zag ik idd in profiel!quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bieden moet altijd ergens beginnenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:49 schreef L.Denninger het volgende:
Ik woon in Amsterdam (heb 't er al even bij gezet).
Ik hou je bod even in gedachten, blijf 't wat weinigjes vinden maar wie weet
Kan weg! Email gestuurdquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:52 schreef L.Denninger het volgende:
mail maar ff naar en laat ff weten wanneer ik dit adres weer weg kan editten svp..
Als in "nu even niet" of als in "de komende paar maanden niet" ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:29 schreef af het volgende:
aarrgghh, dit is precies wat ik nodig had maar heb het geld niet...
komende paar maande niet, als je 3/4 maanden kan w8en hebben we een dealquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Als in "nu even niet" of als in "de komende paar maanden niet" ?
Ik heb het geld niet direct nodig dus ik ben redelijk flexibel
Sorry, een paar weken okee, maar een paar maanden is me iets te langquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:18 schreef af het volgende:
[..]
komende paar maande niet, als je 3/4 maanden kan w8en hebben we een deal... Ik moet het geld namelijk voor iets anders gebruike komende paar maande..
![]()
hehe, succes nogquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Sorry, een paar weken okee, maar een paar maanden is me iets te lang
Yup, 't is gewoon een normale surround receiver.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:36 schreef slindenau het volgende:
Mocht het spul over een maand of 2 nog niet verkocht zijn heb ik wel interesse...helaas heb ik er nu ook geen geld voor. Ben trouwens wel bereid om er dan misschien iets meer voor te bieden
.
Heb je trouwens een (hi res) plaatje van de achterkant?
En er staat 5.1 input, maar heeft deze ook output voor 5.1 speakers? Dus is er naast die 5x80W nog een sub pre out aanwezig?
a) Het is in nieuwstaat, ze zien er echt niet anders uit dan exact dezelfde modellen op andere foto's.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:57 schreef Bertran het volgende:
@ L.Denninger
- Te lui om eigen foto's te maken en plaatsen
Beetje jammer , je wilt wat verkopen of niet.
Hey, ik heb 'm nog eens gebumpt voor die tijd hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 18:48 schreef slindenau het volgende:
Jammer dat je daar nu mee komt...heb afgelopen vrijdag de Pioneer VSX 416 besteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |