Ik heb het geld er momenteel nog niet voor, en dat zal nog zeker een maand of anderhalf tot twee gaan durenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:14 schreef Dizer het volgende:
Slindenau[TK] Pioneer VSX D511 Surround Receiver + DV350 DVD Speler
Ah ok, dan weet ik dat ook voor mijzelfquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef Mikkie het volgende:
Nou Diz, mijn exemplaar is dus niet gesealed. Maar het beeldje van Minas Tirith is wél mooi!
De EE in de giftset is niet gesealed? Hmm, mijn gesealde in een giftset was wel een R1, en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of delen 2 en 3, welke ik als R2 heb gekocht, gesealed warenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef Mikkie het volgende:
Nou Diz, mijn exemplaar is dus niet gesealed. Maar het beeldje van Minas Tirith is wél mooi!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:46 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag ontvangen:
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b320/kinkyqueen/diverse/terminatorstatue.jpg]afbeelding][/url]
#166/2000
[afbeelding]
ideaal om tegen een vervelende buurvrouw aan te gooienquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:46 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag ontvangen:
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b320/kinkyqueen/diverse/terminatorstatue.jpg]afbeelding][/url]
#166/2000
[afbeelding]
Merchandise is leuk, maar als het 500+ dollar moet kostenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:46 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag ontvangen:
#166/2000
[afbeelding]
Zeg, je gaat hem niet kopen of zo he? Want dat geld heb je niet en zoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:04 schreef slindenau het volgende:
Oh. Zitten er trouwens krassen op die 4 disc uit de giftset?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef slindenau het volgende:
Ik heb er al twee gekocht (en binnen), en dat gaat op de CC...dus dat hoeft pas over een maand betaald te worden
.
Nou gewoon... omdat ik geen zin heb in een handeltje doen... of misschien wel en dan koop ik morgen er weer éénquote:
Nouja, je hebt geluk dat je er nog eentje voor 10 euro hebt kunnen bestellen...hij staat momenteel weer lekker op 70 euroquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou gewoon... omdat ik geen zin heb in een handeltje doen... of misschien wel en dan koop ik morgen er weer één
dan had je 12 euro verlies geleden, altijd nog beter dan 70 euroquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nouja, je hebt geluk dat je er nog eentje voor 10 euro hebt kunnen bestellen...hij staat momenteel weer lekker op 70 euro.
En mijn gekke postbode heeft trouwens een pakketje twv 12 euro zomaar voor mn deur gelegd?? Normaal krijgen de buren het, of een briefje...maar nu dus niet, de idioot. Wat nou als iemand het mee had gejat?
whehequote:Op woensdag 28 juni 2006 18:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben er ondertussen achter waarom ik het verhaal van Carnivŕle niet echt kan volgen. Toen er in de gids 'Carnivále (1)' stond was dat niet de eerste aflevering maar de eerste aflevering van seizoen 2heb ik dus een heel seizoen over geslagen
.
DVD's hebben echt een belachelijke marge. Vergeet dat niet. Alleen 10 euro is inderdaad te erg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En vooral dat 'ie nu weer 70 euro is. Dat kan haast niet kloppen van Bol... een tientje is té goedkoop, dat moet haast wel onder de kostprijs zijn...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |