Een kneus die hoopt op mensen die hem aanbidden, waar gaat het heen met de wereldquote:Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
Een wannabe die zichzelf uniek noemt....gekker moet het niet worden.
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Hopen? Er is geen sprake van hopen. Het gebeurt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, in je dromen. Kap nou maar met acteren, je kan het niet
![]()
Jaloers op 'iemand' op internetquote:Op zondag 4 juni 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Er trappen genoeg mensen in mijn acteerwerk!
Jaloezie siert je niet echt, schat
Maar je weet wel of iemand een kneus of zielig is?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:44 schreef rena het volgende:
[..]
Jaloers op 'iemand' op internetSorry lieverd, maar zo gek ben ik nou ook weer niet
![]()
![]()
Mijn inschattingsvermogen is primaquote:Op zondag 4 juni 2006 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je weet wel of iemand een kneus of zielig is?
Hmmm..
Dat is jouw meningquote:
quote:
Hij mag dat. Omdat 'ie zo stoer is! En omdat 'ie zo vaak scoort.quote:
Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het zowaar een keer met je eens, Bupatih.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij mag dat. Omdat 'ie zo stoer is! En omdat 'ie zo vaak scoort.
Oh wacht, ik ben het eigenlijk wel vaak met je eens.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het zowaar een keer met je eens, Bupatih.
Ik wilde net zeggen!quote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ben het eigenlijk wel vaak met je eens. [afbeelding]
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg Sven, was jij niet Sportcrew geworden pas?
Wel.quote:
Vraag maar aan Nuongirl.quote:
Wat nóu weer.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Postopkrikker.
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Sven.
Plus het feit dat je iets vraagt, waarna je zelf 'Wel' zegt....je had het dus niet hoeven vragen!quote:Op zondag 4 juni 2006 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg Sven, was jij niet Sportcrew geworden pas?
Dan ben je het toch wel geworden en geweest of niet somsquote:Op zondag 4 juni 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vraag maar aan Nuongirl.. Ik ben twee weken sport-crew geweest
.
quote:
Je zou moeten snappen dat dat bedoeld was om het mysterie rondom het zo snelle stoppen van Sven te ontrafelen.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Plus het feit dat je iets vraagt, waarna je zelf 'Wel' zegt....je had het dus niet hoeven vragen!
Dan vraag je dát.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je zou moeten snappen dat dat bedoeld was om het mysterie rondom het zo snelle stoppen van Sven te ontrafelen.
Ja, maar hij vroeg of ik het NIET was geweest, Bassiequote:Op zondag 4 juni 2006 21:27 schreef rena het volgende:
[..]
Dan ben je het toch wel geworden en geweest of niet soms?
I just luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv your last movie. How's Katie fucking lately? Did she get a little wider after giving birthquote:Op zondag 4 juni 2006 21:28 schreef TomCruise het volgende:
Hi.
Leer lezen, Adriaan, hij vroeg of je het NIET pas was geworden.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar hij vroeg of ik het NIET was geweest, Bassie.
Hey, pal! How are you doin'?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:28 schreef TomCruise het volgende:
Hi.
Thank you. I also love m(y last movi)equote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
I just luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv your last movie. How's Katie fucking lately? Did she get a little wider after giving birth?
Dat is niet cult.quote:
Yo dude. Whats up. I saw that on the news yeasterday. Thats nice. I fucked her 6 years ago. She is wild mén... very wild. I couldn't hande that with being the biggest sponsor of the scientology church and all...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:31 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Hey, pal! How are you doin'?
I'm fucking Jenny right now!![]()
I just loooooooooove her!
En aangezien ik dat WEL was, was 'nee' het enige juiste antwoord.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:31 schreef rena het volgende:
[..]
Leer lezen, Adriaan, hij vroeg of je het NIET pas was geworden.![]()
Yeah, and Kate eats my pride...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
lol Tom Cruise eats motherbiscuits.
OMG! WTF! BBQ! You said 'yeasterday'! You fucking moron.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:34 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Yo dude. Whats up. I saw that on the news yeasterday. Thats nice. I fucked her 6 years ago. She is wild mén... very wild. I couldn't hande that with being the biggest sponsor of the scientology church and all...
Any new movie coming up?
But I just wanna ask you if your last movie really happened? Because I think some parts of the movie were fake. But I'm not sure, so please help me out herequote:Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Thank you. I also love m(y last movi)e
Kate (it's not Katie anymore, I kinda forced her to change her name.. haha) is doing fine. I got her on this special Scientology diet. All she may eat is water and my pride...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |