Zei de meester tegen zijn leerlingquote:Op zondag 18 juni 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Plotselinge agressie
Daar zou Postbus 51 nou eens spotjes voor moeten maken!![]()
Ik zie ons meer als elkaar wederzijds versterkende entiteiten. Symbionten zeg maar. Genaamd "Zhensational"quote:Op zondag 18 juni 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zei de meester tegen zijn leerling!
Die lemmings zijn tofquote:
Ja, jij post er inquote:Op zondag 18 juni 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Stormlooptopic.
We zouden daar een topic over moeten openenquote:Op zondag 18 juni 2006 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie ons meer als elkaar wederzijds versterkende entiteiten. Symbionten zeg maar. Genaamd "Zhensational"![]()
![]()
!!!
Wat een plan!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zouden daar een topic over moeten openen
Zonder Bupatih's die ze dan gaan sluitenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zouden daar een topic over moeten openen
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder Bupatih's die ze dan gaan sluiten![]()
!
Toch wel.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niks mis met mijn avatar.
Wie/wat is het danquote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niks mis met mijn avatar.
Lut.quote:
Ah. Lut.quote:
Ah. Lekker niet boeiend dus.quote:
Soort van hermafrodiet.quote:
Whihi, wat een kul!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Soort van hermafrodiet.
Kruising tussen een lul en een kut.
Nee, ik snap 'm niet...quote:Op zondag 18 juni 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whihi, wat een kul!
(SNAP JE HEM? --> KUL: KUT/LUL!)
En toch ga ik hem niet uitleggen.quote:
Zeg tegen de bus dat je 'm lekker even af gaat sabbelen als hij dubbel zo snel rijdt.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef rena het volgende:
Jezus Christus op een hobbelpaard, ik moet morgen voor een half uur naar school3 kwartier met de bus heen en 3 kwartier terug
1,5 uur in de bus voor een half uurtje gejank over een stage o.i.d.
![]()
Egoïst. Je zou juist blij moeten zijn dat wij hier minstens 2 uur van jou verlost zijn. Maar ja, aan anderen denken doe je natuurlijk niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef rena het volgende:
Jezus Christus op een hobbelpaard, ik moet morgen voor een half uur naar school3 kwartier met de bus heen en 3 kwartier terug
![]()
Stel je niet aan.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef rena het volgende:
![]()
Dan gaat ie juist langzamer rijdenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg tegen de bus dat je 'm lekker even af gaat sabbelen als hij dubbel zo snel rijdt.
Nee, daar heb ik jou toch voorquote:Op zondag 18 juni 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg tegen de bus dat je 'm lekker even af gaat sabbelen als hij dubbel zo snel rijdt.
Dat jij nou graag een uitlaatspijp in je mond neemt, wil nog niet zeggen dat iedereen even graag aan een bus loopt te sabbelen.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, ik heb geen gesprek waarvoor ik 3 keer langer meot reizen dan dat het gesprek duurt. Dop je eigen boontjes maar.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:28 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik jou toch voor![]()
Om de chauffeur te sabbelen.
Verwend nest!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef rena het volgende:
![]()
Kut.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verwend nest!Je moeder bracht je zeker ook elke dag naar school met de auto?!
Oh, ja, ik bedoelde buschauffeur. Whihi. Foutjequote:Op zondag 18 juni 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat jij nou graag een uitlaatspijp in je mond neemt, wil nog niet zeggen dat iedereen even graag aan een bus loopt te sabbelen.
Goh, zou het?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja, ik bedoelde buschauffeur. Whihi. Foutje.
Waarom doe je ze naar tegen rena?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Egoïst. Je zou juist blij moeten zijn dat wij hier minstens 2 uur van jou verlost zijn. Maar ja, aan anderen denken doe je natuurlijk niet..
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, ik heb geen gesprek waarvoor ik 3 keer langer meot reizen dan dat het gesprek duurt. Dop je eigen boontjes maar.
Ik zou het zeker in overweging nemen.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom doe je ze naar tegen rena?Zij is tof
![]()
Give me some suger, biatch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |