quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je er sowieso weinig aan hè, of ze nou geldig zijn of niet
stiekem hou je gewoon van bachquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:16 schreef slindenau het volgende:
Het is trouwens wel slecht gesteld met mijn financiën.
Gisteren kwam de CC rekening binnen, die is nog wel te overzien daarnietvan, maar toen kon ik dus weer gaan bestellen voor volgende maand.
Momenteel ziet mijn inbox er zo uit:
[afbeelding]
De 5 laatste mailtjes zijn enkle orderbevestigingen, met een totale waarde van 125euro.
En die gekke nieuwsbrief van kruidvatklassiek krijg ik omdat ik daar twee keer wat dvd's heb besteld (LOTR - Two Towers Giftset en Indiana Jones Trilogy).
quote:
Voordat je dat doet lees deze pagina eens door.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga denk ik maar eens 37 euro neerleggen voor de Australische 3 disc editie
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
Voordat je dat doet lees deze pagina eens door.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:39 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt!! Dat is gewoon netals de NL versie dan
. Dan maar 20 euro neerleggen ipv 37
Dan moet je die niet de "AAVD" noemen, krijg je gegarandeerd problemen met de AIVDquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
Dan zou ik den nieuwe oprichter zijn van de AA voor DVD's![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:03 schreef slindenau het volgende:
Dan moet je die niet de "AAVD" noemen, krijg je gegarandeerd problemen met de AIVD.
quote:Universal Studios Home Video have announced the Region 1 DVD release of Scarface (Platinum Edition) for 3rd October 2006 priced at $29.98 SRP. Al Pacino returns in Brian De Palma’s classic gangster drama which is set to make its third appearance on Region 1 DVD this autumn.
A two-disc set, features are TBC.
Dan vind ik die van mij toch echt mooierquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:16 schreef pascalheister het volgende:
nu komt er al weer een versie van Scarface uit, het houdt niet op
http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61896
[..]
Ik heb deez:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:49 schreef slindenau het volgende:
Hihi. Zelf heb ik de 2 disc NL met slipcase, die vind ik ook wel mooi.
Weet ik niet. Hij is nog gesealed. Heb hem uit Amerika gehaald en zoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:06 schreef slindenau het volgende:
Dat is een mooi doosje hoor Dizer, maar is de inhoud verder precies hetzelfde als die ik heb
?
Gaylordquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:41 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
gisteren trouwens naar het concert van Robbie Williams geweest in deArenA
.
Wat een show![]()
![]()
![]()
![]()
Jo, ga jij kijken naar die B-Horrormovie: Hellbend?quote:
Maar het is een gay moviequote:
OKquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:21 schreef kinky_queen het volgende:
Als het een b horror is dan kijk ik hem, wil niet zeggen dat ik opgewonden wordt
![]()
wat dacht je van lotr danquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:14 schreef Dizer het volgende:
Weer een editie...
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=1049287&navid=3#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |