Ik ben benieuwd wat ie doet als die dronken in new york in een dvdwinkel komt, straks geeft hij nog 150 dollar aan dvd's uit.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap het
Dizer moet ook geen DVD's bestellen alstie dronken is
Na hoeveel biertjes was dat?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 05:03 schreef Dizer het volgende:
zeg, ik kan meelezen hoor![]()
![]()
Vandaag weer 66 dollar aan dvd's uitgegeven
na z`n eerstequote:
Ik was nuchterquote:
Huh? Hoe bedoel je? Het is 6 uur vliegen hoor...quote:
Naar/van New York is 6 uur vliegen jah, althans spreek niet uit ervaring maar ik heb het vaak genoeg gehoord en gelezen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
6 uur vliegen naar de VS?
Ik heb ook rechtstreeks gevlogenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja idd. Waarom druk maken om de windstromingen? Het vliegtuig kan toch gewoon rechtstreeks naar New York vliegen? Raar hoor.
quote:
hehequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Shogo het volgende:
Toch is het een behoorlijk kansloze hobby, wuppies uitmoorden.
Had dat eerder gezegdquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
Overigens... Criterions zijn in Amerika echt te goedkoop voor woorden![]()
Veel rond de prijs van 20 dollar
die heb je op internet ook wel hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
Overigens... Criterions zijn in Amerika echt te goedkoop voor woorden![]()
Veel rond de prijs van 20 dollar
Ik vind 20 dollar inderdaad ook niet zo uitzonderlijk laag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heb je op internet ook wel hoor
Ja alleen nu hoefde je niet zo moeilijk te doen met kortingsbonnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:41 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik vind 20 dollar inderdaad ook niet zo uitzonderlijk laag.
maar wel een duur vliegticketquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja alleen nu hoefde je niet zo moeilijk te doen met kortingsbonnen![]()
Kingdom of Heaven 4 disc DC SEquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:08 schreef Shogo het volgende:
Wat heb je er allemaal gekocht?
quote:
Kopen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..
Ik had helaas alleen spijt dat ik de mooie LE van Walk The Line niet heb gekocht.
en de LE van Munich. UITVERKOCHT!!!!!
Wtfquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als Eye-catcher:
De Scarface Limited Edition Leather Cofferet
Maar die gooi ik misschien in de verkoop. Eerst de film kijken en als ik het niks vind, dan doe ik hem weg.
Hmm, dat is nog niet eens zo duur voor een 4 disc (custom) tin...even kijken of ik die gaat bestellenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/787670
Komen ze daar nu mee
Jawel. Want het is beter voor Argenitinie dan voor ons als het gelijk gespeeld wordt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niks mis mee toch
jij hebt het mooiste al gemist man![]()
was me nogal een saaie wedstrijdquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jawel. Want het is beter voor Argenitinie dan voor ons als het gelijk gespeeld wordt.
Maar hoe dan ook. Petje af voor Nederland. Ze hebben mooi (maar wel saai) gespeeld. Gelijk spelen tegen Argenitinie doe je ook niet zo eventjes./
saai ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
was me nogal een saaie wedstrijd
btw: HMV Summer Sale![]()
![]()
quote:
nou moet je niet teveel vragenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:31 schreef pascalheister het volgende:
zijn die nog geldig, krijg ze niet werkend namelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |