na een dag mocht het wel eens gebeurenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:55 schreef Shogo het volgende:
Ik vroeg me al af waar die bleef
* Shogo is zelf te lui om het te doen
* BrainOverfloW klikt op pascals fotoboekquote:pascalheister's signature
Don't you wish your girlfriend was hot like me'
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
* BrainOverfloW klikt op pascals fotoboek
Neey niet echt![]()
Ik welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:56 schreef Timo20 het volgende:
Wie is zo creatief om een nieuw "welke dvd`s vallen er binnenkort in je brievengat" topic aan te maken?
goed bezigquote:
nice! quanta costa?quote:
Kun je deze ff voor me kopen?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:44 schreef Dizer het volgende:
Morgen is het nog een paar winkels af en de dvd winkels. Heb al eerder gekeken bij dvd winkels, maar ze zijn achtelijk duur...
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Kun je deze ff voor me kopen?
[afbeelding]
Scheelt me $325,- verzendkosten
ik wil `t niet wetenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:47 schreef Dizer het volgende:
Even wachten op Jill tot dat ze klaar is met douchen, en dan gaan we er tegenaan![]()
De FOK! tijd is gewoon GMT +1, dus daar kan je het toch aan zienquote:Op zondag 18 juni 2006 14:47 schreef Dizer het volgende:
Mogguh... oh het is middag bij jullie
Even wachten op Jill tot dat ze klaar is met douchen, en dan gaan we er tegenaanweer shoppen en vandaag beginnen we eerst met dvd's en cd's
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:57 schreef slindenau het volgende:
Dat 'elke maand' is hèt probleem meestal. 100 euro, wat toch al snel 125 dollar is, gaat er wel doorheen in een maandje.
MM Duitslandquote:Op maandag 19 juni 2006 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand waar ik deze voor een leuke prijs kan vinden?
[afbeelding]
zou je eens aan Dizer moeten vragenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:![]()
geweldig
Weet iemand waar deze het goedkoopst is. 45 dollar vind ik nogal prijzig
[afbeelding]
op Axelmusic.com is wel de Canadese versie te krijgen, weet niet of die veel verschillen heeft met de US versiequote:Op maandag 19 juni 2006 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Istie die DVD echt nergens anders te krijgen dan Ebay?
klik!quote:Is de Soundtrack al te downloaden?
Ik doelde met die reactie meer op het Dizer-avontuurquote:Op maandag 19 juni 2006 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Istie die DVD echt nergens anders te krijgen dan Ebay?
Is de Soundtrack al te downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |