Zo op het eerste gezicht vind ik het ook nix, of ze moeten er een houten kist omheen fabricerenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:47 schreef pascalheister het volgende:
vind je? vind het niks bijzonders
ja maar die is er alquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht vind ik het ook nix, of ze moeten er een houten kist omheen fabriceren
![]()
Ah zo ja, als je het niks vind moet je het ook niet kopen neequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik die films helemaal niet zo geweldig vind. Ik heb The Spy Who Shagged Me en Goldmember ook maar als cadeautje gekregen, en eigenlijk nooit nagedacht over de aanschaf van deel 1.Om de serie compleet te maken is het wel geinig, maar stiekem ben ik bang dat ik 'm nooit zal kijken...
quote:Op zondag 25 juni 2006 10:17 schreef slindenau het volgende:
Trouwens, onze (Dizer, Pascal & Ik) mini slowchat op dvd.nl is verwijderd hè.
ik zie het, soms een beetje jammer al die regeltjes van dvd.nlquote:Op zondag 25 juni 2006 10:17 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, het valt me net trouwens pas op...
Op Bol.com bij de ROTK giftset staat (OP=OP) achter de titel...dus als ze straks op zijn gaat de prijs weer lekker omhoog voor ons(hopen dat er nog genoeg voorraad is om mijn twee te leveren iig
).
Voor de rest heeft bol wel belachelijke prijzen. De 12 disc trilogy, 140e...de 6 disc trilogy, 90e
. De twee disc bios versies, 30e
. En dan opeens ROTK Giftset 9.99e
![]()
Trouwens, onze (Dizer, Pascal & Ik) mini slowchat op dvd.nl is verwijderd hè.
Ze zijn daar echt te erg met regels. Alsof ze alleemaal een dildo van 1m in hun reet hebben zitten terwijl ze aan het modden zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 11:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zie het, soms een beetje jammer al die regeltjes van dvd.nl
quote:
quote:
Dat is idd weer een voordeel.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
En dat was dan het WK voor mij
iig weer tijd voor mijn DVD's
die ivanov kan wel een dvd vol maken met al z'n kaartenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sterf Ivanov
Sterf Figo
Oh sorry dit is een DVD Topic
quote:
daar kan ie zelfs een mooie LE van maken: 3 dvd set in een mooie verpakking, een gele kaart bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 juni 2006 09:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die ivanov kan wel een dvd vol maken met al z'n kaarten![]()
Met 14 gelimiteerde gele kaarten en 4 zeer gelimiteerde rode kaarten...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat heb jij gezegd
[..]
daar kan ie zelfs een mooie LE van maken: 3 dvd set in een mooie verpakking, een gele kaart bijvoorbeeld
zo gelimiteerd zijn de gele kaarten anders nietquote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef Shogo het volgende:
[..]
Met 14 gelimiteerde gele kaarten en 4 zeer gelimiteerde rode kaarten...
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Mikkie het volgende:
Zet die rotzooi nou eens niet in ImageShack!
quote:
laat me raden: je gaat niet vanwege geen zin?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... *twijfel*.
Zal ik nog ff een uurtje gaan sporten, of niet?
echt heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |