quote:
Waarom zeg je dat danquote:Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
Het gaat helemaal niet slecht met mij!!!
!!!ONE!!!!ROFL!!!
Omdat het wel een béétje slecht met mij gaat -> keelpijnquote:
Ik hoop van wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het wel een béétje slecht met mij gaat -> keelpijn
Maar zo erg is dat nou ook weer niet, hoor.Ik ga er niet dood aan!
quote:
Goed zo, hoe gaat het nu met jequote:
Ik ook.quote:
Wat bevredigend om te horenquote:
Zoiets zou ik nóóit zeggenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Een naamtopic van/voor jezelf..
[erik]
Wat heb jij tegen rena? Bupatih opent toch ook topics van zichzelf?.
[/erik]
Ik heb het je al een paar keer zien zeggen. En nee, ik ga geen voorbeelden zoeken.quote:
Ja, kloptquote:Op zondag 4 juni 2006 18:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb het je al een paar keer zien zeggen. En nee, ik ga geen voorbeelden zoeken.
Helemaal niet erg hoor..
Poepatih!quote:
[/voorspelbaar]quote:
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[/voorspelbaar]
Maar komt er een mooie OP?![]()
Nee, het was eerder behoorlijk teleurstellendquote:
Mysterieus zegquote:
quote:
Uhuh.quote:
Hij heet Bas.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
OMG! Is dat Stefano?![]()
![]()
Dat kapsel!!!!!!
Wat een nichtquote:Op zondag 4 juni 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
OMG! Is dat Stefano?![]()
![]()
Dat kapsel!!!!!!
Natuurlijk niet!quote:
En hoe verklaar je die andere namen dan, die ze gebruikenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Die gast van de TV Show heet ook gewoon Arnie, hoor.
En Jessica werkte samen met Bridget bij BNN!
*kuch* Primeur: Nieuwe AH reclame (Het WK Wuppielied) *kuch*quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Ja, met een wuppie, wuppie, wuppie, pakken wij dat wereldcuppie. Ja, we worden kampioen. [afbeelding]
Bupiequote:Op zondag 4 juni 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:Tania!
! Waarom ben je zo weinig aanwezig de laatste tijd?
Wat voor werk doe je ook alweer?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupie![]()
![]()
Ja ik weet het. Het is toch wat moeilijker als je de hele dag werktEn ik ben druk met verhuizen
![]()
Verhuizen naar Utrechtquote:Op zondag 4 juni 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je ook alweer?
Verhuizen?Waarnaartoe?!!!
Oeh!!! Tofheid!quote:Op zondag 4 juni 2006 19:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verhuizen naar UtrechtSamenwonen eindelijk
![]()
En ik werk nu nog als onderzoeker, maar mijn contract is bijna afgelopen.
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh!!! Tofheid!![]()
Wat onderzoek je dan allemaal?
Oh, dus het is toch nog goed gekomen na dat MSN-incidentquote:
Dat was eind december.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dus het is toch nog goed gekomen na dat MSN-incident.
MSN-incident....quote:Op zondag 4 juni 2006 20:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dus het is toch nog goed gekomen na dat MSN-incident.
Ik ookquote:Op zondag 4 juni 2006 19:59 schreef Tania18 het volgende:
Nu zit ik wel de hele tijd met dat wuppie-lied in m'n kop
"Waarom zijn mannen zo stom?quote:
Ja, dat weet ik nog welquote:Op zondag 4 juni 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Waarom zijn mannen zo stom?"
Zoiets...
ShowChat #580: Wie niet meet is een biet.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog wel
Maar ik weet niet wat MSN er mee te maken had![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb spijt dat ik niet meegegaan ben, het was daar vast gezelliger dan hier bij mij thuis
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Tania18 het volgende:
Als je MSN aan laat staan en je computer uit zet, blijf je dan online?
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, dus dan is ie aan het chatten![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
Laten we maar zeggen dat ik na 6 1/2 jaar zo ongeveer weer vrij ben.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mannen. Het zijn allemaal eikels![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
Laten we maar zeggen dat ik na 6 1/2 jaar zo ongeveer weer vrij ben.
Ja zover was ik inmiddels ook welquote:
Dramaqueen!quote:Op zondag 4 juni 2006 20:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Was toch best even lekker, zo'n weekje alleen![]()
Had me gebeldquote:Op zondag 4 juni 2006 20:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Was toch best even lekker, zo'n weekje alleen![]()
Dan was ze eerder terug gegaan naar d'r vriend, bedoel je?quote:
Of misschien wel nooit meerquote:Op zondag 4 juni 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan was ze eerder terug gegaan naar d'r vriend, bedoel je?
Whehe, Taniaquote:
Ja, zeven dagen.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel een weekje is voor een eendagsvlieg![]()
Je was uit wanhoop (met in het vooruitzicht een leven lang samen met Sven) voor de trein gesprongen, bedoel je?quote:
Niet waar. Hij maakt die 7 dagen toch niet mee, dus voor een eendagsvlieg is een week een dag.quote:
Tja, dat had er dik ingezeten.quote:
Dan is een week nog steeds zeven dagen! Hij maakt ze misschien niet allemaal mee, maar toch blijven het zeven dagen.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef rena het volgende:
[..]
Niet waar. Hij maakt die 7 dagen toch niet mee, dus voor een eendagsvlieg is een week een dag.![]()
Ik weet het, Tania! Nu nog iets doen met dat talent!quote:
Ja, maar bekijk het nou eens vanuit het standpunt van de eendagsvliegquote:Op zondag 4 juni 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan is een week nog steeds zeven dagen! Hij maakt ze misschien niet allemaal mee, maar toch blijven het zeven dagen.
Behalve als ie niet kan tellenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan is een week nog steeds zeven dagen! Hij maakt ze misschien niet allemaal mee, maar toch blijven het zeven dagen.
Dan nóg zijn het zeven dagen.quote:
Ik daag je uit om dit te ver-vierdubbelen.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:19 schreef Svensational het volgende:
Je bent hier al bijna een half uur, Tania!
Hoezo?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:17 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar bekijk het nou eens vanuit het standpunt van de eendagsvlieg![]()
Maar niet voor de vlieg die niet kan tellenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan nóg zijn het zeven dagen.
Het maakt niet uit of je een everzwijn bent of een eendagsvlieg.
Of je kan tellen of niet.
Het blijven zeven dagen.
Jawel. Hij is er zich misschien niet van bewust, maar het zijn en blijven zeven dagen.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar niet voor de vlieg die niet kan tellen![]()
Ik wilde er net weer vandoor gaanquote:Op zondag 4 juni 2006 20:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik daag je uit om dit te ver-vierdubbelen.
Maar niet voor hem/haarquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel. Hij is er zich misschien niet van bewust, maar het zijn en blijven zeven dagen.
Oh ja, onze zoon doet het goedquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wilde er net weer vandoor gaan
Voetbal kijken he, Daniel de Ridder![]()
Jaja, blabla.quote:
Had ik het over inlevenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo?Een eendagsvlieg leeft zich ook nooit in in mij.
O, en nu bind je wel in hequote:Op zondag 4 juni 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, blabla.![]()
Het is dat je zo tof bent, maar anders...
Neen, want ik ben uniek (quote:Op zondag 4 juni 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
rena, zie je nou hoe tóf je kan zijn als vrouwelijke user?
Neem een voorbeeld aan Tania, MB of niksan: De Heilige Drie
Een kneus die hoopt op mensen die hem aanbidden, waar gaat het heen met de wereldquote:Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
Een wannabe die zichzelf uniek noemt....gekker moet het niet worden.
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Hopen? Er is geen sprake van hopen. Het gebeurt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, in je dromen. Kap nou maar met acteren, je kan het niet
![]()
Jaloers op 'iemand' op internetquote:Op zondag 4 juni 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Er trappen genoeg mensen in mijn acteerwerk!
Jaloezie siert je niet echt, schat
Maar je weet wel of iemand een kneus of zielig is?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:44 schreef rena het volgende:
[..]
Jaloers op 'iemand' op internetSorry lieverd, maar zo gek ben ik nou ook weer niet
![]()
![]()
Mijn inschattingsvermogen is primaquote:Op zondag 4 juni 2006 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je weet wel of iemand een kneus of zielig is?
Hmmm..
Dat is jouw meningquote:
quote:
Hij mag dat. Omdat 'ie zo stoer is! En omdat 'ie zo vaak scoort.quote:
Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het zowaar een keer met je eens, Bupatih.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij mag dat. Omdat 'ie zo stoer is! En omdat 'ie zo vaak scoort.
Oh wacht, ik ben het eigenlijk wel vaak met je eens.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het zowaar een keer met je eens, Bupatih.
Ik wilde net zeggen!quote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ben het eigenlijk wel vaak met je eens. [afbeelding]
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg Sven, was jij niet Sportcrew geworden pas?
Wel.quote:
Vraag maar aan Nuongirl.quote:
Wat nóu weer.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Postopkrikker.
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Sven.
Plus het feit dat je iets vraagt, waarna je zelf 'Wel' zegt....je had het dus niet hoeven vragen!quote:Op zondag 4 juni 2006 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg Sven, was jij niet Sportcrew geworden pas?
Dan ben je het toch wel geworden en geweest of niet somsquote:Op zondag 4 juni 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vraag maar aan Nuongirl.. Ik ben twee weken sport-crew geweest
.
quote:
Je zou moeten snappen dat dat bedoeld was om het mysterie rondom het zo snelle stoppen van Sven te ontrafelen.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Plus het feit dat je iets vraagt, waarna je zelf 'Wel' zegt....je had het dus niet hoeven vragen!
Dan vraag je dát.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je zou moeten snappen dat dat bedoeld was om het mysterie rondom het zo snelle stoppen van Sven te ontrafelen.
Ja, maar hij vroeg of ik het NIET was geweest, Bassiequote:Op zondag 4 juni 2006 21:27 schreef rena het volgende:
[..]
Dan ben je het toch wel geworden en geweest of niet soms?
I just luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv your last movie. How's Katie fucking lately? Did she get a little wider after giving birthquote:Op zondag 4 juni 2006 21:28 schreef TomCruise het volgende:
Hi.
Leer lezen, Adriaan, hij vroeg of je het NIET pas was geworden.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar hij vroeg of ik het NIET was geweest, Bassie.
Hey, pal! How are you doin'?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:28 schreef TomCruise het volgende:
Hi.
Thank you. I also love m(y last movi)equote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
I just luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv your last movie. How's Katie fucking lately? Did she get a little wider after giving birth?
Dat is niet cult.quote:
Yo dude. Whats up. I saw that on the news yeasterday. Thats nice. I fucked her 6 years ago. She is wild mén... very wild. I couldn't hande that with being the biggest sponsor of the scientology church and all...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:31 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Hey, pal! How are you doin'?
I'm fucking Jenny right now!![]()
I just loooooooooove her!
En aangezien ik dat WEL was, was 'nee' het enige juiste antwoord.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:31 schreef rena het volgende:
[..]
Leer lezen, Adriaan, hij vroeg of je het NIET pas was geworden.![]()
Yeah, and Kate eats my pride...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
lol Tom Cruise eats motherbiscuits.
OMG! WTF! BBQ! You said 'yeasterday'! You fucking moron.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:34 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Yo dude. Whats up. I saw that on the news yeasterday. Thats nice. I fucked her 6 years ago. She is wild mén... very wild. I couldn't hande that with being the biggest sponsor of the scientology church and all...
Any new movie coming up?
But I just wanna ask you if your last movie really happened? Because I think some parts of the movie were fake. But I'm not sure, so please help me out herequote:Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Thank you. I also love m(y last movi)e
Kate (it's not Katie anymore, I kinda forced her to change her name.. haha) is doing fine. I got her on this special Scientology diet. All she may eat is water and my pride...
Well, the thing is.. Its not fake. Its just that I'm that good. Its all about eating your vitamines and vegitables. So you can grow up and be just like me. Than your mom and dad can be very proud. But just don't try things like this at home, untill you are 18 years old. Then, your parents can't sew me if you die of stupidity. But before the age of 18, they can. And if that happens, there will be no more Mission Impossible 4 and Brokeback Mountain 2, the return to the lakequote:Op zondag 4 juni 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
But I just wanna ask you if your last movie really happened? Because I think some parts of the movie were fake. But I'm not sure, so please help me out here. For example the last part in the movie, when the bad guy is laying on top of you in the middle of the street (how dangerous
), and during the fight he's holding you. Then, when the truck hits the bad guy, it seems to me he shoud be lifting you up as well, which would mean you're dead as well
, but you stay perfectly still on the ground. How in the world is that possible
? Please explain, it's killing me
.
Ga toch rukkenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En aangezien ik dat WEL was, was 'nee' het enige juiste antwoord.
Dude, toen ik het over de film had en ik zei 'for example...' had je gewoon moeten stoppen met lezenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
Dude, gebruik spoilers.
Nu weet ik dat het een kutfilm is.
En weer verslaat 'Der Sven' het gewone volk. (nou ja, iets daaronder danquote:
Wij zijn goed.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
En weer verslaat 'Der Sven' het gewone volk. (nou ja, iets daaronder dan)
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wij zijn goed.Wij zijn tof.
rena is uitschot.
Hey! Wanna go clubbing tonight? Just call the nanny to babysit. Or Nicole, she can help too.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:51 schreef TomCruise het volgende:
Ok, the baby is crying...........again!And because Kate is just sitting here and eating chocolate and getting fat again, I have to go and do all the work with the baby and earn all the money and provide money for the cult scientology church and stuff...
Het hele 'Tom Cruise post, gaat weg, daarna komt Dizer binnenwandelen en zegt: Fuck, TomCruise gemist"-verhaal!quote:
Ja, we weten nog steeds niet wie Paltos nou werkelijk is. Bupatih wellicht...quote:
Jullie komen er over 6 maanden wel achter.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, we weten nog steeds niet wie Paltos nou werkelijk is. Bupatih wellicht...![]()
Hoewel ik waarschijnlijk de enige ben die het echt weet...![]()
Dat was meer sarcasme... omdat toch al bijna iedereen.....quote:Op zondag 4 juni 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het hele 'Tom Cruise post, gaat weg, daarna komt Dizer binnenwandelen en zegt: Fuck, TomCruise gemist"-verhaal!
Ik weet het ook hoor.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, we weten nog steeds niet wie Paltos nou werkelijk is. Bupatih wellicht...![]()
Hoewel ik waarschijnlijk de enige ben die het echt weet...![]()
Want dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jullie komen er over 6 maanden wel achter.
Zwijgen is toestemmenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, toen ik het over de film had en ik zei 'for example...' had je gewoon moeten stoppen met lezen.
Want over 6 maanden bevalt Palthos van een prinsje of prinsesje en dan blijkt het prinses Maxima te zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jullie komen er over 6 maanden wel achter.
Jij. Met toffe plaatjes die je nu wél op je site laat staan.quote:
Fuck, daar gaat mijn avondquote:Op zondag 4 juni 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij. Met toffe plaatjes die je nu wél op je site laat staan.
Je hebt nog 116 posts...SCHIET OP DUS!!!!quote:
Bij mij duurt 4 juni 2007 anders toch echt 12 maanden hoorquote:
Oh, was het 4 juni?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij kij duurt 4 juni 2007 anders toch echt 12 maanden hoor!
Slijmbal!quote:
Ja rustig... eerst uitkleden. Ik kan alleen aan goede ranzige OP's denken als ik naakt benquote:Op zondag 4 juni 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt nog 116 posts...SCHIET OP DUS!!!!
Zo aandachtsgeil ben ik niet. Dat is meer iets voorquote:Op zondag 4 juni 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slijmbal! [afbeelding] Je wilt gewoon in de OP komen, hè!
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja rustig... eerst uitkleden. Ik kan alleen aan goede ranzige OP's denken als ik naakt ben
Naakte Dizer...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja rustig... eerst uitkleden. Ik kan alleen aan goede ranzige OP's denken als ik naakt ben
* Svensational en Bupa pakken een biertje en hangen lui achterover.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
* Dizer pakt chips
* Dizer pakt een fles cola
* Dizer gaat even wat creatiefs bedenken
Een kwartiertje nog welquote:Op zondag 4 juni 2006 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Naakte Dizer...
Kut, nu krijg ik dat beeld niet meer uit m'n hoofd. Ik ben over een kwartiertje terug. Even iets doen..
als ik hier niet ben, mis ik jou het meestquote:Op zondag 4 juni 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
Bupatih
Tania18
Duiveltja
Peri
MissBliss
Zhenar
DaMart
Copycat
Mark_03
Svensational
Pberends
Timbob
Carnisfire
alwaysthebest
niksan
babette21
Tom_Tom-
rena
Tha_Erik
Airelle
Paltos
Dizer
BVO
XcUZ_Me
Burdie
CrazuDutchPunk
Skaai
Dada
LeBeau
Renesite
Wie mis ik?
Pardon?quote:CrazuDutchPunk
De kikker is er weerquote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pardon?
En dan heb ik het niet over de typefout.
Wat, voor de zuipmeet?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
Bupatih
Tania18
Duiveltja
Peri
MissBliss
Zhenar
DaMart
Copycat
Mark_03
Svensational
Pberends
Timbob
Carnisfire
alwaysthebest
niksan
babette21
Tom_Tom-
rena
Tha_Erik
Airelle
Paltos
Dizer
BVO
XcUZ_Me
Burdie
CrazuDutchPunk
Skaai
Dada
LeBeau
Renesite
Wie mis ik?
Waarom CDP?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
Bupatih
Tania18
Duiveltja
Peri
MissBliss
Zhenar
DaMart
Copycat
Mark_03
Svensational
Pberends
Timbob
Carnisfire
alwaysthebest
niksan
babette21
Tom_Tom-
rena
Tha_Erik
Airelle
Paltos
Dizer
BVO
XcUZ_Me
Burdie
CrazuDutchPunk
Skaai
Dada
LeBeau
Renesite
Wie mis ik?
Alleen om te melden dat jullie gemeet haddenquote:
Sinterkaas.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:30 schreef Zhenar het volgende:
En Duiveltja Sinterklaas staat niet in de lijst![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sinterkaas.
En als CDP erin staat, moet Riann er ook in..
Weet ik niet, maar veel soeps is het nietquote:Op zondag 4 juni 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Tania, wat heeft De Ridder met zijn haren gedaan?
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar veel soeps is het niet![]()
Spannend.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
Zo, alle foto's van de mannen heb ik.. nu nog de vrouwen en het verhaal en elke verhaal bij elke persoon
Als je er maar niet in zet wie ik eigenlijk benquote:Op zondag 4 juni 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
Zo, alle foto's van de mannen heb ik.. nu nog de vrouwen en het verhaal en elke verhaal bij elke persoon
Jij kan gewoon steeds posts blijven weghalen, zodat het topic niet vol komt.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:45 schreef Bupatih het volgende:
Dan moeten we wel wat langzamer/minder posten, hè?
Duw jezelf toch niet de hele tijd in de slachtofferrol!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij kan gewoon steeds posts blijven weghalen, zodat het topic niet vol komt.
Waarom krijg ik het idee dat mijn posts de eerste slachtoffers zullen worden![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duw jezelf toch niet de hele tijd in de slachtofferrol!
"Oh, boehoe, iedereen haat me. Iedereen heeft een hekel aan mij"
Stél dat ik posts zou weghalen, dan worden dat de "Hoi" en "
[insert naam
"-posts.
Wat hij zegt!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duw jezelf toch niet de hele tijd in de slachtofferrol!
"Oh, boehoe, iedereen haat me. Iedereen heeft een hekel aan mij"
Ach, kom op, Erikje. Het is niet de eerste keer dat je iets met soortgelijke strekking zegt. Je kan nu wel doen alsof je het niet meende, maar diep van binnen weet je dat ik gelijk heb en dat je jezelf te vaak in de slachtofferrol zet.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Echt, als ik het meende had ik wel gebruik gemaakt van andere smiley's en een andere PI.
Kom je daar nú pas achter? Tania wist dat al jaaaaaren.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef PeRi het volgende:. Kampioen
.
Die De Ridder is interessant zeg.
Dat kan best kloppen, maar daar was deze keer dus geen sprake van. Dit was sarcasme (of misschien juist cynismequote:Op zondag 4 juni 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, kom op, Erikje. Het is niet de eerste keer dat je iets met soortgelijke strekking zegt. Je kan nu wel doen alsof je het niet meende, maar diep van binnen weet je dat ik gelijk heb en dat je jezelf te vaak in de slachtofferrol zet.
Ik kende 'm echt nietquote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom je daar nú pas achter? Tania wist dat al jaaaaaren.
Als ik hem zie, moet ik altijd een beetje denken aan Egbert Jan Weeber.quote:
Ik zag telkens de achter- en zijkant van De Ridder. Maar nu vind ik 'm niet leuk meer.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik hem zie, moet ik altijd een beetje denken aan Egbert Jan Weeber.
Huh? Waarom nu niet meer?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag telkens de achter- en zijkant van De Ridder. Maar nu vind ik 'm niet leuk meer.
oh hallo erik, ben jij er ook...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, babette.
Jij met je Egbert-Jan.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh? Waarom nu niet meer?
edit:
Omdat je nu zijn hoofd zag?
Ja, nog wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |