die ivanov kan wel een dvd vol maken met al z'n kaartenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sterf Ivanov
Sterf Figo
Oh sorry dit is een DVD Topic
quote:
daar kan ie zelfs een mooie LE van maken: 3 dvd set in een mooie verpakking, een gele kaart bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 juni 2006 09:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die ivanov kan wel een dvd vol maken met al z'n kaarten![]()
Met 14 gelimiteerde gele kaarten en 4 zeer gelimiteerde rode kaarten...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat heb jij gezegd
[..]
daar kan ie zelfs een mooie LE van maken: 3 dvd set in een mooie verpakking, een gele kaart bijvoorbeeld
zo gelimiteerd zijn de gele kaarten anders nietquote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef Shogo het volgende:
[..]
Met 14 gelimiteerde gele kaarten en 4 zeer gelimiteerde rode kaarten...
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Mikkie het volgende:
Zet die rotzooi nou eens niet in ImageShack!
quote:
laat me raden: je gaat niet vanwege geen zin?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... *twijfel*.
Zal ik nog ff een uurtje gaan sporten, of niet?
echt heyquote:
mietjequote:Op maandag 26 juni 2006 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben nog geweest, en net weer thuisToch nog bijna een uur flink de spieren getraind, ik voel nu al dat ik morgen enorme spierpijn ga hebben
hehequote:
Als je slim bent, doe je de gesealde versie uit de nieuwe verpakking weg (gesealed en al) dan verkoop je hem snellerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:58 schreef Mikkie het volgende:
En m'n RotK Giftset is binnen
Straks maar ff uitpakken. En nu proberen m'n oude 4-disc EE te verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |