Verwend nest!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef rena het volgende:
Jezus Christus op een hobbelpaard, ik moet morgen voor een half uur naar school3 kwartier met de bus heen en 3 kwartier terug
1,5 uur in de bus voor een half uurtje gejank over een stage o.i.d.
![]()
Kom het maar halenquote:
Maar als je maar voor 30 seconden naar school moet dan is het toch absurd om naar school te moeten? Weet je hoe veel extra tijd dat kost?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Ik woon gewoon 2 minuten van mijn school vandaan, keihandig.
Karma is coming to get you. Binnenkort kom je te verongelukkenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Ik woon gewoon 2 minuten van mijn school vandaan, keihandig.
Ja, jij dus ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:37 schreef rena het volgende:
[..]
Karma is coming to get you. Binnenkort kom je te verongelukken![]()
![]()
Ja, anderhalf uur.quote:
NOU??!!!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verwend nest!Je moeder bracht je zeker ook elke dag naar school met de auto?!
Ik had dat laatst en ik vond dat niet leuk.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als je maar voor 30 seconden naar school moet dan is het toch absurd om naar school te moeten? Weet je hoe veel extra tijd dat kost?
NOU??!!!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Verwend nest!Je moeder bracht je zeker ook elke dag naar school met de auto?!
En dan rijd jij iedere avond even langs om je zuurverdiende geld te verspillen?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
rena eindigt dan ook achter het station waar ze haar kontje verkoopt aan drugsverslaafden.
Ik ga ook gewoon, mag ik ook eens een keer klagenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:51 schreef DaMart het volgende:
Als wij langer moesten reizen (heen en terug) dan we les hadden, mochten we gewoon thuis blijven! Helaas lag de grens dus bij 1 uur les voor mij, waardoor ik daar nooit gebruik van heb kunnen maken.
Aan de andere kant heeft dat ook wel weer positieve effecten gehad, want ik heb nu een goede baan. Dat was me nooit gelukt als ik uurtjes had gemist omdat ik te lang moest reizen.![]()
Uhuh. Dan haal ik een lekker satékroketje uit de muur terwijl ik rena uitlach.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan rijd jij iedere avond even langs om je zuurverdiende geld te verspillen?![]()
Dan moet je wel snel zijn!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, mag ik jou alvast een prettige maandag toewensen, zo'n drie minuten voor dat die dag aanbreekt?
Ja, het is nu al te laatquote:Op maandag 19 juni 2006 00:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet je wel snel zijn! [afbeelding]
quote:
Taniaquote:
Filmpje downloaden en bekijken van Xebro (ja, die waar jij zo op geiltquote:
Doei!quote:
Wat een koning!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Filmpje downloaden en bekijken van Xebro (ja, die waar jij zo op geilt) die een gepaneerde sok opeet.
Tsja, hij had een belofte aan Danny gedaan!quote:
En niet onaangenaam om te zien ookquote:
Waar kan ik dat verhaal lezen?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, hij had een belofte aan Danny gedaan!
Ziekquote:Op maandag 19 juni 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Filmpje downloaden en bekijken van Xebro (ja, die waar jij zo op geilt) die een gepaneerde sok opeet.
Trusten, Tania.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:22 schreef Tania18 het volgende:
Nou ik ga toch maar slapen, morgen weer om 6.15 op
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Liedje&meta=quote:Op maandag 19 juni 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
Mensen, Airelle zoekt een liedje via Google, maar kan dat niet vinden, wie helpt haar even? Ik kon het liedje ook niet vinden. Bij voorbaat dank.
Het liedje heet The 411 - On my knees.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
Mensen, Airelle zoekt een liedje via Google, maar kan dat niet vinden, wie helpt haar even? Ik kon het liedje ook niet vinden. Bij voorbaat dank.
Hoe is de policy dan coulanter geworden?quote:
De Userpolicyquote:Op maandag 19 juni 2006 00:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe is de policy dan coulanter geworden?![]()
Tania-humor!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Liedje&meta=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |