na een dag mocht het wel eens gebeurenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:55 schreef Shogo het volgende:
Ik vroeg me al af waar die bleef
* Shogo is zelf te lui om het te doen
* BrainOverfloW klikt op pascals fotoboekquote:pascalheister's signature
Don't you wish your girlfriend was hot like me'
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
* BrainOverfloW klikt op pascals fotoboek
Neey niet echt![]()
Ik welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:56 schreef Timo20 het volgende:
Wie is zo creatief om een nieuw "welke dvd`s vallen er binnenkort in je brievengat" topic aan te maken?
goed bezigquote:
nice! quanta costa?quote:
Kun je deze ff voor me kopen?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:44 schreef Dizer het volgende:
Morgen is het nog een paar winkels af en de dvd winkels. Heb al eerder gekeken bij dvd winkels, maar ze zijn achtelijk duur...
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Kun je deze ff voor me kopen?
[afbeelding]
Scheelt me $325,- verzendkosten
ik wil `t niet wetenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:47 schreef Dizer het volgende:
Even wachten op Jill tot dat ze klaar is met douchen, en dan gaan we er tegenaan![]()
De FOK! tijd is gewoon GMT +1, dus daar kan je het toch aan zienquote:Op zondag 18 juni 2006 14:47 schreef Dizer het volgende:
Mogguh... oh het is middag bij jullie
Even wachten op Jill tot dat ze klaar is met douchen, en dan gaan we er tegenaanweer shoppen en vandaag beginnen we eerst met dvd's en cd's
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:57 schreef slindenau het volgende:
Dat 'elke maand' is hèt probleem meestal. 100 euro, wat toch al snel 125 dollar is, gaat er wel doorheen in een maandje.
MM Duitslandquote:Op maandag 19 juni 2006 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand waar ik deze voor een leuke prijs kan vinden?
[afbeelding]
zou je eens aan Dizer moeten vragenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:![]()
geweldig
Weet iemand waar deze het goedkoopst is. 45 dollar vind ik nogal prijzig
[afbeelding]
op Axelmusic.com is wel de Canadese versie te krijgen, weet niet of die veel verschillen heeft met de US versiequote:Op maandag 19 juni 2006 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Istie die DVD echt nergens anders te krijgen dan Ebay?
klik!quote:Is de Soundtrack al te downloaden?
Ik doelde met die reactie meer op het Dizer-avontuurquote:Op maandag 19 juni 2006 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Istie die DVD echt nergens anders te krijgen dan Ebay?
Is de Soundtrack al te downloaden?
Ik ben benieuwd wat ie doet als die dronken in new york in een dvdwinkel komt, straks geeft hij nog 150 dollar aan dvd's uit.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap het
Dizer moet ook geen DVD's bestellen alstie dronken is
Na hoeveel biertjes was dat?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 05:03 schreef Dizer het volgende:
zeg, ik kan meelezen hoor![]()
![]()
Vandaag weer 66 dollar aan dvd's uitgegeven
na z`n eerstequote:
Ik was nuchterquote:
Huh? Hoe bedoel je? Het is 6 uur vliegen hoor...quote:
Naar/van New York is 6 uur vliegen jah, althans spreek niet uit ervaring maar ik heb het vaak genoeg gehoord en gelezen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
6 uur vliegen naar de VS?
Ik heb ook rechtstreeks gevlogenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja idd. Waarom druk maken om de windstromingen? Het vliegtuig kan toch gewoon rechtstreeks naar New York vliegen? Raar hoor.
quote:
hehequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Shogo het volgende:
Toch is het een behoorlijk kansloze hobby, wuppies uitmoorden.
Had dat eerder gezegdquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
Overigens... Criterions zijn in Amerika echt te goedkoop voor woorden![]()
Veel rond de prijs van 20 dollar
die heb je op internet ook wel hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
Overigens... Criterions zijn in Amerika echt te goedkoop voor woorden![]()
Veel rond de prijs van 20 dollar
Ik vind 20 dollar inderdaad ook niet zo uitzonderlijk laag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heb je op internet ook wel hoor
Ja alleen nu hoefde je niet zo moeilijk te doen met kortingsbonnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:41 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik vind 20 dollar inderdaad ook niet zo uitzonderlijk laag.
maar wel een duur vliegticketquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja alleen nu hoefde je niet zo moeilijk te doen met kortingsbonnen![]()
Kingdom of Heaven 4 disc DC SEquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:08 schreef Shogo het volgende:
Wat heb je er allemaal gekocht?
quote:
Kopen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..
Ik had helaas alleen spijt dat ik de mooie LE van Walk The Line niet heb gekocht.
en de LE van Munich. UITVERKOCHT!!!!!
Wtfquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als Eye-catcher:
De Scarface Limited Edition Leather Cofferet
Maar die gooi ik misschien in de verkoop. Eerst de film kijken en als ik het niks vind, dan doe ik hem weg.
Hmm, dat is nog niet eens zo duur voor een 4 disc (custom) tin...even kijken of ik die gaat bestellenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/787670
Komen ze daar nu mee
Jawel. Want het is beter voor Argenitinie dan voor ons als het gelijk gespeeld wordt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niks mis mee toch
jij hebt het mooiste al gemist man![]()
was me nogal een saaie wedstrijdquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jawel. Want het is beter voor Argenitinie dan voor ons als het gelijk gespeeld wordt.
Maar hoe dan ook. Petje af voor Nederland. Ze hebben mooi (maar wel saai) gespeeld. Gelijk spelen tegen Argenitinie doe je ook niet zo eventjes./
saai ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
was me nogal een saaie wedstrijd
btw: HMV Summer Sale![]()
![]()
quote:
nou moet je niet teveel vragenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:31 schreef pascalheister het volgende:
zijn die nog geldig, krijg ze niet werkend namelijk?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je er sowieso weinig aan hè, of ze nou geldig zijn of niet
stiekem hou je gewoon van bachquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:16 schreef slindenau het volgende:
Het is trouwens wel slecht gesteld met mijn financiën.
Gisteren kwam de CC rekening binnen, die is nog wel te overzien daarnietvan, maar toen kon ik dus weer gaan bestellen voor volgende maand.
Momenteel ziet mijn inbox er zo uit:
[afbeelding]
De 5 laatste mailtjes zijn enkle orderbevestigingen, met een totale waarde van 125euro.
En die gekke nieuwsbrief van kruidvatklassiek krijg ik omdat ik daar twee keer wat dvd's heb besteld (LOTR - Two Towers Giftset en Indiana Jones Trilogy).
quote:
Voordat je dat doet lees deze pagina eens door.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga denk ik maar eens 37 euro neerleggen voor de Australische 3 disc editie
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
Voordat je dat doet lees deze pagina eens door.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:39 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt!! Dat is gewoon netals de NL versie dan
. Dan maar 20 euro neerleggen ipv 37
Dan moet je die niet de "AAVD" noemen, krijg je gegarandeerd problemen met de AIVDquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
Dan zou ik den nieuwe oprichter zijn van de AA voor DVD's![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:03 schreef slindenau het volgende:
Dan moet je die niet de "AAVD" noemen, krijg je gegarandeerd problemen met de AIVD.
quote:Universal Studios Home Video have announced the Region 1 DVD release of Scarface (Platinum Edition) for 3rd October 2006 priced at $29.98 SRP. Al Pacino returns in Brian De Palma’s classic gangster drama which is set to make its third appearance on Region 1 DVD this autumn.
A two-disc set, features are TBC.
Dan vind ik die van mij toch echt mooierquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:16 schreef pascalheister het volgende:
nu komt er al weer een versie van Scarface uit, het houdt niet op
http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61896
[..]
Ik heb deez:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:49 schreef slindenau het volgende:
Hihi. Zelf heb ik de 2 disc NL met slipcase, die vind ik ook wel mooi.
Weet ik niet. Hij is nog gesealed. Heb hem uit Amerika gehaald en zoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:06 schreef slindenau het volgende:
Dat is een mooi doosje hoor Dizer, maar is de inhoud verder precies hetzelfde als die ik heb
?
Gaylordquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:41 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
gisteren trouwens naar het concert van Robbie Williams geweest in deArenA
.
Wat een show![]()
![]()
![]()
![]()
Jo, ga jij kijken naar die B-Horrormovie: Hellbend?quote:
Maar het is een gay moviequote:
OKquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:21 schreef kinky_queen het volgende:
Als het een b horror is dan kijk ik hem, wil niet zeggen dat ik opgewonden wordt
![]()
wat dacht je van lotr danquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:14 schreef Dizer het volgende:
Weer een editie...
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=1049287&navid=3#
Zo op het eerste gezicht vind ik het ook nix, of ze moeten er een houten kist omheen fabricerenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:47 schreef pascalheister het volgende:
vind je? vind het niks bijzonders
ja maar die is er alquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht vind ik het ook nix, of ze moeten er een houten kist omheen fabriceren
![]()
Ah zo ja, als je het niks vind moet je het ook niet kopen neequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik die films helemaal niet zo geweldig vind. Ik heb The Spy Who Shagged Me en Goldmember ook maar als cadeautje gekregen, en eigenlijk nooit nagedacht over de aanschaf van deel 1.Om de serie compleet te maken is het wel geinig, maar stiekem ben ik bang dat ik 'm nooit zal kijken...
quote:Op zondag 25 juni 2006 10:17 schreef slindenau het volgende:
Trouwens, onze (Dizer, Pascal & Ik) mini slowchat op dvd.nl is verwijderd hè.
ik zie het, soms een beetje jammer al die regeltjes van dvd.nlquote:Op zondag 25 juni 2006 10:17 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, het valt me net trouwens pas op...
Op Bol.com bij de ROTK giftset staat (OP=OP) achter de titel...dus als ze straks op zijn gaat de prijs weer lekker omhoog voor ons(hopen dat er nog genoeg voorraad is om mijn twee te leveren iig
).
Voor de rest heeft bol wel belachelijke prijzen. De 12 disc trilogy, 140e...de 6 disc trilogy, 90e
. De twee disc bios versies, 30e
. En dan opeens ROTK Giftset 9.99e
![]()
Trouwens, onze (Dizer, Pascal & Ik) mini slowchat op dvd.nl is verwijderd hè.
Ze zijn daar echt te erg met regels. Alsof ze alleemaal een dildo van 1m in hun reet hebben zitten terwijl ze aan het modden zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 11:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zie het, soms een beetje jammer al die regeltjes van dvd.nl
quote:
quote:
Dat is idd weer een voordeel.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
En dat was dan het WK voor mij
iig weer tijd voor mijn DVD's
die ivanov kan wel een dvd vol maken met al z'n kaartenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sterf Ivanov
Sterf Figo
Oh sorry dit is een DVD Topic
quote:
daar kan ie zelfs een mooie LE van maken: 3 dvd set in een mooie verpakking, een gele kaart bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 juni 2006 09:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die ivanov kan wel een dvd vol maken met al z'n kaarten![]()
Met 14 gelimiteerde gele kaarten en 4 zeer gelimiteerde rode kaarten...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat heb jij gezegd
[..]
daar kan ie zelfs een mooie LE van maken: 3 dvd set in een mooie verpakking, een gele kaart bijvoorbeeld
zo gelimiteerd zijn de gele kaarten anders nietquote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef Shogo het volgende:
[..]
Met 14 gelimiteerde gele kaarten en 4 zeer gelimiteerde rode kaarten...
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Mikkie het volgende:
Zet die rotzooi nou eens niet in ImageShack!
quote:
laat me raden: je gaat niet vanwege geen zin?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... *twijfel*.
Zal ik nog ff een uurtje gaan sporten, of niet?
echt heyquote:
mietjequote:Op maandag 26 juni 2006 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben nog geweest, en net weer thuisToch nog bijna een uur flink de spieren getraind, ik voel nu al dat ik morgen enorme spierpijn ga hebben
hehequote:
Als je slim bent, doe je de gesealde versie uit de nieuwe verpakking weg (gesealed en al) dan verkoop je hem snellerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:58 schreef Mikkie het volgende:
En m'n RotK Giftset is binnen
Straks maar ff uitpakken. En nu proberen m'n oude 4-disc EE te verkopen
Ik heb het geld er momenteel nog niet voor, en dat zal nog zeker een maand of anderhalf tot twee gaan durenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:14 schreef Dizer het volgende:
Slindenau[TK] Pioneer VSX D511 Surround Receiver + DV350 DVD Speler
Ah ok, dan weet ik dat ook voor mijzelfquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef Mikkie het volgende:
Nou Diz, mijn exemplaar is dus niet gesealed. Maar het beeldje van Minas Tirith is wél mooi!
De EE in de giftset is niet gesealed? Hmm, mijn gesealde in een giftset was wel een R1, en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of delen 2 en 3, welke ik als R2 heb gekocht, gesealed warenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef Mikkie het volgende:
Nou Diz, mijn exemplaar is dus niet gesealed. Maar het beeldje van Minas Tirith is wél mooi!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:46 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag ontvangen:
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b320/kinkyqueen/diverse/terminatorstatue.jpg]afbeelding][/url]
#166/2000
[afbeelding]
ideaal om tegen een vervelende buurvrouw aan te gooienquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:46 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag ontvangen:
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b320/kinkyqueen/diverse/terminatorstatue.jpg]afbeelding][/url]
#166/2000
[afbeelding]
Merchandise is leuk, maar als het 500+ dollar moet kostenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:46 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag ontvangen:
#166/2000
[afbeelding]
Zeg, je gaat hem niet kopen of zo he? Want dat geld heb je niet en zoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:04 schreef slindenau het volgende:
Oh. Zitten er trouwens krassen op die 4 disc uit de giftset?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef slindenau het volgende:
Ik heb er al twee gekocht (en binnen), en dat gaat op de CC...dus dat hoeft pas over een maand betaald te worden
.
Nou gewoon... omdat ik geen zin heb in een handeltje doen... of misschien wel en dan koop ik morgen er weer éénquote:
Nouja, je hebt geluk dat je er nog eentje voor 10 euro hebt kunnen bestellen...hij staat momenteel weer lekker op 70 euroquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou gewoon... omdat ik geen zin heb in een handeltje doen... of misschien wel en dan koop ik morgen er weer één
dan had je 12 euro verlies geleden, altijd nog beter dan 70 euroquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nouja, je hebt geluk dat je er nog eentje voor 10 euro hebt kunnen bestellen...hij staat momenteel weer lekker op 70 euro.
En mijn gekke postbode heeft trouwens een pakketje twv 12 euro zomaar voor mn deur gelegd?? Normaal krijgen de buren het, of een briefje...maar nu dus niet, de idioot. Wat nou als iemand het mee had gejat?
whehequote:Op woensdag 28 juni 2006 18:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben er ondertussen achter waarom ik het verhaal van Carnivàle niet echt kan volgen. Toen er in de gids 'Carnivále (1)' stond was dat niet de eerste aflevering maar de eerste aflevering van seizoen 2heb ik dus een heel seizoen over geslagen
.
DVD's hebben echt een belachelijke marge. Vergeet dat niet. Alleen 10 euro is inderdaad te erg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En vooral dat 'ie nu weer 70 euro is. Dat kan haast niet kloppen van Bol... een tientje is té goedkoop, dat moet haast wel onder de kostprijs zijn...?
Wat een dvdslet ben je ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:32 schreef Mikkie het volgende:
Als je die aanbieding nou niet teveel verspreid, dan kan ik mijn box makkelijker verkopen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:34 schreef Bayswater het volgende:
Ga ik nu ff pitten, vandaag trouwens Crash gekeken op zo'n voetballoos avondje. Zat mij iets teveel jus op.
Ze zeggen het ,vond het maar een tranentrekker met wel een goed thema zonder clichematig te worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:35 schreef Dizer het volgende:
[..]Juist een van de betere films van het afgelopen jaar
.
