quote:
Nee. Hoiquote:
Neequote:Op maandag 19 juni 2006 01:02 schreef Svensational het volgende:
Heb je al iets voor mij gekocht, Dizer?
Jill ligt een uurtje te slapen.. daarna gaan we uiteten. Ik heb geen zin om uit te rusten en dus dacht ik even op internetquote:Op maandag 19 juni 2006 01:14 schreef Duiveltja het volgende:
WTF doe jij op FOK!?
Kutturkquote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:02 schreef Svensational het volgende:
Heb je al iets voor mij gekocht, Dizer?
ben je soms van je stoel afgevallen omdat ik iets voor je hebt gekocht?quote:
quote:
Er is meer dan ShowChatquote:Op maandag 19 juni 2006 01:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
ben je soms van je stoel afgevallen omdat ik iets voor je hebt gekocht?
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Koop ik wel iets voor jou als ik in NY ben
Ben JIJ op msn dan??quote:Op maandag 19 juni 2006 01:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. je bent niet op msn... dus? Neee
Ja.. nog iets van 5 minuten en dan ga ik weer offlinequote:
Slordig uitgeknipt.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:11 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://s11.photobucket.com/albums/a166/Svensational/th_GigiBackground.jpg]afbeelding][/url]
NJ heeft bij haar in de klas gezeten.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:06 schreef alwaysthebest het volgende:
22-jarige Sheryl Miss Nederland 2006
[afbeelding]
[afbeelding]
.
.
FOK!ker eet sok Whehe.
Goh.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NJ heeft bij haar in de klas gezeten.
Oeiquote:Op maandag 19 juni 2006 02:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
.
.
FOK!ker eet sok Whehe.
Uhmm...nietquote:
Kutlul, ik wou nog editenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:27 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wel. Hij zegt niet dat jíj dat gedaan hebt, overigens.![]()
![]()
![]()
Ja, maar nadat ik nog eens goed gekeken had, kwam ik erachter dat Buup wel gelijk hadquote:
Oh mijn god.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
.
.
FOK!ker eet sok Whehe.
Ja, zoals altijd Buupquote:Op maandag 19 juni 2006 09:34 schreef Svensational het volgende:
kwam ik erachter dat Buup wel gelijk had
Nep-vroegiequote:
Ik heb bij haar in de klas gezeten. Tis zo'n teringwijf.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
.
.
Wat een hoer iddquote:Op maandag 19 juni 2006 10:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb bij haar in de klas gezeten. Tis zo'n teringwijf.
Gewoon helemaal geen vroegie, lijkt mij.quote:
Zhensational, the break-upquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen vroegie, lijkt mij.![]()
![]()
Jij bent mijn Miss Nederland.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:23 schreef PeRi het volgende:
Gevolgd door Zhensational: de goedmaaksex!quote:
Heb jij dan ook bij NJ in de klas gezeten?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat geeft niet dezelfde voldoeningquote:Op maandag 19 juni 2006 12:25 schreef Bupatih het volgende:
Je kunt ook gewoon meteen zeggen wat er is in plaats van te wachten tot iemand vraagt wat er aan de hand is.
Aandachtshoer.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat geeft niet dezelfde voldoening.
Hell yeahquote:
Waarom reageer je niet, Sven?! HOU JE NIET MEER VAN ME?!!?!?!?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gevolgd door Zhensational: de goedmaaksex!![]()
Aandachtshoer!quote:
And damn proud of itquote:
Goedzoquote:
Dat is toch echt heel wat anders dan dat quasi-zielige "Auw.quote:
As if you carequote:Op maandag 19 juni 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is toch echt heel wat anders dan dat quasi-zielige "Auw."
Ach, an sich helemaal niks bijzonders. Poliklinische behandeling die wat moeizamer verliep dan verwacht en daardoor wat napijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar XcUZ, wat was er dan "auw"?
Die heb ik allang gehad hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
Hehe, het duurt anderhalf uur, maar dan heeft ze ook eindelijk haar aandacht en voldoening.![]()
Sadist.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
Hehe, het duurt anderhalf uur, maar dan heeft ze ook eindelijk haar aandacht en voldoening.![]()
Toffe edit.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik allang gehad hoor.
Je kan gerust zijn hoor, alle aandacht kan nu weer naar jouw persoontje.
Ga maar eens op zoek naar de Christine/Bupa-discussie over dit onderwerp. Dan snap je hoe ik daarover denk.quote:
Soms schiet je ineens nog wat te binnen he?quote:
Zoals ik al zei, ik heb m'n aandacht ook al wel gehad, hoogst persoonlijk, in tastbare vormquote:Mwoah, als ik aandacht nodig heb, zorg ik er wel voor dat ik dat binnen een kortere tijd dan anderhalf uur krijg, hoor.
En Erik zei:quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Aandachtshoer.
Maar zeg nou zelf, aandacht van ons is toch heel wat specialer?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Soms schiet je ineens nog wat te binnen he?![]()
[..]
Zoals ik al zei, ik heb m'n aandacht ook al wel gehad, hoogst persoonlijk, in tastbare vorm.
Alleen is die tastbare vorm nu naar z'n werk.
Ja, dat weet ik.quote:
Als jij 't zou geven wel jaquote:Op maandag 19 juni 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, aandacht van ons is toch heel wat specialer?
Neuh, zolang je het niet op zo'n aandachttrekkende manier doet door enkele 'auw' te posten, waarna wij moeten gaan vragen wát er aan de hand is, wil ik best aandacht aan je schenken, hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als jij 't zou geven wel ja.
Alleen dat kan ik natuurlijk wel weer vergeten.
Ok.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, zolang je het niet op zo'n aandachttrekkende manier doet door enkele 'auw' te posten, waarna wij moeten gaan vragen wát er aan de hand is, wil ik best aandacht aan je schenken, hoor.
Beter?quote:Godsgloeiendetyfusprutsers daar in dat ziekenhuis. Beetje m'n behandeling vernuecken
"
quote:
Uiteindelijk wil je gewoon iedereen zo manipuleren dat ze precies doen wat jij wil.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:02 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, het was nóg beter als je er bij had gezegd wát ze er precies aan hadden verneukt.![]()
Dat is nogal plastisch en als je dat écht wilt weten, moet je maar in mijn postgeschiedenis kijkenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wat is er gebeurd dan?
Nou ja, het was nóg beter als je er bij had gezegd wát ze er precies aan hadden verneukt.![]()
quote:
Neuh. Ik verlang gewoon naar betere communicatie.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil je gewoon iedereen zo manipuleren dat ze precies doen wat jij wil.
Dit zou ik ook zo getypt kunnen hebben, gebeurt me redelijk vaak.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Ik spoor niet!
Ik had eerst per ongeluk 'sowiesi' getypt, maar toen ik zag dat dat niet klopte, plakte ik er maar een 'e' achteraan.
Ik dacht niet echt na.
Wel een leuk verhaal.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nogal plastisch en als je dat écht wilt weten, moet je maar in mijn postgeschiedenis kijken.
Vrouwenzaken.
Was het maar een verhaal.quote:
Zo, ik heb me ingelezen!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nogal plastisch en als je dat écht wilt weten, moet je maar in mijn postgeschiedenis kijken.
Vrouwenzaken.
Dat kan ik wel begrijpen, ja...quote:Op maandag 19 juni 2006 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was het maar een verhaal.
Ik was wat minder enthousiast.
Nou ben je blij he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |