk: "Durf het risico te nemen dat je NOOIT meer plezier van sex zult hebben."
Die clitoris is de reden dat je daarna ook niet meer durft te plassen. Het is gepijnigd, verplet en vermorzeld en de hele sensatie van in de fik staan krijg je ELKE keer weer als je gaat zeiken.
Leuk feitje, staat nooit in de boekjes, maar is 100% waar. Alstublieft.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef MUUS het volgende:
Pufcursus waar al die aangespoelde walvissen al hun kwaaltjes elke week gaan zitten vertellen. Puffen is al erg, maar het maagzuur en de obstipatie van die lelijke zeekoe is nog VEUL erger.
Reunie van de pufcursus als al die draken zijn geboren. Dan krijg je alle zwangerschapsverhalen van al die zeekoeien te horen. Bloed en je stront van je eigen wijf is al erg, maar bloed en stront van een zeekoe is nog VEUL erger.
Ouders die denken dat je nu alles wilt horen en weten van hún kind nu jij een kind hebt. Stront en kots van je eigen kind is al erg, maar stront en kots van een ander (altijd lelijk) kind is nog VEUL erger.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef MUUS het volgende:
Placenta's die er niet uit willen komen. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat die glibberkikker niet los wil laten en je half dood ligt te bloeden!
Totaal ruptuur, van je pruim tot aan je anus uitgescheurd. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat je longen bijna uit je doos hangen!
Tieten die melk spuiten.
Tieten waar je kool uit de vriezer op moet leggen omdat ze godsgruwelijk veel pijn doen door de stuwing.
Sexy voedingsbeha's.
GROTE onderbroeken waar die kraammatrassen nét in passen.
Bloed langs je benen.
Vliezen die knappen terwij je net op bed gaat liggen. Hmmm, vruchtwater (mét stront misschien wel!) in je dekbed!
Aambeien door het persen.
Stront tijdens het persen.
Stront in vruchtwater van baby. Die geur krijg je nooit meer uit je neus.
Navelstreng die te lang blijft zitten aan baby's buikje, maar al wél gaat rotten. Lijkenlucht anyone?
Even koffie, brb!
Damn, dat is wel best viezig. Ben blij dat ik dit niet zo snel hoef te aanschouwen.quote:
Ja, ga jij maar lekker strontroeren.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Damn, dat is wel best viezig. Ben blij dat ik dit niet zo snel hoef te aanschouwen..
...tvoedingsbh?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://i6.tinypic.com/14w50s4.png]afbeelding][/url]
Wat een misleidende kop, zo in die tab!
Right back at you.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar lekker strontroeren. [afbeelding].
Uiteindelijk wel, maar het kostte wat moeite... Zie betreffende topic.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar het kostte wat moeite... Zie betreffende topic.
Hitte?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:15 schreef Airelle het volgende:
Ik ga weer buiten in de hitte zitten/liggen.
Geen zon te bekennen hierquote:Op maandag 19 juni 2006 15:24 schreef MissBliss het volgende:
Hier zon.
Naja, ik zie zon uit het raamquote:
quote:
IK BEDOEL DAT IK ER NIET VAN GENIET OFZO!quote:
NOU IK OOK NIET, AANGEZIEN DIE HELE KLOTEZON IN DE VERSTE VERTE NIET TE BESPEUREN VALTquote:Op maandag 19 juni 2006 15:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK BEDOEL DAT IK ER NIET VAN GENIET OFZO!
Whehe, dan ga ik er op den duur vanzelf ook aan.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
Van mij mag de zon dood.
Ik dnek dat het ook wederzijds is.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
Van mij mag de zon dood.
Dat HAAT ikquote:
Dan druk je op preview en ziet alles erquote:
Preview sucks idd, misleidende graffunctiequote:Op maandag 19 juni 2006 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan druk je op preview en ziet alles ergoed
uit en dan voer je het in en dan
staat die
smiley
op de
volgende
regel
.
Hitte?!quote:Op maandag 19 juni 2006 16:21 schreef alwaysthebest het volgende:
En FOK! is weer traag. Servers zijn aan het smelten van de hitte ofzo...
Het is hier meer dan 25 graden, de zon schijnt als een zonnetje en het is benauwd.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hitte?!Mijn weatherwatcher geeft aan dat het 21 graden is. Het is niet zonnig en níet heet
.
Volgens mij komt het eerder door de kasta-topics.
Zoiets heet een Eén uur en tien minuten-schop!quote:
Vandaag niet!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoiets heet een Eén uur en tien minuten-schop!![]()
Zoiets heet voorspelbaarheidquote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef DaMart het volgende:
Overigens postte je precies de reactie die ik van je verwachtte!![]()
Precies, ik vroeg erom!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:28 schreef Bupatih het volgende:
Tsja, je vroeg er ook gewoon om, hè.
Het is tof dat je de schop toepast, maar noem hem dan ook bij zijn naam! [afbeelding]
Vrij weinig eigenlijkquote:
Gebruiksaanwijzingen zijn voor vrouwen en watjes.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrij weinig eigenlijk.
Ik ga de gebruiksaanwijzing van mijn nieuwe fototoestel maar even doorlezen.
Aangezien ik een vrouw ben, heb ik daar geen boodschap aanquote:Op maandag 19 juni 2006 19:33 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Gebruiksaanwijzingen zijn voor vrouwen en watjes.![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrij weinig eigenlijk.
Ik ga de gebruiksaanwijzing van mijn nieuwe fototoestel maar even doorlezen.
Hoe weet jij dat het een digitale is?!quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het een digitale is?!![]()
.
quote:
quote:
Babs vind van nietquote:
Maar het is en blijft zó leukquote:
Awww!quote:
Leuk voor Babs.quote:
Mwoah. Te makkelijk.quote:
Het paard van het Land van Ooit?!quote:
Mn vriend maakte hetzelfde grapjequote:Op maandag 19 juni 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het paard van het Land van Ooit?!![]()
Waarom weet ik dat?![]()
Mutantenfreakpaardquote:Op maandag 19 juni 2006 20:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mn vriend maakte hetzelfde grapje. Kos met de snor
.
Ongetwijfeld.quote:
Was dat dat enge mens met een plant op haar hoofd ofzo?quote:
Dude...quote:
Je wilt niet weten hoe har flamoes ruit ziet.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was dat dat enge mens met een plant op haar hoofd ofzo?
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was dat dat enge mens met een plant op haar hoofd ofzo?
De echte is nog lomperquote:Op maandag 19 juni 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar dit is niet de echte.Dit is de musicalversie!
IK HAAT JE!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
En niet te vergeten...Sap de Aardwortel!
Ik ben Sap, een aardwortel jawel
Kom maar met je oortjes en hoor wat ik vertel
Val in een berg scheermesjesquote:Op maandag 19 juni 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
En...en...enne...Dame Grandeur & Jean d'Orange en Ridder Graniet-sterker-dan-ik-kan-niet!
[afbeelding]
Whihihi, zulk een humor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |