Well, the thing is.. Its not fake. Its just that I'm that good. Its all about eating your vitamines and vegitables. So you can grow up and be just like me. Than your mom and dad can be very proud. But just don't try things like this at home, untill you are 18 years old. Then, your parents can't sew me if you die of stupidity. But before the age of 18, they can. And if that happens, there will be no more Mission Impossible 4 and Brokeback Mountain 2, the return to the lakequote:Op zondag 4 juni 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
But I just wanna ask you if your last movie really happened? Because I think some parts of the movie were fake. But I'm not sure, so please help me out here. For example the last part in the movie, when the bad guy is laying on top of you in the middle of the street (how dangerous
), and during the fight he's holding you. Then, when the truck hits the bad guy, it seems to me he shoud be lifting you up as well, which would mean you're dead as well
, but you stay perfectly still on the ground. How in the world is that possible
? Please explain, it's killing me
.
Ga toch rukkenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En aangezien ik dat WEL was, was 'nee' het enige juiste antwoord.
Dude, toen ik het over de film had en ik zei 'for example...' had je gewoon moeten stoppen met lezenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
Dude, gebruik spoilers.
Nu weet ik dat het een kutfilm is.
En weer verslaat 'Der Sven' het gewone volk. (nou ja, iets daaronder danquote:
Wij zijn goed.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
En weer verslaat 'Der Sven' het gewone volk. (nou ja, iets daaronder dan)
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wij zijn goed.Wij zijn tof.
rena is uitschot.
Hey! Wanna go clubbing tonight? Just call the nanny to babysit. Or Nicole, she can help too.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:51 schreef TomCruise het volgende:
Ok, the baby is crying...........again!And because Kate is just sitting here and eating chocolate and getting fat again, I have to go and do all the work with the baby and earn all the money and provide money for the cult scientology church and stuff...
Het hele 'Tom Cruise post, gaat weg, daarna komt Dizer binnenwandelen en zegt: Fuck, TomCruise gemist"-verhaal!quote:
Ja, we weten nog steeds niet wie Paltos nou werkelijk is. Bupatih wellicht...quote:
Jullie komen er over 6 maanden wel achter.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, we weten nog steeds niet wie Paltos nou werkelijk is. Bupatih wellicht...![]()
Hoewel ik waarschijnlijk de enige ben die het echt weet...![]()
Dat was meer sarcasme... omdat toch al bijna iedereen.....quote:Op zondag 4 juni 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het hele 'Tom Cruise post, gaat weg, daarna komt Dizer binnenwandelen en zegt: Fuck, TomCruise gemist"-verhaal!
Ik weet het ook hoor.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, we weten nog steeds niet wie Paltos nou werkelijk is. Bupatih wellicht...![]()
Hoewel ik waarschijnlijk de enige ben die het echt weet...![]()
Want dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jullie komen er over 6 maanden wel achter.
Zwijgen is toestemmenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, toen ik het over de film had en ik zei 'for example...' had je gewoon moeten stoppen met lezen.
Want over 6 maanden bevalt Palthos van een prinsje of prinsesje en dan blijkt het prinses Maxima te zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jullie komen er over 6 maanden wel achter.
Jij. Met toffe plaatjes die je nu wél op je site laat staan.quote:
Fuck, daar gaat mijn avondquote:Op zondag 4 juni 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij. Met toffe plaatjes die je nu wél op je site laat staan.
Je hebt nog 116 posts...SCHIET OP DUS!!!!quote:
Bij mij duurt 4 juni 2007 anders toch echt 12 maanden hoorquote:
Oh, was het 4 juni?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij kij duurt 4 juni 2007 anders toch echt 12 maanden hoor!
Slijmbal!quote:
Ja rustig... eerst uitkleden. Ik kan alleen aan goede ranzige OP's denken als ik naakt benquote:Op zondag 4 juni 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt nog 116 posts...SCHIET OP DUS!!!!
Zo aandachtsgeil ben ik niet. Dat is meer iets voorquote:Op zondag 4 juni 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slijmbal! [afbeelding] Je wilt gewoon in de OP komen, hè!
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja rustig... eerst uitkleden. Ik kan alleen aan goede ranzige OP's denken als ik naakt ben
Naakte Dizer...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja rustig... eerst uitkleden. Ik kan alleen aan goede ranzige OP's denken als ik naakt ben
* Svensational en Bupa pakken een biertje en hangen lui achterover.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
* Dizer pakt chips
* Dizer pakt een fles cola
* Dizer gaat even wat creatiefs bedenken
Een kwartiertje nog welquote:Op zondag 4 juni 2006 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Naakte Dizer...
Kut, nu krijg ik dat beeld niet meer uit m'n hoofd. Ik ben over een kwartiertje terug. Even iets doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |