Bah.. wat moet ik toch met mn instructeur
Autosnelweg, hoop getut, 3e baan kan ik nog steeds geen 120 rijden, slome duikelaar gaat aan de kant en ik rijd enkele minuten vrolijk met 120 voorbij, de rechterbaan verdwijnt en ik begin een groep van zo'n 10 vrachtwagens in te halen. En dan moet ik dus de afslag nemen, bordje '600 meter' dus ik ga opzoek naar een gat, gevonden, pak m beet 3 auto lengtes.. misschien niet slim maarja het is nog maar voor 400 meter op dat moment. Ik schijn de vrachtwagen te hebben afgesneden (voor mij ging alles op zn rem, mini file, dus de vrachtwagen achter me kwam inderdaad dichtbij. Volgens mn instructeur dus omdat ik m afsneed, volgens mij omdat iedereen remde. Hij vond dat ik de afslag gewoon voorbij had moeten rijden, ik kon het natuurlijk niet laten daar op in te gaan (tja sowieso verloren zaak.. maar de volgende keer, of als ik alleen rijd, zou ik het weer precies zo doen. Daaruit de conclusie dat ik een serieus mentaliteits probleem heb
![]()
Stuk verderop, rare slingerende vrijwel uitgestorven bosweg, 60km max. Moest 60 gaan rijden.. 40-50 vond ik hardzat, allemaal blinde bochten etc, uiteindelijk met tegenzin de 60 even aan getikt maargoed.. Tegenligger, die bleef fijn in het midden rijden (dus ik ook zo lang mogelijk) toen allebei toch aan de kant.. hangt er een takje boven de weg, die raak ik dus.. niets aan te doen. Nou dat had dus absoluut niet gemogen en ik zou er op zijn gezakt. Dus ik meld nog ff dat ik dit toch echt een betere optie vond als de spiegels van mn tegenligger dr af rijden. Nou toen had ik het helemaal gedaan.. en er was nog zeker een halve meter ruimte tussen de spiegels (echt niet, no way, wie ziet dat nou beter hij of ik) Verder mn mond maar gehouden (voor ik weer last krijg van mn mentaliteits kwestie..)
Terugweg.. autosnelweg, bij het invoegen zie ik een vrachtwagen op de rechterbaan en een lange sliert autos op de 2e (meest rechter) baan. Ik zie dat de vrachtwagen zo'n 100km/h rijd (ik op dat moment ook) en dat ik er nooit meer voor ga komen via de invoegstrook, dus ik zak terug naar 90 en voeg in op zo'n 30 meter achter de vrachtwagen (die baan was nog zeker 200 meter leeg achter mij) Nou dat was me toch een partij fout, invoegen moest met 100 (ik dacht nog 'niet 120?' maar niets gezegt) Als ik 100 had blijven rijden had ik 30 cm achter de vrachtwagen in moeten voegen dus dat sloeg nergens op.. moest toch, en ik had dan mn gas maar los moeten laten
WAAROM! schiet ik toch geen reed me op, en als ik dat gedaan had had ie me vast verteld dat ik het eerder had moetne zien aankomen ofzo
![]()
Vond het zelf niet zo heel goed gaan.. hij vond van wel en had er wel vertrouwen in, terwijl ik al tijdje het gevoel heb alsof ik alleen maar achteruit ga.. nouja dat was niet zo volgens hem en het ging steeds beter en beter maar echt op een motiverende manier weet ie het niet te brengen, krijg soms (misschien leg ik de lat voor mezelf inderdaad te hoog) het idee alsof ie er niet eens vanuit ga dat ik dat kut examen ga halen (hij zegt NIETS wat daar op duid trouwens hoor)
bah