Het ging meer om de, niet overal aanbieden van link zodat je hem kan doorverkopenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo? DoH is nostalgie. Al staat dat ding wel wat beschamend in m'n collectie
Maar ach, waarschijnlijk wordt 'ie toch wel geannuleerd.
die Kill Bill vind en Jurassic Park vind ik wel cool uitzien eigenlijkquote:
de jappies blijven de mooistequote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die Kill Bill vind en Jurassic Park vind ik wel cool uitzien eigenlijk
Nopequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:19 schreef pascalheister het volgende:
kun je voor mij die assepoester ook meenemen dizer?
Ze hadden er maar 1quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:30 schreef slindenau het volgende:
Hehe, ik heb mijn eerste ROTK alweer verkocht, 100% winst.
En Dizer, hoeveel Lion Kings hadden ze nog?
flauwquote:
Net nu ik weer geld had vanwege de verkoop van mn ROTKquote:
je moet wel een schroef los hebben als je die prijzen er voor betaaldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Dizer, wat jij doet in V&A is anders ook niet echt netjes hè. Het zal mij aan m'n kont jeuken verder hoor, maar je neemt die Scarface giftset mee uit de US en probeert 'm hier voor 100 euro te verpatsen? En die LotR EE + extra dvd voor 40 euro... kom op zeg.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1. Nah vooruit.
2. Hmmm... dan is die extra dvd wel heel veel waard. In dat geval ga ik 'm ook verkopen (wel eerst kijken natuurlijk)...
3. Goedzo. Als mod heb je een voorbeeldfunctie hè....
te veelquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:26 schreef pascalheister het volgende:
is er nog wat leuks te koop aldaar?
Dizer verplicht toch niemand tot kopen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Dizer, wat jij doet in V&A is anders ook niet echt netjes hè. Het zal mij aan m'n kont jeuken verder hoor, maar je neemt die Scarface giftset mee uit de US en probeert 'm hier voor 100 euro te verpatsen? En die LotR EE + extra dvd voor 40 euro... kom op zeg.
Psies. Maar goed.. ik heb de vraagprijs al omlaag gezet. Ik weet ook wel dat niemand zoveel gaat betalen, maar vraagprijs is verplicht en ik heb geen zin om overal te gaan zoeken wat de goedkoopste prijs is. Maar dat weet jij ook dat het onzin is, toch KQquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dizer verplicht toch niemand tot kopen?
![]()
Ik zag er weinig bijzonders tussen. Misschien Samhain of Fantastic Four, maar verder..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
te veelHeb je hun uitverkoop niet gezien?
Dude, WTF! Nu ik mod ben, wil nog niet zeggen dat ik niet het volgende mag doen:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch. Dan ben je mod (niet dat dat nou zoveel zegt, maar okay, als mod van V&A heb je in het betreffende subforum toch wel een beetje een voorbeeldfunctie)... dan vind ik het wel raar als je iets dat je twee weken terug hebt gekocht nu te koop zet voor de hoofdprijs. Net als de EE. Hij maakt een ouwehoer-opmerking over dat wij geen Giftsets in V&A mogen plaatsen, maar zelf plaatst 'ie enkel de EE+extra disc voor een absurd bedrag. Da's wel een beetje vreemd.
Hij moet het verder zelf weten hoor, net alsof iemand het ervoor geeft
zoals? weer prijzen die ze normaal ook hanteren zekerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
te veelHeb je hun uitverkoop niet gezien?
laat je niet zo opnaaien manquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:02 schreef Dizer het volgende:
Jullie vergeten wel dat ik allemaal INCL verzenden prijzen heb! En dat is een pakketverzending omdat ie niet door de brievenbus past. En pakketverzending is tegenwoordig boven de 6 euro
Dus als je het omrekent... ik vraag er overigens 35 incl voor
quote:
6,20?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wel kut van de TPG ja, van 5.50 naar 6.20 voor pakketten.
quote:
Ik heb al 55 pond in mijn basket bij play.com.quote:
Verschillende bestellingen gedaan en nooit geen problemen mee gehad. Valt wel te vergelijken met Play.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:11 schreef Dizer het volgende:
Is blahdvd een beetje te vertrouwen? Ken het niet/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |