Jawel. Want het is beter voor Argenitinie dan voor ons als het gelijk gespeeld wordt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niks mis mee toch
jij hebt het mooiste al gemist man![]()
was me nogal een saaie wedstrijdquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jawel. Want het is beter voor Argenitinie dan voor ons als het gelijk gespeeld wordt.
Maar hoe dan ook. Petje af voor Nederland. Ze hebben mooi (maar wel saai) gespeeld. Gelijk spelen tegen Argenitinie doe je ook niet zo eventjes./
saai ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
was me nogal een saaie wedstrijd
btw: HMV Summer Sale![]()
![]()
quote:
nou moet je niet teveel vragenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:31 schreef pascalheister het volgende:
zijn die nog geldig, krijg ze niet werkend namelijk?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je er sowieso weinig aan hè, of ze nou geldig zijn of niet
stiekem hou je gewoon van bachquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:16 schreef slindenau het volgende:
Het is trouwens wel slecht gesteld met mijn financiën.
Gisteren kwam de CC rekening binnen, die is nog wel te overzien daarnietvan, maar toen kon ik dus weer gaan bestellen voor volgende maand.
Momenteel ziet mijn inbox er zo uit:
[afbeelding]
De 5 laatste mailtjes zijn enkle orderbevestigingen, met een totale waarde van 125euro.
En die gekke nieuwsbrief van kruidvatklassiek krijg ik omdat ik daar twee keer wat dvd's heb besteld (LOTR - Two Towers Giftset en Indiana Jones Trilogy).
quote:
Voordat je dat doet lees deze pagina eens door.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga denk ik maar eens 37 euro neerleggen voor de Australische 3 disc editie
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
Voordat je dat doet lees deze pagina eens door.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:39 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt!! Dat is gewoon netals de NL versie dan
. Dan maar 20 euro neerleggen ipv 37
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |